שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

...My Point Of View

13 שנה בעולם המופלא לימדו אותי הרבה דברים טובים ורעים.
בעיקר לימדו אותי שאין אמת אחת, יש את האמת שלי ולכל אדם בעולמנו יש את האמת שלו.

יחד עם זאת זה עולם שחייבים ללמוד ולהשכיל וחשוב מאוד להקשיב ולהיות פתוחים.

בבלוג שלי אנסה להעביר לכם את האמת שלי, נקודת הבט שלי על העולם המופלא,
הצדדים הלא פחות ממדהימים שיש בו, לצד הדברים הלא טובים.
כמובן שאשמח לתגובות וביקורות ויותר מזה, תמיד אשמח ללמוד דברים חדשים ודעות חדשות.

אין דבר הכתוב בבלוג שמטרתו לפגוע באדם אחר, תשוקותיו, כמיהותיו, רצונותיו ומחשבותיו.

**אנא שמרו על כבוד כל אדם המגיב בבלוג**
לפני 5 שנים. 7 באוגוסט 2018 בשעה 23:30

אני נכנס הביתה, היא מקבלת אותי לבושה בחולצה מכופתרת שלי, סגלגלה ופתוחה, מצבטי פיטמות עם שרשרת מחברת ביניהם, תחתון תחרה שחור ברזילאי, נעלי עקב שחורות ועם נשיקה רטובה וארוכה. הויברטור והשרביט מונחים על שולחן הסלון, כפי שביקשתי.

אחרי שלושה שבועות בחו"ל, אני יכול להרגיש את הרעב כבר בנשיקה שלה...

הנחתי אותה לא לגעת בעצמה בשום צורה בשבוע האחרון כדי לבנות אצלה מתח מיני.

 

היא מיד כורעת מולי ומניחה את ידיה על ירכיי ומתחילה להניע את אצבעותיה בזהירות לכיוון הזין שלי. היא להוטה מידי וצריכה ללמוד להיות סבלנית. משמעת לפני הכל.

אני מעיף לה סטירה מהירה, היא בשוק. זה תמיד מפתיע אותה. אני לא נותן לה להתאפס, תופס אותה מהשיער בחוזקה ומרים אותה על הרגליים תוך כדי שהיד השנייה תופסת אותה בגרון, דוחפת אותה ומצמידה אותה לקיר. "אני יודע שאת מתה להיות הכלבה המלוכלכלת שלי הלילה, אבל את צריכה להרוויח את הזכות לזין שלי, כלבה יפה..." אני לוחש לה ברוגע וגורר אותה מהגרון למרכז הסלון.

 

 אני מורה לה להוריד את התחתון, לרדת על ארבע ולפתוח את רגליה. היא מורידה את התחתון, נעמדת ומשתהה, מביטה בי. אני שותק ומחזיר לה מבט. היא בולעת את מעט הרוק שנשאר בפיה היבש ומיד יורדת על ארבע ומפסקת את רגליה.

אני אומר לה לספור עד 20 בקול רם, אני מכה אותה בישבנה בידי החשופה, אני מאלץ אותה לספור בקול רם כך שהיא למעשה מבקשת את העונש שלה בעצמה. אחרי כל מכה היא אומרת "בבקשה אדוני, אני רוצה עוד.." וממשיכה בספירה.

המכות מעוררות כל עצב בגופה ומציפות את מוחה באדנרופינים. עכשיו גופה מאוד רגיש לכל סוגי הגירויים...

 

 "כלבה טובה" אני לוחש לה כשהיא מגיעה לעשרים ומלטף את התחת שלה בעדינות עם צעיף משי מלופף סביב כף ידי, מנשק את התחת החם והאדום שלה, נותן לה הפסקה מנטלית ופיזית קצרה. במצבה הנוכחי, אפילו הנגיעה הקלה ביותר גורמת לגופה לקפוץ.

 

 לאחר מספר רגעים, אני מכניס ויברטור דק לתחת שלה, לעורר את נקודת הג'י שלה, מצמיד שרביט לדגדגן שלה, חודר אליה ומתחיל לזיין לה את הכוס בחוזקה. אני אוחז בשערה, מגלגל אותו סביב כף ידי ומושך את ראשה לאחור.  אני מנסה להכניע אותה על ידי גירוי כל האיזורים הרגישים שלה בבת אחת, החזה, התחת, הדגדן ונקודת הג'י.

הירכיים שלה והידיים שלה מתחילות לרעוד, זה תמיד קורה כשהיא קרובה לגמור, אבל היא יודעת שיש חוק ברזל בינינו. אסור לה לגמור בלי אישור. לעולם. אם היא גומרת בלי אישור היא נענשת בחומרה על אי הציות.

אני מסובב את ראשה לכיווני, שם לה את השרשרת של המצבטים בפה ואומר לה שהפעם אם היא רוצה לגמור היא צריכה למשוך את הראש לאחור, ככה גם הפטמות נמשכות ומגורות.

 

 ממש כמה רגעים אחר כך, היא מגיעה לנקודה הזו לפני הגמירה ומושכת את ראשה לאחור...
"לא." אני אומר לה בקול. וממשיך לזיין אותה, מגביר את הקצב. עוד כמה רגעים חולפים ושוב, ראשה נמשך לאחור ויבבה יוצאת מפיה... "עוד לא כלבה." וממשיך להגביר את הקצב.

היא מגורה מכל הכיוונים, התחת, הדגדגן הפטמות ונקודת הג'י שלה. היא ממש על סף גמירה... "בבקשה אדוני! אני רוצה לגמור!" היא אומרת פתאום. אני עוצר.

יוצא ממנה ונותן לה מכה בישבן עם ידי. מכה חזקה מאוד. הזעזוע החד והפתאומי של הכאב שובר את הריכוז שלה וגורם לה להתנשם כך שהיא לא יכולה לגמור אך גם משאיר אותך מאוד מרוגשת ועדיין על סף גמירה.

 אני אומר לה לספור עד 20 שוב, אותו ריטואל. ושוב.

 

 אחרי עשרים מכות נוספות בפעם השלישית, כשהיא חסרת אויר, מתנשמת, רוטטת ומאוד מגורה, אני מחזיר את השרשרת לפיה, אוחז חזק בשערה וחוזר לזיין אותה בחוזקה.

היא מושכת את ראשה לאחור, נושכת חזק את השרשרת, מסמנת לי שהיא רוצה לגמור.

אני לוחש לה שעוד לא. שניות אחר כך היא שוב מושכת את השרשרת, כמה פעמים, כמו אומרת "כן". אני לוחש לה "לא."

בפעם החמישית שהיא מושכת בשרשרת, אני מסובב את ראשה אלי, מרגיש בכל גופה שהיא מגיעה לשיא. אני מעלה את הקצב ומזיין אותה ממש חזק. הפעם כשהיא מבקשת לגמור, אני אומר לה "כן.." אבל היא כל כך מגורה ומעוררת בגלל שהייתה על גבול הגמירה כמה פעמים. הפעם, אני לא מפסיק לזיין אותה והיא ממשיכה לגמור ולגמור ולגמור ולגמור...

אני ממשיך לזיין אותה ולא מפסיק עד שרגליה נתקפות רעד חסר שליטה וגופה צונח תשוש על הרצפה. גופה נכנע. היא נכנעה.

 

אני מרים אותה למיטה, משכיב אותה על הגב ומזיין את הכוס הרגיש מאוד שלה בעדינות.

"מי הכלבה המלוכלכת שלי?" אני שואל אותה... "אני הכלבה המלוכלכת שלך אדוני"...

אני ממשיך לזיין אותה בעדינות עד שהיא מתחננת שאגמור בתוכה. אני תופס את ירכיה חזק ומזיין אותה חזק יותר עם הזין הקשה שלי, עד שאני גומר. עכשיו היא יכולה לקבל את הזין שלי בפיה, ללקק, למצוץ ולנקות אותו מכל הכיוונים.

 

אני מושיט לה יד ומרים אותה מהמיטה, נושא אותה על הידיים לאמבטיה, מוריד ממנה וממני הכל ונכנס איתה פנימה. אני מושיב אותה, מתיישב מאחוריה ומקלח אותה ביסודיות.

לאחר מכן, אני מנגב אותה ומיבש אותה היטב. היא מובילה אותי למיטה ונשכבת, אני נשכב לצידה,כך שגופה העירום צמוד לגופי העירום ומלטף אותה בעדינות, נגיעה-לא נגיעה עם קצות אצבעותיי. אני מודה לה על המתנה הנדירה שהיא מעניקה לי יום-יום, הציות שלה, הכניעה, ההתמסרות... "אני אוהב אותך כלבה מלוכלכת שלי"... אני אומר לה... "תודה אדוני.." היא עונה לי, עם החיוך הזה שלה... "כמה טוב שבאת.."

 

כמה טוב להיות בבית.


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י