ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

מתחת לפרווה

הותיק המדדה מהאינקוויזיציה של חנות התקליטים.
מכוון להדוף את השחצנות בזוהמתם החולנית של גברים עם ליהוגי אמצע החיים מהתקופה המאוחרת שלי.
(ג׳יימס מרפי)
לפני 3 שנים. 1 ביולי 2020 בשעה 19:19

בסוף החלטנו יחדיו שאולי באמת יהיה לה {שולט}, אבל שמוטב שהוא יהיה חמוד ולא פסיכופת, ולא ידרוש ממנה עוד לפני שליחת תמונה שלו/ שיחת פון/ פגישה במקום ציבורי/ תיאום ציפיות/ ובדיקת גבולות וטריגרים: לא לאונן ולגמור ובטח שלא להזדיין, לא להיפגש עם אף אחד שנמשך אליה או ששכב איתה בעבר גם אם זה החבר הכי טוב שלה, לא לספר לנפש חיה על מה שקורה ביניהם, ושבעלה יבין שמעכשיו הוא לא מחליט על כלום ואסור לו לגעת בה כי היא רכושו הבלעדי של השולט שלה. 🙄
בצהרים שאלתי אותה בהודעה אם היתה רוצה לנסות לעשות איתי היום סשן מיילדום. בכל זאת הייתי הראשון לסשן אותה (קיבלתי אותה בת 20 ואמנם כבר שרמוטה אבל ללא נסיון מעשי בבדסם), ואין אדם בעולם שסישן אותה יותר ממני, אבל זה לא קרה כבר הרבה שנים. אמרתי לה שזה יהיה סשן עדין, נעים, מחרמן, לא אקסטרימי ולא מאתגר, אירוטי ורגיש. שזה יהיה כמו ״צלילת רענון״, שזו צלילה במים רדודים ומוגנים תוך תרגול מצבי חירום שכל מי שלא צלל יותר מחצי שנה חייב לעשות על פי חוק בארץ.

היא השיבה שאפשר לעשות היום, וביקשתי ממנה לנסח מחדש בפחות יובש וקצת יותר התלהבות. היא ענתה: ״כן אהובי אשמח לצלול איתך הערב״.

כבר אתמול הזמנתי במשלוח מהיר את היפיוף הזה על מנת לפתוח לה את התחת בצורה חלקה ועדינה, כי אני יודע שזה אישיו בשבילה:

היום הלכתי לקנות נרות ריחניים בחנות הפינתית המיתולוגית בפלורנטין, בושם חדש ומטריף עבורי, ומטר בד קטיפה כחולה.

אחה״צ שתינו קפה ודיברנו, ואז ביקשתי ממנה ללכת להתקלח ולהתאפר, ואם זה בסדר מצדה והיא מרגישה שזה נכון, אז שגם תנקה את התחת ותאסוף את תלתליה הבלונדינים בקוקיות.

לאחר כשעה היא היתה מוכנה ומהממת, ורק מלהסתכל עליה ככה חמודה וסקסית עם הקוקיות הרגשתי את הזין מתחיל לעמוד. התיישבנו על הספה, התקרבתי אליה וליטפתי אותה. אמרתי לה שבכל שלב אם היא תרצה, המילה ״אדום״ מפסיקה הכל עם חיבוקים ארוכים ובלי כעס. ושאם היא רק רוצה להאט או להחליש, שתשתמש במילה ״צהוב״, ושלא תהסס להשתמש במילים במקרה הצורך. זה אמנם מאוד מאוד בייסיק, אבל אנחנו כאמור בצלילת רענון, ולחזור ליסודות זה בדיוק העניין.

הרכבתי עליה את קולר הזירקונים הורוד, וידאתי שהוא לא הדוק, שלחתי אותה לסדר יפה את המיטה ולהדליק את הנרות, ואז נתתי לה את בד הקטיפה הכחול וביקשתי שתגזור אותו כך שיוכל לשמש ככיסוי עיניים. כשסיימה שאלתי אותה איך היא מרגישה ואם היא מוכנה להמשיך, קשרתי את הכיסוי סביב עיניה היפות והבורקות וביקשתי ממנה לשכב על ברכיי כמו ילדה טובה כדי לקבל ספנקים.

״המשחק הוא כזה: אחרי כל ספנק את אומרת את אחד הדברים הבאים; אם הספנק חלש מדי את אומרת ׳תכאיב לי בבקשה׳.  אם הספנק לא חזק מדי ולא חלש מדי את אומרת ׳כיף לי׳. ואם הספנק חזק מדי את אומרת ׳צהוב׳.״

היה לי ממש מחרמן לשמוע אותה אומרת את שני המשפטים הראשונים, בקול סקסי ונשי, מלא אוויר והתכוונות. המילה ׳צהוב׳ לא נאמרה אפילו פעם אחת. היה לי חשוב לא להתקרב בכלל לגבול שלה או למקום שיהיה לה קשה. אני מאמין שחזק מדי יוצר כיווץ וסגירה, וחלש מדי יוצר גירוי ופתיחות.

אחרי שהתחת המלכותי שלה כבר היה אדום העמדתי אותה, פתחתי את הספה האדומה למצב מיטה, העמדתי אותה על ארבע על הספה ועברנו לשחק את אותו המשחק בדיוק, רק עם שוט הלוטוס הסגול המיתולוגי. שמחתי לגלות שלא איבדתי את יכולת ההצלפה, והפגיעות היו מדויקות ובשליטה. ״תכאיב לי בבקשה….תכאיב לי בבקשההה…. תכ-איבבב לי בבקשה… כיף לי.. כיף לי.. כיף לי!!!״. הורדתי אותה לרצפה על ארבע עם כרית מתחת לברכיים, וטפטפתי את שעוות הנרות הריחניים שנמסה בינתיים על התחת האדום שלה. תוך כדי בדקתי איתה שזה לא כואב לה מדי.

עשינו הפסקת שתיה קצרה, והוריתי לה לרדת לשטיח ולעסות את רגליי, תוך הבעת רגשות אהבה והערכה. לאחר כמה דקות של עיסוי נעים אמרתי שאם היא מרגישה שזה נכון ומבטא את הרגשות שלה, אז גם שתנשק ותלקק את כפות הרגליים. הלשון שלה נעמה לי מאוד, ושיחקתי תוך כדי עם הזין שלי שכבר ממש הזדקר. קראתי לה ללחוץ את ראשה אליו דרך התחתונים ולהתחנן למצוץ אותו. הרשיתי לה ללקק את הביצים, ולבסוף דחפתי לה את הזין לפה וזיינתי לה את הפרצוף בעודי מושך לה בקוקיות. כאן קצת נסחפתי עקב יותר מדי הנאה, אבל נזכרתי בזמן לפני שנחנקה והקיאה, ולקחתי אותה למיטה לנסות את היפיוף החדש.

פתיחת התחת עברה חלק ונעים כמצופה, שאלתי אותה אם היא רוצה שאזיין אותה בתחת והיא השיבה שכן ואף ביקשה והתחננה. לבסוף נעניתי לתחינותיה ודפקתי אותה בתחת. ״לולי…אני בעננים!!! אופס סליחה שקראתי לך לולי.״ לאחר מכן הפכתי אותה על גבה, וזיינתי לה את הפה עד שגמרתי לה על הפרצוף והלשון.

בשביל להגמיר אותה שמתי לה גג כדור, מצבטים תעשייתיים ענקיים על הפטמות, פלאג קטן בתחת, ונתתי לה לאונן לי על הרגל עם המשפריצון והשרביט הרוטט שלה, בזמן שאני שוכב על הגב בסתלבט וסונט בה דברים משפילים.

לאחר שגמרה (די מהר) נשכבנו וחיבקתי, ליטפתי ונישקתי אותה ממושכות. ״היית ילדה ממש טובה!״.

ההנהלה - מדהים מדהים מדהים! משמח ממש!!
לפני 3 שנים
Venus in Furs - תודה רבה, גמני מרגיש הרבה יותר טוב מתמול שלשום.🤗🌹💖
לפני 3 שנים
ההנהלה - ⁦🌺🍀🌹🌷🌸🥀
לפני 3 שנים
Netrunner​(נשלט) - שמע איזה שולט חמוד אתה
לפני 3 שנים
Venus in Furs - חח אם תבטיח להיות ילד טוב אני מוכן לשקול לסשן גם אותך....😈
(אני באמת חמוד, אבל גם יודע להיות הרבה הרבה יותר עחזרית, מנטאלית, רגשית ופיזית.)
לפני 3 שנים
Netrunner​(נשלט) - ברור, לא חשבתי שלא, ברגע שאתה מכיר את מי שמולך ואת הכפתורים והמאווים, אפשר להתנהג בכל מיני דרכים. פשוט נחמד לקרוא גם נעימות, בלי מניירות של שולט וניסיון מאולץ להיכנס לתוך דמות או תסריט :).
לפני 3 שנים
Venus in Furs - חן חן לך... באמת יצא לי לקרוא לאחרונה איזה בלוג (בלי להזכיר שמות) של ״שולט זכר אלפא״ קלישאתי. היה טכני ומשמים להחריד לטעמי.🥱
לפני 3 שנים
Netrunner​(נשלט) - כה, הזכרת לי גם כמה הם אוהבים לזיין תשכל ולהסביר לכולם מושגים אקדמאים..
לפני 3 שנים
Venus in Furs - אה אני רואה עכשיו שהיתה לי שגיאת כתיב. התכוונתי ״עחזריט״ ולא כפי שנכתב 🤪
לפני 3 שנים
Netrunner​(נשלט) - כן אני זוכר יש לך את הפאה העחזריט mode מהטלויזה p:
לפני 3 שנים
Jaycee - יססססססססס❤️❤️❤️
לפני 3 שנים
Venus in Furs - אני אוהב כשאת מבסוטית🍹🍹🌹✨💖
לפני 3 שנים
Jaycee - געגועים❤️
לפני 3 שנים
Glitch - מה זו כל ההסכמה הזאת 🙄
סתם סתם. אתם באמת חמודים מאוד מאוד, ומיוחד בעיניי שאתה כותב כאן את הטוב ואת הרע, בפנים גלויות ובאומץ, ולדעתי זה מעיד גם הרבה לזכותה של תהום ולזכות שניכם.
}{
לפני 3 שנים
Venus in Furs - חה כן אני מניח שלטעמים מסויימים זה יכול להיראות *נורא* קיטשי ודיסני.🧚‍♀️🧞‍♂️😇
תודה רבה גליצ׳י, גם את חמודה מאוד מאוד! ובהחלט יש הרבה מה להגיד בזכותה של תהום כשהיא לא מעצבנת.🤪🙏💖
לפני 3 שנים
אושה{אוש} - לוליייייייי 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
ענק!

בעקבות הפיסקה הראשונה יש לי תמיהה.
נראה לי שאשמור אותה לשישי ואשאל בעדינות.

תיאור סשן מיילדום שלכם עושה לי נעימים בלב


לפני 3 שנים
Venus in Furs - נעימים רק בלב...?😝
עכשיו אני סקרן ואצטרך להתאפק עד שישי... /:
(גם לה ולי יש תמיהות, זה בסדר...)
אחרי הסשן היא הסבירה שה״לולייי״ בקע לה מתוך הכוס בלי מחשבה, כי ככה היא רגילה לקרוא לי כשהיא מחורמנת. (קיצור של בעלולי) 💖🦄
לפני 3 שנים
Red stormy - אהובים שאתם❤
כמה כיף לקרוא
לפני 3 שנים
Venus in Furs - תודה רבה ילדת פלא מופלאה ויפהפיה, אוהב(ים) אותך המון המונים.💖🦄🌹🤗🦜
לפני 3 שנים
Red stormy - אוהבת את שניכם גם❤
לפני 3 שנים
תהום - היה כל כך כיף, בא לי עוד בקרוב 💋💋💋
לפני 3 שנים
Venus in Furs - מצויין😈😈😈
והיית באמת ילדה טובה, מקסימה ומדליקה בטירוף. נזכרתי היום באוטובוס בסרטון שצילמתי באייפוד ומחכה להזדמנות לצפות בו...🦄💖🦜🌹👯‍♀️🐰
לפני 3 שנים
כלבלב לך​(נשלט) - כיף לשמוע שהסתדר ונהנתם...

אני בטוח הייתי שמח לצפות ביחד אתכם😍
לפני 3 שנים
Venus in Furs - תודה כלבלב שובב....🐶🦄
לפני 3 שנים
PoeticNotation​(שולט) - חמודיםם
סיימתי לקרוא עם חיוך שובבי מרוח על הפנים.
לפני 3 שנים
Venus in Furs - חן חן לך...🤗🧡💚👯‍♀️
לפני 3 שנים
abir - קריאת הבלוג שלך היא מבוא לקורס לתקשורת בינאישית.
לפני כמה ימים תיארת את האכזבה שחווית מכך שהיא התקשרה עם שולט מאחורי גבך והנה רק כמה ימים עברו ואתה עושה לה סשן שליטה. וכל זה כתוצאה מהיכולת שלכם לדבר אחד עם השניה בצורה פתוחה וכנה.
שאפו!!
לפני 3 שנים
Venus in Furs - תודה רבה אביר.. זה היה יותר ריסוק והבערה מאשר אכזבה.. וגמני שמח על ההתפתחויות שהגיעו בעקבות התקשורת. לקח לנו המון שנים לבנות את זה, ואנחנו עדיין בונות.🌹👯‍♀️💙
לפני 3 שנים
Velvet30 - יא סלבס חמודים!
לפני 3 שנים
Venus in Furs - מסמיק, תודה רבה😊💙🦄💖
לפני 3 שנים
מישלי - קראתי את הפוסט המתוק הזה, שמרגיש רך ונעים כמו סיפור ילדים לפני השינה.
אבל עם מידת הקינק המושלמת 😉

כיף לקרוא את ההרפתקאות שלכם 💕
לפני 3 שנים
Venus in Furs - תודה רבה מישלי אהובה, אנחנו באמת אוהבות לחשוב על עצמנו כעל זוג מהאגדות...👯‍♀️🦄🤗💖
לפני 3 שנים
מישלי - כי אתם כאלה❣
לפני 3 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י