ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

מתחת לפרווה

הותיק המדדה מהאינקוויזיציה של חנות התקליטים.
מכוון להדוף את השחצנות בזוהמתם החולנית של גברים עם ליהוגי אמצע החיים מהתקופה המאוחרת שלי.
(ג׳יימס מרפי)
לפני 3 שנים. 25 בספטמבר 2020 בשעה 18:15

היום בצהרים היא יצאה לחברה וחזרה רק בערב. הייתי עירום (מלבד הטריינר) ונתתי לחמוקיי להתבדר בבריזת-סוף-הקיץ הנעימה שמנשבת לפנות ערב בקומה השביעית. 

כשהיא הגיעה היא מזמזה אותי קצת ושלחה אותי לנקות את התחת. ״אני??״ התממתי, אבל היא הבהירה שהיא רצינית. 

אחרי החוקן היא דחפה לי את הפלאג השחור העבה ואז הלכה להתקלח ולהתאפר. שמתי את הדנובה הכחולה ואז את חליל הקסם, וזה נתן אווירה הולמת של דרמה, רומנטיקה, מתיקות, קלילות ועומק. 

היא אמרה שהיא רוצה שנעשה אהבה, וזיינה אותי עם הסטראפון החדש, מורכב עם הזין הכהה הענק. היא היתה מאוד מאוד יפה עם האיפור ובתאורה החמימה והצבעונית בחדר השינה, ובעודי שוכב על הגב על המצעים החדשים עם רגליים מורמות ומפוסקות לרווחה היא אמרה שהיא רוצה לעדכן את הפרופ׳ שלה בכלוב ולכתוב שהיא מחפשת גבר חתיך ומצוייד עם זין גדול שיזיין אותה לעיניי וישפיל אותי וישפריץ אותה עם הזין שלו, וכמה שהיא משתוקקת לזין *אמיתי*, וכששאלתי בקול קטן אם הזין שלי לא אמיתי היא סנטה בכעס: ״לך בכלל אין זין לולי! אתה נעול ותישאר נעול לתקופה מאוד ארוכה״. 

אחר כך היא ניסתה לראשונה את החולב הרקטאלי והרגשתי איך זה מדגדג לי בכיפה של הזין, ואז המשיכה לטחון אותי כשאני על ארבע. 

לאחר הפסקה קצרה היא החליפה לדילדו הבהיר, ואמרה שעכשיו היא רוצה שאני אלבש את הסטראפון. (הוא באמת מעולה, הסטראפון החדש הזה. עולה בשניות, יציב ואורגני להפליא). זיינתי אותה בעוד היא משתמשת ביונק ובשרביט, ומתחרמנת מהיותי נעול ומזיין אותה עם זין שאינו שלי. 

בעודי מזיין אותה לחשתי לה שאני רק רוצה שתהיה מאושרת וחופשיה לבטא את המיניות שלה בכל דרך, לא משנה כמה לא מקובלת או סוטה או משפילה וכואבת עבורי ושאלתי אותה אם היא רוצה שיהיה לה מאהב עם זין גדול שיזיין אותה לעיניי וישפיל אותי בזמן שאני נעול, ואז היא גמרה בצעקות וצחקה באושר מופגן ונשפה לרווחה. 

 

פרלין​(נשלטת){ש} - היא משפילה בכל כך הרבה חן: לך אין זין לולי.
לפני 3 שנים
Venus in Furs - סליחה?? בעד מי את פה לעזאזל??... 🤬
סתם, היא אכן משפילה בחן וגם נראית מעולה בעודה עושה את זה.🦄👯‍♀️
לפני 3 שנים
talmorl - מה הכוונה זין נעול? איפה הוא היה נעול לא הצלחתי להבין
לפני 3 שנים
Venus in Furs - הוא עדיין נעול, בחגורת צניעות:
https://www.holytrainer.com/male-chastity-device/male-chastity-device.asp
לפני 3 שנים
אָמָאזוֹנָה​(אחרת) - בייביצ' מופלא !!!! אני מאוהבת בכתיבה החשופה והמלהיבה שלך, אני מאוהבת בכם, בחברות הכנה בינכם, בבחירת כל המסלולים שלכם... תרתי. אוהבת ומתגעגעת במיוחד 💜 כתיבה משובחת של גיבובי ערגה מרטיטים.
לפני 3 שנים
Venus in Furs - שיאללה מתי נתנשק כבר???🙄😇😈👯‍♀️💖
לפני 3 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י