צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

מתחת לפרווה

הותיק המדדה מהאינקוויזיציה של חנות התקליטים.
מכוון להדוף את השחצנות בזוהמתם החולנית של גברים עם ליהוגי אמצע החיים מהתקופה המאוחרת שלי.
(ג׳יימס מרפי)
לפני 3 שנים. 29 בספטמבר 2020 בשעה 7:33

בערב כיפור הטבעת של הטריינר כבר ממש התחילה לגרד, להציק ולהכביד, ותהום ניאותה לשחרר אותי. 

התארגנו למסיבה ביתית, התקלחנו והיא התאפרה, ואז זיינה אותי בתחת. אחרי הפסקה קטנה היא התחילה לארגן את האזיקים והשלשלאות בשביל לקשור אותי ואמרה: ״אתה נראה כאילו אתה חושב: ׳מה, אי אפשר פשוט להזדיין וזהו?׳ ״ .

אחרי אי-אילו התעללויות היא מצצה לי ממושכות בצורה מעולה ומטריפת חושים, וגם דחפה לי אצבע תוך כדי. בהמשך גם ירדתי לה והזדיינו וגמרנו כמה פעמים, ואז היה כבר מאוחר ויצאנו להליכה לילית ולצלם את הירח. 

שוב הוכח שהיא אוהבת אותי הרבה יותר אחרי שהיא נועלת אותי... לפני השינה התכרבלנו והיא הסתכלה עלי בחיוך כנה ועיניים נוצצות ואמרה: ״תשאל אותי משהו שאתה רוצה לדעת...״. שאלתי אותה איך קוראים לשר החוץ של טורקיה, והיא אמרה שאני אינפנטיל. 

את ה״צום״ העברתי בעיקר בשינה עם הפסקות אכילה קצרות, ולפנות ערב הסתגרתי באולפן והתנסיתי עם סאונדים חדשים. לא קשה להבין איך אחרי 30 שנה של יצירת מוזיקה בלתי פוסקת נשחקתי, במיוחד שזה הפך בעשור האחרון למאוד אינטנסיבי ומקצועי, ולסוג של שירות לקוחות מטריד. אני גם מאוד אוהב סקס, אבל אם במשך עשורים הייתי צריך להתאים את הסקס שלי לרצונות וגחמות של לקוחות שונים במשך עשרות שעות בשבוע ולעשות סקס סתמי עם אנשים שלא ממש מוצאים חן בעיניי מתי שלא בא לי, בלחץ זמן ותוך דיכוי הדחפים האמיתיים שלי... 

אבל כבר איזה זמן בא לי שיבוא לי ליצור שוב, ומקווה שאני עדיין מסוגל. אומרים שהסגר יתארך עוד הרבה מעבר לשמחת תורה, ויהיה הרבה זמן לעבודה אולפנית. הנה, יש מי שמצליח לפרוח אפילו בתקופה כזו:

 

 

 

Venomous - תמונות יפות
פרח מיוחד :)
לפני 3 שנים
Venus in Furs - תודה רבה Venomous🙏🦜👯‍♀️
לפני 3 שנים
ME-TOREFET - יצירה ומציאת מקומות חדשים של התחדשות יכולים להחזיק אותנו למעלה.. ובטוחה שזה בך. לפעמים זה פשוט קצת נאלם, שוקע, כדי לעלות שוב אח"כ..
בהצלחה
לפני 3 שנים
Venus in Furs - תודה על האמונה והאיחולים, אם כי אני יכול לראות מצב גם שזה מתנוון... יוז איט אור לוז איט.
ואין ספק שיצירה ופיתוח של אפיקים חדשים במוח עוזרים מאוד להישאר טריים וחיוביים.🦜💋🌻
לפני 3 שנים
sub_t​(נשלט) - אין עליכם, אל תשכח להכניס לרזומה שהצלפתה בצופית גראנט בשידור חי
לפני 3 שנים
Venus in Furs - חן חן, אכן הצלפתי בה אבל השידור היה מוקלט ולא חי...😻😈
לפני 3 שנים
יולי Yuli​(לא בעסק){טדי} - גם אני הייתי מתבעסת על התשובה הזאת :) כי לי זה קצת נשמע כמו "לא אכפת לי". בעלי לפעמים עונה לי בנימה כזאת ואני תמיד מתאכזבת מזה נורא. כי מדוע יד מושטת לא פוגשת יד אחות (🎵)?

יש כמה שורות ב"מר ורטיגו" שנראה לי שמעבירות בול את התחושה הזאת, אני כרגע לא מוצאת את הפוסט המאד ישן שלי שבו כתוב באיזה עמוד זה אבל אמצא בספר ואחזור.
(נטפלתי לפרט האחד שקרוב לליבי אבל בתכלס נהניתי לקרוא והכל מאד נוגע ללב והתמונות כרגיל נפלאות, עוד בבקשה).
לפני 3 שנים
Venus in Furs - ברור שלא איכפת לי, כבר גמרתי פעמיים בשלב ההוא🤪
ואם הגן לא היה נעול לפעמים, איך היינו מכים (בסלע) עד זום דם?...💖
לפני 3 שנים
יולי Yuli​(לא בעסק){טדי} - כי זו תמיד התהיה - האם יש טעם להכות? כי אם מעבר לשער אין כלום אז חבל על הזמן והאנרגיות. וגם, לא תמיד מתחשק דווקא להכות. יש עוד דרכים להיכנס למקומות. בעיקר כשהמקום הוא לא מקום אלא רעיון.

מצאתי את הציטוט:

[...]
אחר כך השתררה שתיקה מביכה, ומכיוון שלא הרגשתי נוח, פתחתי את הפה הגדול שלי ואמרתי: "מה דעתך, גברתי? אולי תקפצי למכונית ותבואי איתנו?"
יכולתי לראות את האור שנדלק בעיניה כשאמרתי את זה, ובדיוק כמו ששבע ועוד חמש זה חמש ועוד שבע, כך לא היה ספק שהיא הייתה נותנת שש שנים מחייה בשביל לזרוק את הכל ולהצטרף אלינו. היא פנתה אל המאסטר ואמרה: "נו, אז מה אתה אומר? שאני אבוא אתכם או לא?"
והוא, פוץ נבוב שכמותו, טפח קלות על שכמה ואמר: "איך שאת רוצה, יקירתי". עיניה קדרו לרגע, אבל אפילו אז עוד לא היה הכל אבוד. בציפיה לשמוע מפיו את המילים הנכונות, ניסתה שוב ואמרה: "לא, אתה תחליט. אני לא רוצה להפריע לכם". והוא אמר: "את אדם חופשי, מריון. אין זה מתפקידי לומר לך מה לעשות".
וככה זה נגמר. ראיתי את האור בעיניה כבה, את פניה לובשות אשרת של תהיה מתוחה, ואז משכה בכתפיה. "לא חשוב", אמרה, "ממילא יש לי יותר מידי מה לעשות כאן". ואז, מתאמצת להעלות חיוך קטן ואמיץ על שפתיה, הוסיפה: "תשלחו לי גלויה בהזדמנות. לפי מה ששמעתי, הן עדיין עולות סנט כל אחת".

* * *
אני לא חושבת שהרגע שתיארת כזה דרמטי כמו מה שמתואר פה, הרי תיארת שבריר שניה ובכלל כל מערכת היחסים היא אחרת. ובכל זאת הרגשתי משהו מההחמצה הדקה הזאת - גישוש שלא נענה.
אולי (מה אולי? בטוח) כי ככה אני בעצמי מרגישה כשאני אומרת לבעלי משהו כזה של פתיחת לב והוא עונה לי בבדיחה.
לפני 3 שנים
מאמא קפיץ​(שולטת) - מה שנחמד בשבילנו זה שאתה מצליח לצלם כאלה תמונות מדהימות, גם כשאתה עם מנת משכל של בן 2 ❤
לפני 3 שנים
Venus in Furs - לא נכון ולא נכון!! אני יותר בוגר ממך!!! הכל חוזר אליך וחתול פישתן עליך ולא ניגב! נה נה בננה!🤪
לפני 3 שנים
סלסט​(מתחלפת) - זה מנגנון מיוחד, בכל יום הפרח הנמוך ביותר מהאורחים נסגר ואחד מעל הגבוה ביותר נפתח :) פריחת עמוד - כמו חצב. כל שנה, בדיוק באותו הזמן. מדהים, לא?
אומרים שכך פרחים יודעים לזהות את העונות - לפי כמה ארוכות שעות האור.
תן גם אתה אור לפרח שלך ;) ואם אין לך מה לשאול, אתה תמיד יכול לנסות - ספרי לי משהו עלייך שאני עוד לא יודע. נראה לי שתמיד תצא מזה נשכר :)
לפני 3 שנים
Venus in Furs - זה רעיון טוב, תודה על הטיפ! 😇
והחיים הסודיים של הצמחים בהחלט מדהימים.🌹💜
לפני 3 שנים
טלי35​(שולטת) - בוא נקליט יחד אלבום בדסמי
לפני 3 שנים
Venus in Furs - יאלליק!🦄🐰🎤✨👩‍🎤🧑‍🎤
לפני 3 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י