בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

מתחת לפרווה

הותיק המדדה מהאינקוויזיציה של חנות התקליטים.
מכוון להדוף את השחצנות בזוהמתם החולנית של גברים עם ליהוגי אמצע החיים מהתקופה המאוחרת שלי.
(ג׳יימס מרפי)
לפני 18 שנים. 15 ביולי 2005 בשעה 14:41

ראשית, מטגנים שני בצלים וראש שום כתוש עם שליש כוס שמן זית בסיר גדול שמתאים לבישול ארוך. לאחר ההשחמה מנמיכים את הלהבה ומניחים את לב האדם בזהירות במרכזו של הסיר. מומלץ לבחור לב גדול, נקי, וטרי.
מוסיפים שתי כוסות מים, כף מלח, גרגרי פלפל אנגלי, קורט ציפיה, כוס וחצי אהבה, שלוש כפות כישרון, מפזרים מעל תמימות, מזליפים מעט רצון טוב ומערבבים היטב. משאירים על אש קטנה כשעה, לספיגת הטעמים וריכוך הלב.

לאחר כשעה מוסיפים בוקה אכזבה. מוסיפים את עלי האכזבה אחד אחד על מנת למצות את הטעם מכל אחד מהם. בסיר נפרד מכינים תמהיל של כאב געגוע וקשיים ומביאים לרתיחה. מוציאים את הלב מהסיר, מסננים את הציר ומצמצמים.
מניחים את הלב בתבנית ששומנה בתקוות שווא ושקרים ויוצקים עליו במהירות את התמהיל הרותח שהכנו בסיר השני. בעזרת סכין חדה חותכים חתכים עמוקים בלב ומחדירים פנימה תרכיז של דחייה כעס ועלבון (ניתן להשיג כמעט בכל מקום) . מכניסים לתנור שחומם מראש לעוצמה הגבוהה ביותר. ניתן להניח בתנור כוס חסינת חום עם תשוקה לא ממומשת, אדי הנוזלים יתפזרו בתנור ויוסיפו לטעמו של הלב. לאחר כחצי שעה, כאשר הלב חרוך ושרוף מכל צדדיו, יוצקים עליו את הציר המצומצם ומקשטים מסביב עם הודעות אדומות, זכרונות, מחשבות על מה יכול היה להיות, והודעות עיקול ממע"מ.

מגישים חם ופורסים לעיני האורחים.

בתאבון.

kael - אווץ'...

כל מה שאני יכול להגיד לך זה שיהיה בסדר, ואניידע כמה מטומטם וקלישאי זה נשמע אבל זה נכון...

בהצלחה חמוד! מכל הלב...
kael
לפני 18 שנים
אלילה בעליל - אוח,
הפריסה הייתה מ ש ע ש ע ת !!! (:
והלב .. יחזור שוב להיות חזק,
ברגע שהוא יבין שזה ל-א ש-ו-ו-ה א-ת ז-ה.
טיים וויל טל.
בעדך, תמיד.
}}{{
לפני 18 שנים
נמש - איתך.
מקווה למתכונים אופטימיים יותר }{
לפני 18 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י