אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

מתחת לפרווה

הותיק המדדה מהאינקוויזיציה של חנות התקליטים.
מכוון להדוף את השחצנות בזוהמתם החולנית של גברים עם ליהוגי אמצע החיים מהתקופה המאוחרת שלי.
(ג׳יימס מרפי)
לפני 16 שנים. 21 בדצמבר 2007 בשעה 10:44

היה צפוי לגמרי שאם חיכיתי לגנון כל השבוע, וזה מה שאמור היה להיות הפיצוי והפורקן הרגשי לכל השבוע הקשה, שעד שתגיע השעה היעודה אני אהיה עייף בטירוף, רציני עד כאב, שיהיה ערב פושר יחסית, ושכולם ישאלו אותי מה קרה ואני אצטרך להסביר בפעם האלף שזה דווקא הפרצוף הרגיל שלי, ושהם פשוט רואים אותי משולהב הרבה פעמים, ואם כבר אז שישאלו אותי *אז* מה קרה.

היום אנחנו גם עובדים, תהום ואני, ובערב אני לא רואה שום דבר מעבר לרביצה מתוחה ושינה מרובה. ומחר בטח גם נהיה שתי בטטות עצובות וחסרות חשק, תהום תהיה חרמנית ואני ארגיש קר ומנוכר, ומאוד יתכן שעדיף כבר שנריב כי : א. זה יפרק את המתח, וב. זה יפיג את השעמום. (;

קר לי, ואני הולך להכין חמין לפני שאתחיל לעבוד. השריתי את השעועית האדומה עוד אתמול, קניתי בקר וברכי עגל עם מח עצם וגידים, וחתיכה אסטרטגית של שומן כבש. בצל, שום, תפו"א, דלעת, ביצים, קישקע מזרחי, כל התבלינים הסודיים, ובשקיות קוקי חיטה אדומה ואורז צהוב. הבעיה שצריך להוריד את הכפפות בשביל זה, וקר לי עמוק בעצמות.

והרי סקופ :

ביום שני בצהריים מתוכננת הפגנה מחוץ לבית המשפט בת"א, במהלך הדיון במחוזי בעניינו של הדאנג'ן. אני מניח שהם יוציאו על זה הודעה מסודרת בהמשך, ואז אני גם אכתוב על זה בהרחבה ויש לי מן הסתם המון מה להגיד בנושא.

amy​(נשלטת) - וואלה? מקווה שאוכל להגיע להפגנה. חשוב מאוד.

ונוס פשוש- קבל חיבוקי }{
לפני 16 שנים
המלכה ננה NNA - יאלה תגלה את התבלינים הסודיים כי גם אני השרתי שועית לבנה אמנם אבל יאלה תגלה
לפני 16 שנים
T Bone - אין מה לעשות ... גם אני כשאני רציני ועייף ... שואלים אותי למה אני עצוב ולא מחייך ולא צוחק ומה קרה ובלה בלה בלה ... כי רגילים לראות אותי תמיד צוחק ...
וכן זה מעצבן ...
לפני 16 שנים
NelieL - כנל, גם אצלי.



לפני 16 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י