בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

מתחת לפרווה

הותיק המדדה מהאינקוויזיציה של חנות התקליטים.
מכוון להדוף את השחצנות בזוהמתם החולנית של גברים עם ליהוגי אמצע החיים מהתקופה המאוחרת שלי.
(ג׳יימס מרפי)
לפני 18 שנים. 28 באוגוסט 2005 בשעה 8:01

אני מאוהב, ובאמת, אין הרגשה טובה מזו. (חוץ מאולי לקבל החזר מס משמעותי בהפתעה) ... ההורוסקופ ניבא שהסופ"ש יהיה נוח לפעילות רומנטית, ומסתבר שהם יודעים מה הם אומרים. אמנם, מושאי התאהבותי לא יודעות שאני קיים, אבל זה לא ממש מפריע.
הראשונה שהתאהבתי בה היתה השכנה שלי מלמעלה. ראיתי אותה יורדת במדרגות בשישי בבוקר, שערה אסוף ברישול, ובידיה דליים עם חומרי ניקוי ומגבים... יש לה חבר, אמנם, ואין לי מושג אפילו איך קוראים לה, אבל היא נראתה כל כך חמודה ככה, שישר התאהבתי.
אחר כך לפנות ערב נכנסה למכולת בחורה יפה וגבוהה וקנתה רד בול. היות וגם אני רציתי רד בול היא הגישה לי פחית מהמקרר ומבטינו הצטלבו...היא דיברה בסלולרי כך שלא היתה לי הזדמנות ממש ליצור מגע...אך היא היתה סקסית ונראתה בנאדם נחמד והתאהבתי בה על המקום.
למוחורת בבוקר במכולת אחרת נכנסה לפתע בחורה לבושה בלבן. היה לה מחשוף עם כיסוי שקוף, ולמרות שלא הביטה בי ולו פעם אחת, השקט העוצמתי שלה כבש אותי והתאהבתי ממבט ראשון.
במוצ"ש התעוררתי משנת אחר צהרים שהתארכה עד חצות, ומצאתי את עצמי משוטט במתחם הבילויים מתחת לבית שלי...בשתי בלונדיניות שטיילו עם כלבים כמעט התאהבתי, אבל כשראיתי את המוכרת לבושת השחורים, המקועקעת, והיפהפיה בפיצוציה הפינתית שמחתי שלא התפתיתי להתאהב בבלונדיניות והתאהבתי בה אנושות.
חשבתי שאולי זה היה פשוט מין סופ"ש כזה, אבל הבוקר בעודי פוסע בסלמה הלוהט והלח בדרכי לבנק הדואר הבחנתי בבובות בחלון ראווה לשמאלי. הן היו עירומות כולן, וכולן היו כוסיות, אבל היתה אחת שהיה לה מבט כזה חם ואמיתי....כמובן שהתאהבתי בה מיד...

אין ספק, לאב איז אין די אייר....

שיהיה לכולם שבוע פורה וקסום...

}{

לא סתם אישה​(נשלטת){octopus} -
:-)))))

וזהו.

אה..וגם חיבוק אחד כזה {}

לפני 18 שנים
מיתוסית​(שולטת) - פחחחחחחחח
יא קרוע
:)
לפני 18 שנים
בכוח המוח-אשה - :))))))))))

לא רע, לא רע בכלל.
הספק נאה לסופ"ש.
לפני 18 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י