אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

מתחת לפרווה

הותיק המדדה מהאינקוויזיציה של חנות התקליטים.
מכוון להדוף את השחצנות בזוהמתם החולנית של גברים עם ליהוגי אמצע החיים מהתקופה המאוחרת שלי.
(ג׳יימס מרפי)
לפני שנה. 19 במרץ 2023 בשעה 9:30

למטפלת היקרה, 

אני מסתכל על השבוע העמוס שלפניי ותוהה למה אני צריך לוותר על דברים חשובים לי מאוד בשביל להגיע ברביעי בערב, כאשר תהום ממשיכה לא ליישם את הדברים שאנחנו מדברות עליהם מדי שבוע שוב ושוב ושוב כבר 15 חודשים. 

נמאס לי להרגיש כמו לובסטר שמושלך למים רותחים, נשלף ונזרק לפריזר, נחטף ומופל חזרה אל הסיר הרותח, נדקר ומורם חזרה אל מעמקיי הפריזר, שוב ושוב ושוב ושוב, חרף כל הנסיונות שלי והיישום של הצד שלי של הדברים שאנחנו מדברות עליהם. (ליצור רצף של מגע לא מיני, להיות נוכח בסלון, להישאר במיטה לאחר סקס כשהוא כבר כן קורה, לבטא רצונות מיניים, לא לזעום, להתייאש ולהתרחק גם כשיש על מה, ועוד ועוד בנוסף לכל הדברים שאני עושה למען תהום והקשר גם בלי שהם עולים בטיפול). 

תהום סיפרה לי שדיברה בפגישה האחרונה איתך על כך שזה בלתי אפשרי עבורה להישלט מולי, וכמו כן על פנטזיות הגברים נוספים שלה. אני לא בטוח שהיא דיברה גם על האלמנט שהיא *רוצה* שיכאב לי במצבים האלה, שאני ממש אתייסר מזה. זה לא תוצר לוואי. הכאב והטלטלה, השריפה והדקירה מההשפלה זה חלק בלתי נפרד מהצורך של תהום בעניין הזה. למשל, בשבועות האחרונים היא לא מרשה לי לגעת בחזה שלה במעט הפעמים שאנחנו עושות סקס ואומרת שוב ושוב שאוכל לגעת בו רק כשאלקק ממנו שפיך של גבר אחר.

אז סבבה, אבל מצד שני היא עדיין לא מפנימה ומיישמת שאם כך יש לה תפקיד ביחסים המיניים האלה, ואנחנו שוב יושבות בשישי לפנות ערב בסלון, אחרי שנאלצתי לעבוד בלחץ לאורך כל היום (והשבוע) ובכל זאת התקלחתי, הסתפרתי יום קודם לכן, ארגנתי את התאורה הרומנטית והנעימה, שמתי מוזיקה מתאימה והבאתי שתייה, ואחרי ששעתיים לא קורה כלום והיא רק פעמיים שלוש נוגעת בי בצורה מהוססת ל8.5 שניות ואז מפסיקה, ואני נאלץ לרקוע ברגליי ולהזכיר שיש לה פה תפקיד ושהיא לא אמורה לחכות לשלטי ניאון מהבהבים ממני ולאישור חתום מנוטריון כדי להתחיל לפעול… רק אז היא סוג של מתעוררת, אבל בשלב הזה לאחר שנאלצתי לצעוק ולהסגביר כבר יצאתי מכל תחושה חיובית והתמסרותית, והמגע שלה כואב, משפיל, לא נעים, הזין אמנם עומד אבל הלב חמוץ וצורב והראש רק מחכה שזה ייגמר כבר ולהיות אחרי זה, עד שבסופו של דבר אני עוצר אותה, מתלבש והולך לאולפן לעשות משהו שבאמת יהיה לי נעים ומקדם כמו להמשיך בלימודי התיאוריה שלי, על סולמות סופר לוקריאנים וארפג׳יויים אפשריים על אקורדים מינורים.

כן, סולמות סופר לוקריאנים (הידועים בדיסוננטיות והמורכבות הרבה שלהם) נעימים לי הרבה יותר מערב עם אשתי, אחרי 15 חודשים של טיפול מיני זוגי שבועי. נראה לי שאמרתי לפחות פעם או פעמיים שאני *****זקוק לרצף*****, מה שגם כמובן לא קורה בכלל ולא כי אני לא רוצה או לא משתף פעולה. 

אז לסיכום, 

למה לי לעזוב את כל עיסוקיי כאשר אני במילא בלחץ אטומי, רק בשביל לבזבז עוד זמן על מה שלא מקדם אותי בכלום ורק מביא לי עוד ועוד אכזבה עמוקה וייאוש, עוקר לי את החשק לחיות, מטביע אותי עמוק יותר בדיכאון ובחרדה ומונע ממני להתקדם למקומות שאולי יטיבו עמי יותר? 

אני יודע שאת משקיעה את מלוא המקצועיות הרבה שלך בנוסף לאיכפתיות כנה ונכונות לבצע התאמות לסטיות הספציפיות שלנו, ובכל זאת, חמישה עשר חודשים לאחר שהתחלנו נראה שלא התקדמנו אפילו בפסיק ואנחנו צולעות במעגלים סביב אותו עץ תפוחים רעילים מט לנפול.

שורה תחתונה, במה אם בכלל תועיל הגעתי ביום ד׳? 

תודה רבה ושיהיה שבוע נפלא, 

דן. 

שימודה - ווואוווו
שלח לה את המכתב
תיהיה הכי הכי כן עם עצמך
זה הכי טוב
אנחנו אצל אותה מטפלת
ומאוד חשוב שתפתח את עצמך
לא סתם אתה מרגיש את מה שאתה מרגיש
שלח לה
לפני שנה
Venus in Furs - שלחתי עוד לפני שפרסמתי
לפני שנה
Minxy - 🖤
לפני שנה
Venus in Furs - Minxy 🫀🔥
לפני שנה
יולי Yuli​(לא בעסק){טדי} - אני מקווה שתשתף גם בתשובה שלה. אני מתה לדעת מה היא תענה על זה.

וכרגיל גל הזדהות שוטף אותי. זה מהדהד לי את התסכול שלי במצבים דומים. כלומר, לכל אחד מכם יש פה קושי אחר, והדרך שלכם להתמודד היא אחרת, והקצב הוא אחר, וההליכה הזוגית לטיפול כל פעם כאילו מייצרת מעין סימטריה, עצם הנוכחות שם כזוג כאילו מחלקת את האחריות לבדיוק 50/50. וזה למרות שהיחסים לא סימטריים. זה מתסכל נורא. נראה לי. זה מרגיש לא פייר.
לפני שנה
Venus in Furs - "Who says life is fair, where is that written?”
לעזאזל ההוגנות, אותי מעניינת האפקטיביות, ובמקרה הזה היעדרה.
ידוע שהגעתי לטיפול הזה כבר מאוד ״מטופל״ אחרי שנים ארוכות של טיפולים שונים לאורך חיי הדפוקים, ושבעבור תהום זה בעצם הטיפול המשמעותי הראשון אחרי שאמנם היו לה נסיונות קצרים בעבר בכמה הזדמנויות אבל לא שומדבר שנגע ככה בעומקים ובמהות.
אז אם זה הטיפול של תהום אז שתלך לבדה, גאד נוז שאין לי עודף זמן או חוסר בדברים לעשות בחיים.
לפני שנה
יולי Yuli​(לא בעסק){טדי} - גם אני חשבתי על זה. יש טיפול בשניכם, ויש טיפול באחד מכם כשהשני נוכח, לא נראה לי שזה בדיוק אותו הדבר.

החיים לא הוגנים, אבל אינטרקציה קונקרטית יכולה להיות הוגנת, לא? החיים לא הוגנים אז אי אפשר שכל הסיטואציות יהיו הוגנות, אבל ניתן להשיג הוגנות מקומית מסויימת, נראה לי. אי אפשר שכל החיים יהיו הוגנים, אבל אפשר שפגישה מסויימת תנוהל באופן הוגן, שמעשה מסויים יהיה הוגן. לא כל המעשים, כמובן.
לא יודעת, נראה לי שכולנו זקוקים לקצת הוגנות לפעמים, בשביל ההרגשה הטובה. כמו שאי אפשר להצליח בהכל אבל כדי להרגיש טוב צריך לפעמים להצליח במשהו. החיים בלתי נשלטים, אבל צריך לפעמים להרגיש שאנחנו שולטים במשהו. וכו'.
לפני שנה
פרלין​(נשלטת){ש} - איזה תסכול, אלוהים.
אולי באמת הגיע הזמן לחשב מסלול מחדש? לפעמים מטפלת יכולה להיות אש והיא עדיין לא מתאימה ולפעמים טיפול פסיכולוגי הוא לא התשובה.
לפני שנה
Venus in Furs - יכול להיות פרלינוב. אני חושד שזה לא המטפלת שלא מתאימה אלא בת הזוג שלא מתאימה.
ואם לא טיפול זוגי אז מה כן התשובה? רצח והתאבדות על רקע רומנטי? (עם פוסטר של שקיעה, שמיכת פיקניק, שוקולדים בצורת לבבות ובקבוק בלו נאן מבעבע)

לפני שנה
פרלין​(נשלטת){ש} - זה כל כך פטאלי!
פסק זמן? פרידה?
להיות בתחושה אינסופית שסוחבים מערכת יחסים כמו גוויה יכול להרוג כל אהבה, אפילו הכי אגדית שיש.
אם אתה מרגיש שכל מה שאתה מקבל פה זה תסכול ודכאון, שאתה נותן עד התייבשות, אז די. מותר להגיד די.
אני זוכרת אותך לפני 15 שנה ואת מידת החיוניות הבלתי אפשרית שלך. אתה יודע שחברה אמרה לי לפני שנפגשנו: תיזהרי מציפורי, הוא ממכר.
לפני שנה
Venus in Furs - יש לי זכרון עמום שגם פסק זמן ופרידה נוסו פעם או פעמיים.... 🙄
לגבי מה שאני מרגיש שאני מקבל פה- נראה לי שהחבר׳ה בחנות המשקאות יסכימו עם האבחנה של החברה שלך מלפני 15 שנים.
לפני שנה
יולי Yuli​(לא בעסק){טדי} - אני בטוחה שיש עוד אופציות :P הבנאלית שבהן היא טיפול פרטני.
לפני שנה
Valhalla - זה נורא להקריב כל כך הרבה ולהרגיש שזה לשווא.
לפני שנה
Venus in Furs - כן, בחיי שאני כבר לא זוכר איך זה להרגיש טוב, ובמיוחד לא איך זה להרגיש טוב כתוצאה מסקס ומאהבה.
לפני שנה
Ollie​(נשלטת) - אוף. 😔

אולי באמת לישון החברה מטיפול זוגי, לטובת טיפול פרטני של תהום?
לפני שנה
Ollie​(נשלטת) - בעע. אולי באמת תעשו הפסקה *
לפני שנה
Venus in Furs - הלוואי שאני טועה אבל נראה לי שבלי הנוכחות הדוחפת, המפקסת והforcing the issue שלי הסיכוי להתקדמות משמעותית יורד לאפס נקודה אפס אפס וזה לא שמלכתכילה הוא היה גבוה מ25%.
לפני שנה
scary​(שולטת) - מדובר ב'שירות' שבמקרה הטוב אתה לא יודע מראש כמה זמן הוא יצריך, כמה הוא יעלה, ובוודאי שאין ערובה להאם וכמה הוא יעזור בסופו של דבר.
על נקודת הפתיחה הבעייתית הזו אתה עוד אומר שאחרי שהתמסרת למוצר המפוקפק הזה, השקעת מזמנך וכספך במשך תקופה ארוכה ולמעשה אין לך תועלת בו?!
קאט יור לוסס, באופן מיידי... לדעתי.
אני תמיד חשבתי שארוחה שווה זה הטיפול הזוגי הטוב ביותר.
לפני שנה
Venus in Furs - היוש scary, תודה על התגובה.
דעתי על ה״מוצר המפוקפק״ לא היתה מאוד שונה מדעתך, אך בגלל שכבר נגמרו לי כל הרעיונות לאחר שנים רבות של נסיונות (כולל ארוחות שוות) התמסרתי לתהליך מתוך הנחה שיש 75% סיכוי שתהיה לנו הבנה טובה בהרבה מה הדפוסים והסיבות שהמצב הוא כפי שהוא (מה שאכן קרה), 50% סיכוי שיהיה שיפור כלשהו, ו25% סיכוי שיהיה שיפור ממשי שיביא אותנו למקום בו קיווינו להיות. 25% זה לא הרבה, אבל זה הרבה יותר מ0.00% שהיה אם לא היינו מנסות.
בהחלט יתכן שכמו שהילה רוח שרה: ״נתתי כל מה שיכולתי פה. רק טעויות, רק טעויות, רק טעויות, והשאר היסטוריה״.
לפני שנה
scary​(שולטת) - לפעמים גם חשוב לדעת שניסית הכל
לפני שנה
טלי35​(שולטת) - 🥺😔💔🖤💔
לפני שנה
ctrlaltdel​(לא בעסק) - אני מזדהה איתך....
לפני שנה
NormaJean - 🤍🥺🤍
עם כמה שקשה, חייב להיאמר פה איזה trust the process קלישאתי. אולי הטיפול הוא רק אמצעי בתוך הפרוסס הגדול. אולי בסיום הפרוסס הגדול התוצאה לא תהיה מה שלשמו יצאתם לדרך אבל בסוף.. משהו יקרה. מחזיקה אצבעות.
לפני שנה
Venus in Furs - משהו כמו.... גירושין? התאבדות איטית באמצעות אלכוהוליזם+תרופות מרשם? שבץ מוחי?
(תודה NormaJean 🫀🐣)
לפני שנה
NormaJean - חלילה ♥️ משהו טוב. תמיד משהו טוב.
חיבוק גדול ומלוא הערכה למסירות וההשקעה והשיתוף
לפני שנה

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י