צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

מתחת לפרווה

הותיק המדדה מהאינקוויזיציה של חנות התקליטים.
מכוון להדוף את השחצנות בזוהמתם החולנית של גברים עם ליהוגי אמצע החיים מהתקופה המאוחרת שלי.
(ג׳יימס מרפי)
לפני 15 שנים. 3 ביולי 2008 בשעה 8:58

מממ, בסופו של דבר זה לא היה נורא כל כך, השידור הזה. צפיתי בו בחברת החלילנית הכוסית והיפהפייה, שמסתבר שהיא גם סונגרייטרית מוכשרת... אמנם נראיתי לפרקים כמו מיסטר פוטטוהד, אבל ערכו את דברי יפה, יצאו לי כמה רפליקות משעשעות (כמו למשל, "זה לא שאני לא שם זין על מה שאנשים חושבים, רגע, מותר להגיד זין בטלוויזיה? אה אוקיי, אז זה לא שאני לא שם **זזזזין** על מה שאנשים חושבים, אבל זה לא יגרום לי לשנות את מה שאני צריך לעשות"...) , ובסך הכל נהניתי לצפות בעצמי חרף הפאניקה הקלה לפני השידור עקב תחושת חוסר האונים.

החלילנית אמרה שזה הזוי שאני גם בטיוי וגם לידה, וגם הוקסמה מהפיצה של "העכברוש", מחתולי השכונה, ומשאר הדברים שהראיתי לה במה שהיה ערב מאוד נעים ונחמד.

עוד לפני זה, בשעת השקיעה, הלכתי עם הגיטרה ל"גג העולם" (קופירייט שלי (: ), הגג המדהים שבו אופיע עם עדי ז. גדול בעוד שבועיים. יש שם נוף אורבאני עוצר נשימה בכל הכיוונים. רואים את הים, את יפו ונווה צדק, את הדאונטאון ואת גורדי השחקים של הבורסה, והשמיים נפרשים מעל, הבריזה מלטפת את הפרחים הצבעוניים ששתולים באדניות, וההשראה מפעמת. צילמנו כמה תמונות בשביל הפלייר, אני אפרסם את כל הפרטים המדוייקים בשרשור ובלוח האירועים ממש בקרוב.

nofar8​(נשלטת) - היה נורא כייף לראות אותך בחדר שינה שלי , אפילו אם זה רק דרך הטלויזיה .....

ואת הכותרת-" דן צ.- סאדו-מזו גאה" חחחח , כמו מצעד הגוואוה

בסוף צחקתי כל כך בקול שהילדים שאלו מה קרה. כשאמרת שסקס ללא קשרי הכנעה וחילופי כוחות , אז זה.. זה.., ארוביקה, לא ??? ! והפנים ה'תמימים' שלך תוך כדי האמירה. כאילו שאתה ממש תוהה, למה? למה וניל ??? אהבתי.

חיבוק גדול, גבר }{
לפני 15 שנים
פרלין​(נשלטת){ש} - אוי, איך בא לי כבר על ההופעה שלכם.
יהיה משגע, אין לי ספק. יהיו פופים? פופים זה משהו. והבריזה. והמוזיקה. אפשר כבר מחר?
לפני 15 שנים
ניני - היית מקסים!
:-)
לפני 15 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י