אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

מתחת לפרווה

הותיק המדדה מהאינקוויזיציה של חנות התקליטים.
מכוון להדוף את השחצנות בזוהמתם החולנית של גברים עם ליהוגי אמצע החיים מהתקופה המאוחרת שלי.
(ג׳יימס מרפי)
לפני 17 שנים. 9 ביוני 2006 בשעה 17:47

10 ימים ללא סקס. כמעט. 10 ימים ללא סשן, ללא דומספייס או סאבספייס, 10 ימים לחוצים ומעייפים.
היינו בגרוב טוב עד הסטירה וזריקת הבקבוק שלה בגנון לפני 10 ימים. מאז החיבור והתקשורת המינית הלכו פקקט. היה רק את המייקאפסקס ביום ראשון וזהו. אולי חפוזים ונילים פה ושם, בטח שלא הדבר עצמו.

אתמול בלילה, אחרי שפירסמתי את הפוסט על כמה אני עייף, הלכתי להתקלח ולמיטה. הבלונדינית באה, והתחילה לשחק לי בפטמות. לא הצגתי התנגדות ואף התחיל לעמוד לי. אחרי כמה דקות של משיכות וצביטות היא שאלה אותי אם אני אוכל לעמוד עכשיו בכאב. עניתי שבכאב כמו שהיה עד עכשיו כן, ואני מוכן לנסות הלאה, אבל שאין לי כוח לטירטורים ותנועה. היא המשיכה לסשן אותי, הביאה אביזרים ועבדה איתם מעט מדי זמן וישר קפצה לאביזר הבא, שברה את שתיקתה המסורתית בזמן סשנים בהם היא שולטת באמירות שרק כיבו אותי עוד יותר, פיהקה מדי דקה, הייתה מהוססת וחסרת בטחון בהצלפות שלה,ואני המשכתי לשתף פעולה. אחרי כחצי שעה ארוכה היא לקחה אותי למקלחת עם מצבטים על הפטמות במטרה שאסבן אותה. עצרתי כאן והסברתי לה שאני עייף, ושהיום אפשר היה לעשות מקסימום מיני סשן שיתן טעם ויקבע את הכיוון לסופ"ש. היא הודתה בטעותה ואמרה לי לשכב (כנראה רצתה להגמיר אותי) אבל אני כבר לא הייתי בשום מצב לכלום.

בלילה היא הפריעה לי לישון כמה וכמה פעמים, העירה אותי, נעה בצורה פראית, ואין לי מושג מה עוד, אני רק יודע שעבר עלי לילה לא שקט בכלל. היום עבר בשתיקה רועמת, ועכשיו שלחתי אותה הביתה. לא יכולתי לסבול עוד את הנוכחות שלה, את לעיסת המסטיק הרועשת, את קולות הנשימה והתזוזה שלה.

נמאס לי לגדל ילדים כל החיים.

נכון שצריך סבלנות אבל יש גם ציפייה לא לחזור על אותן טעויות שוב ושוב. אני כבר רואה את ההזדעקויות לטובתה בתגובות ובפרטי, אבל דמינו את עצמכן נשלטות על ידי דום צעיר מהוסס ומפוהק, שלא ממש משתפר לאורך שבעה וחצי החודשים שאתן מנסות ללמד אותו בסבלנות תמיכה ואהבה. יש גבול לכל תעלול, ואפילו לכוחות שלי. אני מרגיש שזה שואב לי אנרגיה במקום לתת לי אנרגיה , בסרטים האלה כבר הייתי לא פעם, ובשביל 10 ימים ללא סקס אני לא צריך חברה.

Queeny​(מתחלפת){being} - תגיד, אפשר להתערב?
מערכת היחסים שלך נקראת כאן כמשהו מעניין, כיפי ומורכב, עם עליות וירידות דרמטיות ןגם מינוריות.
כיון שנשמע שדי טוב לכם יחד ושהולך לא רע, מצער לקרוא משפט כמו "בשביל 10 ימים ללא סקס אני לא צריך חברה". מה, היא בטח נותנת עוד משהו לך, וגם אתה לה.
אני מקווה.
Q.
לפני 17 שנים
scarlettempress{L} - "לא ממש משתפר"? לא חילקת לה מחמאות רק לפני כמה פוסטים?...

שמע, זה קצת מבלבל כי אתה יכול להגיע מאופוריה של אושר מדהים לרגעים של דאון ומיאוס... אני לא יודעת מה לומר לך, כי עוד כמה ימים אתם יכולים לעשות סשן מטלטל והכל שוב יהיה נהדר.
אוקיי, 10 ימים בלי סקס זה ממש מתסכל. אני יודעת. וסקס זה חשוב. אבל נדמה לי שזה לא המדד היחיד לזוגיות טובה. אז יש תקופות חלשות מבחינה מינית, האם לא נשאר דבר נוסף להנות ממנו?...
לפני 17 שנים
Toxic Princess - לא יודעת... פשוט מקווה שיעברו לך העצבים והעייפות מכל השבוע העמוס... }}{{
לפני 17 שנים
Tobias​(אחר) - תשמע
אתה צריך להגיע להחלטה כבר ולהפסיק לקרוע את עצמך בספקות וקונפליקטים

או שתחליט שאתה נשאר איתה ואתם גורמים לזה להיות משהו מדהים

או שתעזוב את זה ותמצא משהו אחר

זה אף פעם לא יהיה מושלם באמת אתה יודע
אין מציאות מושלמת
יש רק רגעים מושלמים.
לפני 17 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י