אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

מתחת לפרווה

הותיק המדדה מהאינקוויזיציה של חנות התקליטים.
מכוון להדוף את השחצנות בזוהמתם החולנית של גברים עם ליהוגי אמצע החיים מהתקופה המאוחרת שלי.
(ג׳יימס מרפי)
לפני 9 שנים. 8 בספטמבר 2014 בשעה 19:22

 

לא חשבתי שהטראנסית הבלונדינית הuber מהממת תתקשר היום, למרות שסיכמנו משו שכזה. אני מאוד מורגל בהפכפכיותן של נשים. היא התקשרה לקראת ארבע אחה״צ, ורצתה לבוא, כמה מפתיע, *עכשיו*. היו לי דברים לעשות והקלטה בשש וחצי, והצעתי שהיא תבוא בערב, אך לאחר שהיא התעקשה ואמרה : ״אתה שם לב שזו כבר פעם שנייה שאתה דוחה אותי״ אמרתי לה ״אני עבדך הנרצע, איך שאת רוצה. אם את רוצה לבוא עכשיו אז יאללה בואי״. יש גבול לכמה אפשר לדחוק במזל. היא אמרה : ״זו הבעיה איתך.. אתה יותר מדי דרמטי. אני נכנסת לשטוף את עצמי ועולה על מונית״. 

 

היא הגיעה לאחר חצי שעה עם חצאית קצרצרה סגולה/ורודה משובצת, גופיה לבנה צמודה ואוורירית, בלונד פזור אחרי חפיפה ועיניים ירוקות גדולות ויוקדות, דפקה לי נשיקה עם שפתיים בשרניות ורכות ואז בלמה בעדינות את פי עם אצבעה ואמרה בקול רך ועמוק : ״אתה ילד רע״. 

חיברתי את הלפטופ שלה למיקסר שלי והיא פתחה את הפרוייקט במחשב שלה והשמיעה לי. הדרכתי אותה על השימוש הנכון בפלאגינים ואיך לטפל בשירה שלה, נסכתי בה ביטחון בדרכה היצירתית. (היא באמת מוכשרת ומקורית). ישבנו צמוד ומדי פעם היה טיזינג קטן או מזמוז חטוף. וגם תחושה חברית נינוחה וחמימה. לאחר כשעה סיימנו לטפל בעניינים המקצועים, ניתקתי את הלפטופ, החזרתי את השולחן למקומו, היא אמרה לי לסגור את התריסים, הלכתי לחבר את הכבל שגנבתי מהמערכת בחדר השינה לצורך חיבור הלפטופ, וכשחזרתי היא תפסה אותי במסדרון...

 

... והניחה את ידיי על מותניה, והובילה אותי כך חזרה אל האולפן. והיישירה את עינייה הירוקות ישר לתוך אישוניי ושאלה בטון מתגרה : ״מה אתה רוצה?״. 

מלמלתי : ״כלוםםם״ בטון מתבייש, בעוד היא מורידה אותי על הברכיים. 

״רוצה ללקק את הסוכריה שלי?״ 

היא דחפה לי את הזין שלה לפה וחנקה אותי, אך הוספתי למצוץ בגבורה. היא התיישבה על הספה עם רגליים ארוכות מוגשות קדימה וקראה לי לזחול ולטפס את דרכי לאט בנשיקות מכף רגלה עד לזין שלה. ״אתה מוצץ יותר טוב מזונות!״. ליקקתי ומצצתי את הסוכריה שלה, וכשדרשה שאסתכל עליה תוך כדי ראיתי אותה נמסה מהמבטים הזנותיים/כלבלביים/התמסרותיים שלי.

ואז היא הורתה לי להתפשט, ואז היא התחילה להיות קצת אגרסיבית, ואז היא אמרה : ״רגע פוס! אתה בסדר?״, וחייכתי ואמרתי שהכל בסדר :). והיא התרוממה מהספה הסגולה ונעמדה על השטיח והזיקפה שלה הרימה את החצאית, ומצצתי לה עוד ככה, ואז היא שלחה אותי להביא קרם, והורידה אותי לשטיח שעון על הספה וליקקתי לה את הביצים בעוד היא מאוננת לי מעל העיניים. והיא צבטה לי את הפטמות היטב (״יש לך פטמות יותר יפות משל כוסית״) ותפסה לי את הביצים חזק ואמרה שאני שלה ושאני אהיה העבד מין שלה ושיש לה מלא חלב להשפריץ עלי, והפכה אותי שוב על הספה ורצתה לזיין אותי אבל שידרתי חוסר נוחות עם האגן בדרכן המנומסת של זונות מנוסות, והיא צחקה עלי שאני בתול. 

הסברתי לה שאני דווקא לא, אך לא התכוננתי... (״אה, לא התכוננננת.. בפעם הבאה תתכונן!״) . וכמו כן לא הייתי מסכים בלי קונדום. 

אניווי, היא החליטה שהיא חייבת לגמור עלי והציבה אותי כמו קודם במטרה לדרוך לי על הזין בזמן שאני מלקק לה את הביצים והיא משפשפת ומרווה את צמאוני לחלב שלה, רק שבדיוק אז צלצל האינטרקום והלקוחות של 1830 הגיעו. היתה התלבשות מהירה ונבוכה, והיות שבכל זאת עברו שני צלצולי אינטרקום+צלצול בדלת ו״רגעעעעעע״ (״תגיד שאני תלמידה שלך למוסיקה והיה לנו שיעור״) , היה משו חשוד באוויר כשפתחתי בחיוך זורח לכוכב הילדים לשעבר. חשד שגבר אצלו שעה שחלפה על פניו בחטף הבלונדינית הסקסית במסדרון ויצאה ב״ביי״ חפוז ומנומס, וגבר עוד יותר שעה שבדקתי את מצב הספה ולקחתי את הקרם חזרה לחדר השינה. 

 

אופק קסומה - אתה כזו זונה.
לפני 9 שנים
אלילה בעליל - ממש זונה. ולא סתם זונה, זונה חכמה!!!
ויפה...(:
לפני 9 שנים
SPENKY{שייכת} - מחרמן
לפני 9 שנים
פאני היל​(לא בעסק) - נחמד לפתוח את הבוקר עם חיוך למקרא הפוסט הזה.

פאני
לפני 9 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י