אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

מתחת לפרווה

הותיק המדדה מהאינקוויזיציה של חנות התקליטים.
מכוון להדוף את השחצנות בזוהמתם החולנית של גברים עם ליהוגי אמצע החיים מהתקופה המאוחרת שלי.
(ג׳יימס מרפי)
לפני 9 שנים. 19 בנובמבר 2014 בשעה 8:48

כשסישנתי את הגנרלית (aka ׳האקסית׳) לפני כשבועיים רציתי לקשור אותה למיטה, אך לא מצאתי את אחד מאזיקיי הידיים. כל הצעצועים מרוכזים במגרה, וביתי מאורגן כך שאין כל כך פינות נסתרות. חיפשתי אותו קצת, וכדי לא לעצור את שטף הסשן השתמשתי באחד מאזיקי הרגליים במקום. אתמול כחלק ממבצע הנקיון חיפשתי אותו שוב, ולא רק שלא מצאתי, גם הבחנתי שאחד מאזיקיי הרגליים נעלם לפתע. המחשבה הראשונה היתה שאולי יש תופעה של נדידת אזיקיי עור אל הקוטב או משו, אבל אז עלה בי חשד אחר, הגיוני יותר. 

ידעתי שאם אשאל את הגוריל ישירות : ״לקחת לי את האזיקים?״ התשובה תהיה ״לא״ מתמם והמעמד יביך את שנינו. ולפיכך חיכיתי עד שילך לבצפר ופצחתי במבצע חיפוש בחדרו. אני בדרך כלל מכבד מאוד את פרטיותו ולא מחטט לו בדברים, ולשמחתי לא הייתי צריך לחפש הרבה, וכבר במגרה השנייה שפתחתי מצאתי את אזיק היד ואזיק הרגל, שוכבים זה לצד זה מחוייכים. :)

כפי שנאמר - הו וול. :)

בסוף החלטתי לא לצבוע את השיער לסגול. באמת התלבטתי הרבה, ועצם זה שזה נהיה כזה אישיו עבורי הפך את זה לכזה אישיו.. פעם הייתי צובע בלי לחשוב פעמיים. אבל הגעתי למסקנה שזה יפחית ממני ולא יוסיף לי. אני לא צריך את זה. יש לי כשרון מיוחד, מסר חזק, נוכחות וכריזמה. שיער סגול ימשוך את תשומת הלב מכל זה ואני פשוט אהיה ההוא עם השיער הסגול. וגם, כשראיתי בימים האחרונים אנשים עם שיער צבוע הם נראו לי יותר כמו קורבנות אופנה מאשר כל דבר אחר. 

ובינתיים התקדמות בכל הגזרות. סגרתי עם במאי מאוד מעניין לקליפ של ״זוג גנרלים״, ובפגישת סיעור המוחות עלו רעיונות מרגשים ומדליקים. (הוא ביקש שאספר לו קצת על עצמי, וכשהגעתי לחלק של הבדסם אוזניו נזדקפו, וההתלהבות שלו מהפרוייקט קפצה במאות אחוזים). חשוב לי שזה יבוא מהקרביים של כל העוסקים במלאכה, ויהיה מותח, דרמטי, ועם משקל אמנותי.. לא עוד קליפ משעמם, מיינסטרימי, ועייף, שרואים את הזמר שר משלוש זוויות. למעשה, כנראה שבכלל לא אופיע בקליפ, ואשאיר את הבמה לרקדן ורקדנית שיספרו בגופם ובאמצעות כוריאוגרפיה מקורית ובימוי מבריק את סיפור האהבה/מלחמה האינסופית וחילופי הכוח בין זוג הגנרלים. 

קניתי ארבע כריות חדשות במקום השלוש הבלויות הנוכחיות. שתיים בשבילי, ושתיים בשביל זו שאני מקווה שתישן איתי בקרוב. 

Venus in Furs - טריילר לסרטו של הבמאי הנבחר :)

https://www.youtube.com/watch?v=hu9Y2QrF5Kc

לפני 9 שנים
זהבה - יא.... מישהי תישן שם בקרוב? (תגובה צפויה)
המון המון המון הצלחה
You go, girl!!
לפני 9 שנים
Venus in Furs - אני מקווה...
תודה זהבוש :*)
לפני 9 שנים
אלילה בעליל - }{}{ מכל הלב!
לפני 9 שנים
Venus in Furs - תודה אלילתי ^_^
לפני 9 שנים
Milonga​(שולטת) - :)
לא שאלת אותו למה לקח את האזיקים?

(And amen to the last sentence)
}{
לפני 9 שנים
Venus in Furs - אני מתאר לעצמי שזה יהיה בשביל לשחק בשוטרים וגנבים עם החברים שלו בארגז החול...

(תודה :) ) }{
לפני 9 שנים
מיתוסית​(שולטת) - ברור לל שהוא יגלה שזה נעלם וידע שזה אתה?
לפני 9 שנים
Venus in Furs - ברור, ומקווה שהמסר ייקלט :)
לפני 9 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י