ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

מתחת לפרווה

הותיק המדדה מהאינקוויזיציה של חנות התקליטים.
מכוון להדוף את השחצנות בזוהמתם החולנית של גברים עם ליהוגי אמצע החיים מהתקופה המאוחרת שלי.
(ג׳יימס מרפי)
לפני 16 שנים. 2 ביוני 2007 בשעה 23:26

המרהיבה ביקרה בקן הציפורים. ((( :

לאחר שיחת הכנה עם תהום והודעות הכנה עם המרהיבה, תחת הכותרת "ערב תרבותי וחינוכי ללא תנאים מוקדמים עם מוסיקה משובחת, שתיה טעימה, סיפורים מעניינים, ושיחה עמוקה ואמיתית" , נפגשנו שלושתינו.

היה באמת תרבותי מאוד, ואחרי שהמרהיבה סקרה את קן הציפורים, את מגרת הצעצועים (בתשומת לב מיוחדת ולהוטה) וצפתה בסרט המיילדום המקוצר שלי עם תהום והספנקר שנשבר לה על הציצים, אמרתי "קדימה בנות" ושתיהן הזדקפו ממרבצן בחיוך מקסים. שמתי עליהן קולרים, על תהום את קולר הפרה עם הפעמון, ועל המרהיבה את קולר הכלבה. הבהרתי לה שהיא הצעצוע שלי להיום, והיא הנהנה בהסכמה. אוחחח היא היתה כל יפה ככה, שערה הבלונדיני והחלק מחליק על כתפה החלקה והחושנית בעוד אני כורך את הקולר על צווארה הבהיר.

זה היה הסשן הראשון בחייה של המרהיבה, ואני בטוח שלא האחרון (: לפחות אני ממש מקווה, בשבילנו כקהילה ובשביל האנושות בכלל,ובשבילי בפרט. הספנקתי אותה כשהיא על ברכי, אחרי שכיסיתי את עיניה עם צעיף ונתתי לה מילות ביטחון (אדום וצהוב, אדום עוצר צהוב מאט) שהיא לא השתמשה בהן בכלל. הצלפתי בה, ואז נתתי לה לספור עשר הצלפות, אבל כל פעם "התבלבלנו" בספירה, או בגלל שהיא לא ספרה מספיק חזק, או שלא הגתה את כל ההברות בצורה ברורה, או שהבהרתי לה שהייתי רוצה שהמספר יהיה נמוך יותר ומה דעתה בנידון, ולאחר שדיברנו על זה כבר 'שכחתי' איפה היינו... (:

תהום היתה ממש מעולה, ומהתחלה נתנה לה להרגיש מאוד בנוח, והיה ניכר שיש ביניהן חיבור עמוק. תהום גדולה ממנה ביומיים בדיוק. בזמן שהצלפתי בה, ואז טפטפתי שעווה על התחת האדום והחם שלה, תהום אחזה בידה וליטפה את שיערה, והרגיעה אותה. היתה לה השפעה מעולה, וגם אני הרגשתי בנוח. היא באמת ניסתה לתרום ככל יכולתה להצלחת הסשן, ועשתה את זה עם כל הלב. בסופו של דבר זה לא היה רק הסשן הראשון של המרהיבה, אלא גם האינטראקציה המשמעותית הראשונה עם אישה. היא חייכה ואמרה "זו החוויה הכי מדהימה בחיים שלי " .... (:

מה שכן, בחיים לא עבדתי כל כך קשה ((: באמצע עוד נשברה כוס בגלל שהרוחות התלהטו והרגל של תהום העיפה את אחת הכוסות, ואספתי את השברים והנוזלים לתוך דלי, והוצאתי את הבנות למרפסת לטקס שפיכת השברים על הבוגונוויליה (המרהיבה אמרה "למען יראו ויראו" ) ואז עוד שטפתי עם פוליויקס וניגבתי במגבת. זה מלחיץ שתי בלונדיניות נימפומניות בחדר אחד יחד איתך.

שתי הזונות היו במחזור, אבל זה לא הרתיע אותי מלרדת למרהיבה, ואחר כך לתהום, ולהגמיר את שתיהן, בעוד הן מתגפפות וצובטות זו בפטמותיה של זו. הרבה יופי היה על ספת הויניל האדומה הלילה. המון יופי. אינסוף יופי. כזה שאי אפשר לגמוע בעין ברגע נתון , וחייבים להאריך את הרגע ככל שניתן, למצוץ אותו עד תום. וזה, קוראי הנאמנים, האתגר הכי גדול, מסתבר. להצליח לחוות את הרגע. חמש שעות טסו במהירות האור, ועד שהספקתי להבין מה קורה כבר נגמר...

הן מצצו לי ביחד במיטה, ושכבו אחת על השניה בעוד מתגפף איתן, ואז תהום ששתתה די פאקינג הרבה מוריטו ויין לבן נכנסה לקטע חרמן, והיה גם איזשהו ניסיון הסווצ'ה שעוד יקרום עור וגידים כשתהום תעשה למרהיבה שיעור פמדום עלי, (ב"ה במהרה בימינו אמן כן יהי רצון) ואז עבדתי על תהום שוב וניסיתי להגמיר אותה, אבל היא היתה מאוד שיכורה הן מאלכוהול והן מחרמנות (היא מאוד התחרמנה מהסיטואציה ומהמרהיבה) ובסופו של דבר גמרה לאחר יסורים רבים על המיטה, ואך בקושי לאחר כוס מים עם קרח ושיכנועים הצלחתי לגרור אותה לסלון לשיחת סיכום...

כולנו הסכמנו שהיה ממש כיף, והרגיש מאוד טבעי ונוח, ושנשמח להמשכיות עם הזונה הזמינה המדהימה היפהפייה והכוסית שלנו...

זה כיף לחיות ((( :

kael - מעלף
מזל"ט מון שרי
לפני 16 שנים
צ'יטה​(שולט) - מעניין מאד :)
לפני 16 שנים
Annushka{()} - הפוסט של המאסטר שלי יותר מעניין...
;-)
לפני 16 שנים
פרלין​(נשלטת){ש} - וזה מהאיש שרק תלו אותו עם קרסים וכבר רץ לספר לחבר'ה...מדהים, הא?
לפני 16 שנים
Toxic Princess - שתקו...............
העיקר שהיה כיף בייב!!! אני מתה על הכינויים האלה שאתה מעניק לכל אחת מהבחורות שאתה מכיר, זה מגניב :)
לפני 16 שנים
היילני - אני אהבתי :)
לפני 16 שנים
sweety - אני גם אהבתי ויותר :)))
לפני 16 שנים
Venus in Furs - }}}}}{{{{{
לפני 16 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י