סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

עבדות מודרנית

לפני 9 חודשים. 21 ביולי 2023 בשעה 12:38

מאז שאני איתך מלכתי אני מאושר, טוב לי, אני אוהב אותך מעריץ אותך וסוגד לך.

לעיתים רחוקות קורה שאת דורשת ממני דבר מה שאני חש איתו קצת בעייתיות או אי נוחות או סתם פחד מהלא נודע ואז אני מנסה להתנגד. הניסיון הזה כשלעצמו נועד מלכתחילה לכישלון כי אני בתוך תוכי יודע שזה ניסיון שווא כי אני בסופו של דבר אעשה מה שאת דורשת ממני.

אני אוהב את הכוח שלך עלי, את העוצמה שלך, עוצמה כזו שאני לא מסוגל לעמוד בפניה למרות היותי גבר מאוד דומיננטי וככל שאת מכופפת ומשפילה אותי יותר אני חש שאני מאושר יותר ויש בי רצון עז לרצות אותך עוד יותר ואיכשהו את גורמת לכך שאני הוא זה שיתחנן לרדת נמוך עוד ועוד ולזכות להיות מושפל על ידך ולהיות נמוך על גחוני לנשק את רגלייך ולהודות לך על הזכות לעשות זאת.

יכול להיות שיהיו כאלה גם בעולם הבדסמ שלא מבינים למה הבנאדם עושה זאת. אבל אני לא חושב שיש מה להסביר שכן כל אחד עושה מה שטוב לו ובעולמנו יש מגוון רחב של סוגי שליטה.

במקרה שלנו מלכתי ההתאמה בינינו היא כל כך מושלמת שאנו כמו נשמות תאומות שמצאו זה את זו. 

תודה מלכתי על הזכות לשרתך באהבה, במסירות ובהכנעה 🧎🧎🧎🧎🧎

 

אוהב אותך מלכתי❤️

נ.ב 

אוטוטו חוגגים שנתיים יחד אבל על זה נכתוב בבוא העת.

לפני 10 חודשים. 13 ביוני 2023 בשעה 13:24

גילוי נאות, הפוסט פורסם ב-18/8/2021 בפרופיל אחר שפתחתי בתחילת דרכי עם המלכה ליסה👸 על פי החלטתה!!!! מטרת הפרופיל הייתה לבחון האם אני ראוי להיות מקולר לה ותודה למלכתי המדהימה שנתנה לי את הזכות להיות מקולר ולשרתה בנאמנות ואהבה גדולה!!!❤️❤️❤️

_______________________________________

שבת בצהריים, יום חם מאוד! אני מחליט ללכת לבריכה ומעדכן את המלכה. "מעולה! תעדכן אותי כשאתה שם"! כן מלכתי.עם הגעתי לבריכה עדכנתי את המלכה. המלכה ביקשה לדעת איך המים והשבתי שאמנם עדיין לא נכנסתי למים אך לפי מה שאני שומע מאחרים סביבי המים קרים. "מצויין"!!!! כתבה המלכה.גם בלי לראות את פניה יכולתי כבר לחוש בחיוך שטני קטן ומושלם על פניה, חיוך של מלכה שבראשה כבר מבזיק לו רעיון למשימת משחק עבור הצעצוע החדש שלה. "איך כישורי השחייה שלך? אני בסדר, לא מייקל פלפס אבל סביר בהחלט, אני לא אטבע 😊".ואז הגיעה ההוראה שלה: "אתה קופץ למים, עושה 4 בריכות מלאות וכשאתה מסיים אתה יוצא, לא מתנגב ומיד מעדכן אותי". כן מלכתי! Go ציוותה המלכה ויצאתי מהר לביצוע המשימה.לאחר שסיימתי עדכנתי את המלכה. "מה מצב הזין שלי"? הזין התכווץ מאוד המלכה בגלל קור המים והרוח הקלה שבחוץ. "מצויין! עכשיו שב! אני אחמם אותך"! שוב יכולתי לראות בדימיוני את אותו החיוך (אני מאוהב 😍).המלכה החלה לספר סיפור שליטה אירוטי מטריף של סשן שליטה פומבי בבריכה. התוצאות לא איחרו להגיע. הזין עלה והתרומם לו בבגד הים הרטוב, הבליטה גדלה וגדלה ללא יכולת שליטה בה. אני מעט נבוך, מרים את עיניי ומסתכל סביב, מבעד למשקפי השמש קלטו עיניי בחורה סביב שנות ה30 של חייה עם משקפי שמש על פניה ומבטה בכיווני. לא יכולתי שלא לתהות האם היא בוהה בבליטה הגדולה שבמכנסיי. האמת? זה היה מדליק!!!המלכה עצרה ושאלה: "מה מצב הזין שלי? עולה ויורד כמו משוגע מלכתי. מצויין! עוד 4 בריכות, go! כן מלכתי"!יצאתי מיד לעוד 4 בריכות ובסיומן עדכנתי את המלכה."הזין שלי התכווץ? כן מלכתי. נהדר, שב! ממשיכים את הסיפור! כן מלכתי". התיישבתי, המלכה המשיכה בתאור סשן הבריכה המטריף, הזין שוב התחיל לעמוד, רציתי לסדר אותו אך המלכה אסרה עלי. "יד מאחורי הגב והשניה אוחזת בטלפון וזהו! כן מלכתי". התאור הטריף אותי, הזין עמד חזק, רציתי כל כך ללכת לשרותים, לשלוף אותו ולאונן, אבל אני יודע שזה אסור ועלי רק לשבת במקומי לקרוא ולהתחרמן מהתאורים המדליקים של מלכתי המוכשרת. "מה מצב הזין שלי? אני חייב להצטנן דחוף מלכתי! 4 בריכות, go!".יצאתי מהר לעבר הבריכה בעודי מנסה לשווא להסתיר את הזקפה הבולטת ממכנסיי. שחיתי 4 בריכות ובסיומן הקור של המים עשה את העבודה וצינן את הזקפה.הזין שוב התכווץ לגודל של מספר סנטימטרים בודדים, הגוף התקרר ונרגע גם כן.עדכנתי את המלכה שביצעתי. המלכה ציינה שהיא גאה בי! חיוך ענק עיטר את פניי! וואווו כמה כיף לקבל מחמאה כזו מהמלכה, כמה כיף זה לדעת שהיא גאה בי, היא עשתה אותי מאושר!!!!המלכה כתבה לי שאני משוחרר לעת עתה ושהיא הולכת לעסוק בענייניה. הודיתי למלכה על אימון השחייה המרתק והמדליק ושוב הבטתי סביב וקלטתי את מבטה של אותה בחורה שסביר להניח נהנתה לבהות בזקפה שבלטה ממכנסיי ומי יודע אולי היא נהנתה מזה יתכן כי זה גם גרם לה להרטיב ובכך המלכה השפיעה לא רק עלי 😊. בסופו של יום אפשר לסכם כי זכיתי לאימון שחייה חווייתי, מטריף ושונה והזין זכה לאימון מתיחות 😂.

 

תודה מלכתי ❤

לפני 11 חודשים. 31 במאי 2023 בשעה 12:27

גילוי נאות, הפוסט פורסם ב-17/8/2021 בפרופיל אחר שפתחתי בתחילת דרכי עם המלכה ליסה על פי החלטתה!!!! מטרת הפרופיל הייתה לבחון האם אני ראוי להיות מקולר לה ותודה למלכתי המדהימה שנתנה לי את הזכות להיות מקולר ולשרתה בנאמנות ואהבה גדולה!!!❤️❤️❤️

_________________________________________

במקרה נתקלתי בפוסט שכתבה, המילים צדו את עיניי באופן מיידי והסקרנות גברה. קראתי בעיון רב את תוכן הפוסט, חשתי הזדהות עם כל מילה. 

פניתי אליה בהודעה וכתבתי לה כיצד אני מזדהה איתה. ההתכתבות הייתה נעימה, היא הגיבה לי בלב פתוח וזה ישר תפס אותי. 

כעבור זמן מה התחלנו להתכתב יותר, פתחתי בפניה את ליבי ואת מה שעובר עלי, היא הייתה מאוד אמפתית כלפיי וזה חימם את ליבי.

אני מאוד קנאי לפרטיות שלי אבל מילותיה החמות חיבקו ואימצו אותי אל חיקה וזה גרם לי לחוש בטוח ולהפתח עוד ועוד.

ההתכתבות בינינו זרמה באופן טבעי לחלוטין, מצאנו שיש בינינו הרבה מן המשותף. ככל שהתכתבנו יותר חשתי יותר ביטחון לספר עוד ועוד על עצמי על מי שאני, על חוויותיי. 

היא התחילה לספר לי משהו וכשרציתי לשמוע את סיפורה הבהירה לי מיד שיש דרך לבקש ממלכה. שאלתי אותה כיצד עלי לבקש והיא הסבירה שעלי לצלם סרטון כשאני ערום, על 4 ולבקש יפה. בהתחלה קצת נרתעתי אך ההתרגשות והסקרנות גברו על הפחד. רצתי למקלחת עם זקפה וכשתחלתי לצלם היא כבר נעלמה. צילמתי את הסרטון בדיוק כפי שביקשה ושלחתי לה. היא הייתה מרוצה 😊 ואז כפי שהבטיחה המשיכה לספר את שהתחילה. 

לאחר זמן מה החליטה שהגיע הזמן שנעבור להתכתב בווטסאפ. וואווו!!! זה אומר שהיא סומכת עלי ושגם היא מרגישה מספיק בטוחה להחשף בפניי.  אבל קודם ביקשה שאשלח לה תמונת פנים עם חיוך. צילמתי סלפי, שלחתי וכתבתי שבטח יצאתי עקום בתמונה.

בזמן שעבר בין הרגע שבו שלחתי את התמונה לתגובתה חשבתי לעצמי שהיא בטח לא תאהב את מה שתראה. כן, זה נובע מחוסר ביטחון עצמי שלי, אני לא חתיך אבל גם לא מכוער. 

תגובתה הייתה מפתיעה ומדהימה! היא אמרה שהיא תבקש זאת רק פעם אחת וזהו ובקשתה הייתה שאפסיק לדבר על עצמי בצורה כזו ושרק היא תחליט בשבילי אם אני יצאתי עקום לדוגמא או לא. הבנתי מיד למה התכוונה, היא לא אהבה שאני חסר ביטחון ובעל הערכה עצמית נמוכה. היא בוודאי ראתה בי דברים שאני לא ראיתי בעצמי. התגובה הזו גרמה לי לאהוב אותה עוד יותר!!! זה ריגש אותי בטירוף, אני לא זוכר מתי זכיתי ליחס כזה ממלכה! הרגע הזה הפך אותי לשלה!!!

עברנו להתכתב בווטסאפ ואז לראשונה ראיתי את פניה ❤! היא יפה מאוד!!!! וואוו כמה שהיא יפה! נפעמתי מיופיה, נשימתי כמעט נעתקה, היא כל כך מדהימה!

מלכה מהממת, יפה, חכמה, רגישה, קשוחה, אמפתית, קשובה ומכילה!!!! כליל השלמות!!!!!❤❤❤❤

התכתבנו במשך ימים כמעט ללא הפסקה, שיתפנו זה את זו בכל! כאשר היא הייתה עסוקה או לא יכלה להתכתב חיכיתי בטירוף ליד הטלפון להודעה ממנה וכל צליל הודעה מיד גרם ללב שלי לפעום במהירות מתוך התרגשות מטורפת. 

הרגשתי שאני הולך ומתאהב בה בטירוף למרות שעדיין לא נפגשנו. התחושות מציפות אותי, אני חש כל כך בטוח איתה! מרגיש שאני יכול להפקיד את חיי בידיה ללא דאגה!

 

תודה מלכתי ❤

לפני 11 חודשים. 21 במאי 2023 בשעה 20:31

אז לאחר שנה ותשעה חודשים בהם אני זוכה לשרת נאמנה את המלכה ליסה👸 זכיתי סוף סוף בקילור המיוחל!!!!

תודה לך מלכתי על הזכות לשרתך נאמנה ובאהבה❤️❤️❤️!!!

אין ולא תהיה לי אחרת מלבדך מלכתי!!!

מקולר! מקולר! מקולר!

 

🐶👸🐶

לפני שנה. 19 בנובמבר 2022 בשעה 10:49

כבר יותר משנה שאני זוכה להיות משרתה הנאמן של שולטת מהממת ומושלמת!!

הכל התחיל ממש במקרה מסתם שיחת חולין ונילית לחלוטין. באותה שיחה גילינו שכיף לנו להתכתב ויש לנו נושאי שיחה משותפים ופשוט המשכנו להתכתב ולאחר מכן עברנו לשיחות על החיים ודברים אחרים עד שבשלב מסויים התחלנו לדבר על בדסמ. 

השיחות הלכו והעמיקו והקשר הלך והתחזק. לאחר תקופה מסויימת החליטה המלכה שהגיע הזמן להפגש פנים אל פנים. ביום המפגש אחזה בי התרגשות מטורפת!!! כשחיכיתי למלכה במקום בו קבעה איתי הייתי ממש חסר מנוחה, הלב הלם במהירות והייתי בשיא ההתרגשות וכשהיא הופיעה היא חייכה חיוך מושלם שהמיס אותי בו במקום. חיוך גדול עלה על פניי, נשביתי בקסמה באותו הרגע, עיניה כחולות, חיוכה מושלם והיא יפה, מהממת, זוהרת פשוט מושלמת!!!!

לא אפרט מה קרה באותו מפגש אבל רק אומר שמאז אני שלה!!! מאז אני מאושר, טוב לי, אני אוהב אותה והיא אותי, יש בינינו חיבור מושלם וזה הכי כיף בעולם!!!

 

תודה מלכתי שנתת לי את ההזדמנות להיות תחת רגלך נתון לשליטתך, עשית אותי מאושר🐶😘🐶

אוהב אותך מלכתי❤

לפני שנתיים. 6 בספטמבר 2021 בשעה 12:44

יושבים בים, נהנים מהבריזה, הילד משחק בחול ואז אומר שהוא מצא משהו. הוא מביא לי את מה שהוא מצא והדבר הראשון שעלה לי בראש שזה דילדו מתקופת האבן 😂.

נראה שגם נשות הקדמונים ואולי לא רק הן 😉 חגגו עם צעצועים. 

 

 

שנה טובה וחג שמח לכולם🍏🍯🍎

לפני שנתיים. 10 באוגוסט 2021 בשעה 16:28

בהמשך לפוסט הקודם, לאחר שהסתיים השיר של ישי ריבו הפעם היה תורה של ילדת הסנדוויץ' שלי לשים שיר שהיא אוהבת:

 

אגב, בסוף היא שאלה אותי מה זה "שוגר דאדי" 🤦‍♂️.

Wtf!!!!😱

איך לעזאזל עונים על שאלה כזו?!🤷‍♂️

לפני שנתיים. 9 באוגוסט 2021 בשעה 18:35

בסערה המושלמת אני לא לבד. יחד איתי בתוך הסירה יש אישה וילדים, הגוזלים שלי.

היום בזמן הנסיעה באוטו הגוזל הקטן ביקש לשמוע את "סיבת הסיבות" של ישי ריבו. בזמן שהשיר התנגן הקטנצ'יק שר ואני מתרגש עד דמעות.

אלה רגעים שאתה נוצר לכל החיים! רגעים שגורמים לך לזכור מה טעם החיים האמיתי וזה לא קוקה קולה.

אלה הרגעים שמהם אתה שואב את הכוח להמשיך קדימה בכל העוצמה ולא לוותר, להלחם בשבילם.

אלה הרגעים שבהם אני הכי מאושר בעולם!!!

לפני שנתיים. 8 באוגוסט 2021 בשעה 13:46

עוברת עלי תקופה לא פשוטה בכלל!!! כבר כמה חודשים שאני מתמודד מול מספר חזיתות מאתגרות במיוחד.

השבוע האחרון היה השיא בו החזיתות נפגשו ויצרו את הסערה המושלמת מבחינתי.

לחץ אדיר!!! לא קל לעמוד נפשית ומנטאלית בעומס האדיר אבל איזו ברירה יש לי? אני יודע שאסור לי להשבר, עלי להשאר חזק!!

לפני שנתיים. 3 באוגוסט 2021 בשעה 17:20

אני רוצה להרגיש טוב עם עצמי קודם כל!!!

כן, אני נשלט גאה! לא מתבייש לומר שאני נהנה מזה.

אבל, וזה אבל גדול אני רוצה שיתייחסו אלי בכבוד!

לא לשכוח שאני קודם ולפני הכל בנאדם עם רגשות ותחושות!

ואת זה צריך לדעת לכבד!