אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון
לפני 5 שנים. יום שלישי, 10 באוגוסט 2021 בשעה 15:28

בהמשך לפוסט הקודם, לאחר שהסתיים השיר של ישי ריבו הפעם היה תורה של ילדת הסנדוויץ' שלי לשים שיר שהיא אוהבת:

 

אגב, בסוף היא שאלה אותי מה זה "שוגר דאדי" 🤦‍♂️.

Wtf!!!!😱

איך לעזאזל עונים על שאלה כזו?!🤷‍♂️

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י