צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

הגיגים, מחשבות וסיפורים

אודתיי כדתלש, נשלט ושולט...
לפני 4 שנים. 7 במרץ 2020 בשעה 11:32

"מה לעזאזל זה אמור להיות?? מה זה אמור להביע??" 

"יפה שלי, זה לא מה שזה נראה... תני לי להסביר.." 

"לתת לך להסביר מה בדיוק? שבא לך לראות אותי מזדיינת עם אחרים? שבא לך שאחרים יגעו בי כשאתה מסתכל? מה בא לך להסביר לי?"

"לא, יפה שלי, אני לא מהמוזרים האלה, באמת, זה סתם.. "

" סתם מה? אה? אני ראיתי את כל הבלוגים, קראתי מה שהם כתבו, ראיתי את כל הלייקים, את כל ההודעות... אני לא מספקת אותך? אני לא מספיקה לך?... תמיד אמרנו שאנחנו חולקים בכל, גם בפנטזיות הסודיות... למה אני צריכה לגלות על זה ככה?? "

" אהובה שלי... מצטער, אני יודע שלא ככה היית אמורה לדעת, אבל איך לעזאזל אני אמור לספר לך על זה? "

" טוב, תקשיב ותקשיב לי טוב, אני נכנסת להתקלח, ולא, אתה לא מוזמן, אצא ונדבר על זה כשאני רגועה".

" טוב, חזרתי, בוא לספה, נדבר, ויש לי שאלות.. "

הסתכלתי עליה, על היפיפייה שלי, מנסה לנחש את השאלות, מנסה להבין כמה נדפקתי... חושש.. התיישבתי על הספה מולה וחיכיתי בקוצר רוח למוצא פיה. 

" אז ככה, דבר ראשון, אני עדיין כועסת שלא סיפרת לי על זה בעצמך. 

דבר שני, זה לא אומר שאני לא אוהבת אותך יותר, אבל צריכה זמן לשמוע ולעכל. עכשיו לשאלות... מתי זה התחיל? איך זה התחיל? ואל תסתיר ממני כלום!" 

"אוקיי יפה שלי, הכי פתוח שיש... 

זה התחיל לפני שנה, ראיתי בלוג של מישהו בכלוב שמספר עליו ועל אישתו, איך הם יצאו למועדון, והיא פלרטטה עם אחרים, נגעה בהם, ואני לאט לאט התחרמנתי מזה יותר ויותר... כשגמרתי נגעלתי מעצמי, יצאתי מהבלוג, ולא הבנתי ממה התחרמנתי. אבל בערב, אחרי ששכבנו, קיבלת הודעה מאחד החברים בעבודה, וזה הקפיץ לי מחשבה מוזרה ראשונה, מעניין אם אתם מתחבקים כשאתם מתראים... לא חשבתי על זה לפני... וזה עורר לי קנאה חזקה, אבל גם משהו נדלק שוב... את ראית שאני מתחרמן שוב, הזדיינו, והלכתי להתקלח. למחרת חיפשתי את הבלוג ההוא, והמשכתי לקרוא, ואז עוד בלוג ועוד בלוג, תוך כדי שאני מכחיש שזה מה שאני רוצה לחוות בעצמי.. עד שערב אחד, חזרת מהעבודה, סיפרת לי שישבת עם אחד החברים מהעבודה, צחקתם, נהנתם, ושהוא נתן לך נשיקה על הלחי כשהלך, ונעמד לי כל כך מהר וחזק שנדהמתי מעצמי. כששכבנו באותו לילה, הייתה הפעם הראשונה שדמיינתי שזה אחר מזיין אותך ואני משקיף מהצד. "

תוך כדי שאני מדבר, שמתי לב שמתחיל לעמוד לי... גםכי מספר לה על זה, וגם בגלל ההשפלה שבעניין, שילוב מנצח. הבעיה היא, שגם היא שמה לב שזה מחרמן אותי... 

" תמשיך את הסיפור, אל תפסיק עכשיו", היא אמרה לי. 

" אוקיי.. אז אחרי אותו פעם, התחילו להגיע הרבה פעמים שאני מדמיין אותך עם אחרים, שהם נוגעים בך ואני צופה, שהם מנשקים אותך ואני יודע שהם טועמים את שפתייך המתוקות, שהם חודרים לכוס הצר שלך והם חווים עונג גדול, וזה כל כך מחרמן אותי.... "

היא הסתכלה עליי במבט מוזר, אבל עם אותו מבט חרמן גם, ששמור למקרים מיוחדים... 

" בוא, תספר לי עוד במיטה, אני רוצה לדעת לאיפה הפנטזיה הזאת הביאה אותך ".

 

 

 

 

המשך יבוא, כנראה.. 


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י