בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

את ואני

לפני 5 שנים. 28 בספטמבר 2018 בשעה 16:56

אני רוצה אותך שוכבת על הגב עם שורט וגופייה

ללא תחתונים וללא חזייה

אני רוצה שתאחזי בידך ספר שאבחר ותקריאי בקול

תוך כדי שאת תקראי אני אגע בכל מה ששייך לי

אמצוץ את פטמותייך, אלקק כל מקום שיתחשק לי

בהתחלה, בכל פעם שתעצרי את הקריאה תקבלי סטירה מצלצלת..

לאט,לאט אכניס את ידי לתוך השורט הקצר והסקסי שלך ואפנגר אותך קצת, לעתים אחדיר אצבע, לעתים שתיים ובשלב הזה בכל פעם שתעצרי אני אעצור ואז את תיאלצי לבחור בין להקריא ולחוש עונג לבין להפסיק לקרוא ובעצם להפסיק הכל.

אני רוצה לשמוע את נשימותייך מתגברות תוך כדי הקראה ואז ברגע שאחליט אעמיד אותך על ארבע בלייזי דוגי, עם הספר מונח לפנייך כשהינך מחויבת להמשיך ולהקריא ממנו, אפשיט את מכנסייך עד לחצי הירך, ואדחוף לך לתחת פלאג זנב, הרי את יודעת כמה שאני אוהבת אותו.

תוך כדי אסטור לך על התחת כאוות נפשי, ואשחק לך עם הדגדגן, כדי להגביר את הקושי אצמיד לך וונד לדגדגן ופתאום קריאתך הצחה תישמע מסכנה, וקשה מנשוא.

את תדעי שאם תפסיקי להקריא מתוך הספר הכל ייעצר וזה לא דבר שתרצי שיקרה. ואחרי שתהיי רטובה בדיוק כמו שאני רוצה, אתחיל לזיין אותך עם סטראפ און ואזכיר לך שכל עוד את מקריאה זה יימשך, אדחוק בך חזק וחזק יותר, שחלק מהמילים שתקריאי מתוך הספר יישמעו מצחיקות/ מבולבלות ובלתי מובנות ואגביר קצב ואוריד אותו כאוות נפשי.

אחד היתרונות בזה שאישה מזיינת אישה אחרת עם סטראפ און זה שאני יכולה לזיין אותה שעות, אין חשש שאגמור לפני הזמן.

על כן, אני נכנסת לקצב של מכונה ופשוט מזיינת.

באיזשהו שלב זה יתחיל להיות קשה מאד בשבילך, להקריא תוך כדי חדירה ואת תחשבי לעצמך שזהו עיצומו של סשן ולא סביר שאפסיק אז בשיא חוצפתך את תנסי אותי ותחדלי לרגע או שניים.

באותן רגע אפסיק ואצא ממך.

את מהר מאד תתאפסי על עצמך ותמשיכי להקריא שוב, אך אני לא אמהר לחדור אליך, במקום זה הספנקר יהיה בידי ואני אדאג שעל ההפסקה הזו את תשלמי ביוקר. לאחר שתקבלי כמה ספנקים טובים שיכאבו,יכאבו מאד!! אורה לך להמשיך מהמקום בו הפסקת ואחדור אליך בשנית, ובאותו הקצב. וכך אדחוק בך חזק חזק תוך כדי שאת מקריאה את הסיפור, פשוט אוחח אותך. כמובן שאסור יהיה לך לגמור עד שארשה ובכדי ל״הקשות״ עליך מעט, אוציא ממך את הפלאג, ובמקביל אשחיל לתוך התחת הקטן שלך דילדו עבה, שיבקע אותך מהחור הזה שאני כל כך אוהבת, ועדיין אסור יהיה לך להפסיק לקרוא ואת כל כך תתאמצי  שלא להפסיק ותקראי מילה מילה, אות, א-ו-ת עם כל העיוותים של הסיטואציה, בעינייך יקוו דמעות מהתסכול שזה גורם ובכך שדבר תלוי בדבר.

מצד אחד את כל כך רוצה לגמור ושזה יימשך ומצד שני את כל כך רוצה להפסיק לקרוא כי מעיק ודורש ממך ריכוז בשני דברים מנוגדים.

ואני, אני אהנה מכל רגע, לשמוע אותך מקריאה ושבכל הברה תתחבא לה גניחה, מהסטרס הזה שבו גופך יימצא והכי חשוב מזה שאת כל כך תתאמצי לעמוד במשימה ותהיי כל כך מסכנה ואומללה שרק מלחשוב על זה אני יכולה לגמור.

וכשרגע השיא יתקרב, תשאלי תוך כדי קריאה אם את יכולה לגמור? אם יש אישור? ואני אתמהמה מעט עם עצמי כדי להמשיך ולראות אותך חסרת אונים וסובלת, ודווקא ברגע שלא תצפי אאשר לך, שאני רוצה לראות אותך גומרת. וגם אז את תגמרי תוך כדי הקראה. 

ואני אהיה כל כך מרוצה מהכלבה שלי שהתאמצה!

 


טרם החלטתי איזה ספר אתן לה לקרוא, מה אתם אומרים?

Odette​(אחרת){בקשר} - פיפטי שיידס 😂 אם בא לך הומוריסטי
או ספר מסובך כמו כה אמר זרתוסטרה שהיא ממש תצטרך להסתבך
לפני 5 שנים
DanisNotaStoner​(נשלטת) - את כל סעיפי חוק ביטוח לאומי. ככה תהיה לה המחשה לכמה שבאמת מזיינים אותה בתחת שם בחוץ
לפני 5 שנים
KinkyMaster​(שולט) - הקומדיה של דנטה.
באיטלקית.
עם פרשנויות.
לפני 5 שנים
Subtropical - http://hystericalliterature.com
לפני 5 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י