לפני כחצי שנה. יום ראשון, 7 בספטמבר 2025 בשעה 1:56
אין לי משהו מסוים לספר עליו, אבל בא לי לכתוב כדי להישאר בקשר עם המלכה שבי, שזו משימה יותר קשה ממה שחושבים, גם אם יש כמה ניצנים של קשרים שנבנים.
למה קשה? כי חיים. כי שגרה. כי עבודה. כי לוגיסטיקה. (פאקינג לוגיסטיקה).
אני מאחלת לעצמי למצוא את הדרך לשזור את הבדסמ ביום יום שלי, לשמור על מתח פעיל. בא לי את הזמזום הזה, שילווה אותי במהלך היום. בא לי לחדש כל פעם, to keep them guessing.
ובא לי זמן יחד, לפרוק את כל המתח שבניתי.

