בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

מטפטף מילים

לפני 3 שנים. 30 באוגוסט 2020 בשעה 17:32

שהיא אומרת לעצמה מולי:

זה נעים לי לראות אותך ככה מתרגש ממני. אתה יודע שרוב הגברים בגילך כבר צריכים להיות מסוגלים לשלוט בעצמם יותר... הם צריכים קצת חימום, מגע וליטופים כדי להכנס לעניינים. אבל לא אתה, אתה כל כך מתרגש ממני שעוד לפני שעברת את מפתן הדלת אתה כולך מתוח בגללי, תרתי משמע. 

זה נעים לי שכשאני רק מורידה לך את התחתונים אני יכולה כבר לראות ברק מנצנץ בחריץ הקטן הזה שבקצה האיבר שלך. ואיך מספיקה לטיפה אחת איטית עם גב האצבע שלי מראש האיבר עד לבסיס שק האשכים שלך כדי לגרום לזקפה הזאת שלך לקפץ ולברק הזה להתגבש לכדי טיפה שקופה ודביקה של התרגשות.

זה נעים לי לשים יד על החזה שלך ולהרגיש איך הלב הזה דופק כל כך חזק בגלל הקרבה שלך אלי. ואיך הלשון שלך מנסה שוב ושוב להרטיב את שפתייך שיבשו מרוב התרגשות, ואיך שזה גורם לי לתהות  אם מתחשק לי להביא לך כוס מים או להרטיב את פיך בדרכים אחרות.

זה נעים לי לראות את הגוף שלך או יותר נכון את האגן שלך מנסה לנוע לכיוון החום שלי בלי שאתה ממש שולט בזה ובלי שאתה יכול לראות איפה אני בדיוק בגלל כיסוי העיניים. ולדעת בוודאי כמה זה מתסכל אותך לא לראות איזו מהממת אני בשמלה השחורה ובמגפיים השחורות הקצרות שלי שאתה ממש תכף תנשק.

זה נעים לי שהפה הגברי והלשון הגברית והמנוסה שלך מלקקות אותי בהתלהבות של ילד שמלקק שלגון ביום קיץ חם. איך הפה והלשון פועלים יחד בלהט חסר עכבות לא לתת לאף טיפה אחת של עונג לברוח...

וזה נעים לי שאני יכולה לראות דרך כיסוי העיניים את המבט המבולבל והמתוסכל שלך, כשאחרי כל זה ארים את התחתונים חזרה על הזקפה שלך שכבר מזמן כולה נוצצת מטיפות של חשק. זה נעים לי שאטפח על התחתונים טפיחות קלות של עידוד שיספיגו את הטיפות בבד ואדע שעל אף התסכול אתה יודע שאתה פה בשביל הנעים שלי ושכל השאר הבל הבלים.

 

https://78.media.tumblr.com/c7516b201c7ee74f6fb91823c966492c/tumblr_o03x4xESae1rarn4yo1_500.gif

https://xxgasm.com/wp-content/upload/2020/04/2_girl_handj-2616.gif

ההנהלה - כל כך מחרמן.
לפני 3 שנים
אנא גרנינא - כדאי לא לטפח תקוות שווא, יו נואו, פן תתאכזב. מצד שני, מי יודע..
לפני 3 שנים
Leaker​(נשלט) - באמת, מי?...
לפני 3 שנים
Chucha - זה נעים...
לפני 3 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י