סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

מטפטף מילים

לפני שנתיים. 1 בפברואר 2022 בשעה 3:23

ברוח התקופה ובהמשך לפוסט הקודם, הנה כמה הצעות לשינוי קריירה למקצועות שיכולים להפוך את היום יום של נשות ישראל לקלים ונוחים יותר:

1. חממן- זהו מקצוע עונתי אבל מאד מבוקש- על החממן להכנס למיטה כחצי שעה לפני שהיא נכנסת כדי שהיא חלילה לא תכנס למיטה קרה. ברירת המחדל היא לצאת מהמיטה שניה לפני שהיא נכנסת אך כמובן שיש אופציה לבחירתה להשאיר אותו קצת... 😄 החממן יכול לחמם גם אסלות, מגבות, בגדים וכו'...

2. מצאן- המצאן עוקב בשקט מופתי אחרי מעשיה כל היום כדי לשים לב איפה היא מניחה כל דבר. ככה שבכל פעם שתעלה לה התהייה "איפה שמתי את..." היא תקבל מענה בתוך שניות.

3. ממליצן- על הממליצן ללמוד את טעמיה בסדרות נטפליקס ולהגיש אחת לשבוע המלצות עבורה. ניתן ליישם על סרטים, ספרים, מסעדות וכו'....

4. מתגן- בא לך קצת יותר אור בסלון? מעט פחות אור בחדר השינה? שלחי את המתגן לכבות ולהדליק איזה מתג שמתחשק לך, מבלי לזוז ס"מ.

5. לייקקן- יש לך חברות שנעלבות אם את לא עושה לייק לכל תמונה שלהן מהמעלית בעבודה/ספסל בגן ציבורי/עוגה שהן הכינו? תני ללייקקן ללייקק בשבילך.

6. אצבען- אוהבת לאכול עם הידיים? המבורגרים, שווארמות, פירות? לא תמיד יש מספיק מגבות/מפיות/מגבונים באיזור? האצבען ינקה את אצבעותייך מכל דבר, בכל זמן בצורה ידידותית לסביבה.

7. תעדן- התעדן (כמו המצאן) עוקב גם הוא בשקט מופתי אחרייך ומתעד את מעשייך. חשיבות התיעוד ידועה מכל ארגון אך היא לא פחות חשובה בחיי היום יום... מתי החלפתי מצעים? מתי נתתי לכלבים טיפול לפרעושים? לכל שאלה תמצאי תשובה אצל התעדן.

8. ספרן- הידיים מתעייפות מלהחזיק את הספר? שבי/שכבי בתנוחה בה את אוהבת לקרוא ותני לספרן לשבור את הגב/ידיים בשבילך כדי שיהיה לך הכי נוח בעולם לקרוא. (חלק מהספרנים יכולים להיות גם מתגנים וגם ממליצנים)

9. ספרן- סוג אחר של ספרן נועד לספור עבורך דברים שאת חפצה לספור- צעדים, קלוריות, הוצאות וכו'... (איזה כיף לשמוע- "גברתי, יש עוד 2000 שקלים במסגרת האשראי שלא ניצלת, לא חבל?") (יש ספרנים שהם גם מצאנים וגם תעדנים)

10. נגבן- גם מקצוע מעט יותר נישתי לחורף ולבעלות כלבים. הכלב חוזר רטוב מכל טיול? הנגבן מחכה עם מגבת גדולה לנגב את כל הגוף ואת ארבעת כפות הרגליים המתוקות של כל ההולכים על 4 (מטבעם) שלכן. הנגבן כמובן יכול להיות זמין לכל דבר שמרטיב את הרצפה (מגפיים, מטרייה, כוס מים שנשפכה) ע"מ להקל על חייך ועל חיי ה-IRobot שלך.

11.עדדן- על העדדן מותלת משימה לכאורה פשוטה אך ראשונה בחשיבותה- פשוט לעודד אותך X פעמים ביום לפי החוזה. הודעות עידוד, סרטונים משעשעים, פתקים וכו'... הכל כדי לתת לך את בוסט ההרגשה הטובה לו את זקוקה.

12.מיין- המיין עובר לך על הדואר וזורק את כל הג'אנק. ניתן ליישם גם על האימייל. ניתן ליישם גם על המקרר בכלל למוצרים פגי תוקף ומגירות הירקות בפרט.

13.טען- לטען יש ייעוד חשוב- לוודא שלעולם, אבל לעולם לא תהיי עם פחות מ50% סוללה בטלפון. ניתן ליישם על כל מוצר חשמלי נטען שיש לך, כולל ויברטורים.

 

קדימה, די לתירוצים, צאו לעבוד!

עבודה מספקת לכל הצדדים,

ליק :)

bondman​(נשלט){FLR} - אשמח לבצע את כל המטלות בשביל הזכות להיות הלקקן.
:-)
לפני שנתיים
זרה מוכרת - אין שם לקקן...
יש לייקקן
ומשום מה אני מנחשת שהתכוונת למשהו אחר כמו אצבען
לפני שנתיים
Leaker​(נשלט) - חשבתי שבונדי הוסיף את המקצוע ה14...
לפני שנתיים
זרה מוכרת - היו 14?
לפני שנתיים
bondman​(נשלט){FLR} - כן. אני התכוונתי למקצוע ה-14.
שהוא השכר על כל ה-13 הקודמים.
:-)
לפני שנתיים
Leaker​(נשלט) - בונדי הזה, רק מפנטז על אפייה כל היום...
לפני שנתיים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י