שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

מטפטף מילים

לפני שנה. 10 בספטמבר 2022 בשעה 5:29

יש כמה שולטות בסרטים שאני רואה עם נטייה אמיתית לאכזריות.

אני אוהב לראות את הסרטים שלהן כי אני מאמין להן שהן באמת נהנות מהאכזריות הזאת.

ואני, ברור לי כשאני רואה את זה שאין מצב שהייתי מסוגל לספוג עשירית מהם... בתור אחד שלא יצא לו להגשים הרבה, עדיין ברור לי שיש פער בין הפנטזיה למציאות. כי במציאות כשכואב- אז כואב. כשמשפיל אז משפיל. כשמביך אז מביך. ואתה צריך להתמודד עם כל המכלול שאתה עם כל תחושה שצפה בך.

לכן כשאני רואה את זה נוצר בי בליל של תחושות, כשבצד אחד הרצון להזיז את המבט מהמסך כי פאק איך אפשר לשאת התעללות כזאת? ומהצד השני קנאה.

קנאה של ממש. קנאה בכוח הסבל של אותו בחור (חשבתן על זה פעם? שבעצם על אף שבספיגת התעללות יש מיקום מאד ברור של מי הגדולה והחזקה ומי הקטן והחלש, יש המון הפגנת כוח מהצד הנשלט על היכולת לספוג...)

ובעיקר אני מקנא בו על החופש. תחשבו לאיזו רמה של חופש צריך להגיע כדי להיות במקום כזה שמערכת העצבים שלך צועקת עליך "די, נרשם במערכת שלנו נזק חמור לאיברים, נסה להמנע ממה שאתה לא עושה שם, חדל חדל חדל". 

אבל הוא- כל כך חופשי שאין בו פחד ואפילו מערכת העצבים שלו לא קובעת לו מה לעשות. עומד מולה ואומר לה: "לא נורא, האיברים יקבלו זמן להתאושש, עכשיו אני קיים רק כדי לספוג עבורה. אין עכשיו עתיד, אין מה יהיה. אח"כ כשאחזור להיות קיים בשביל עצמי אלקק את פצעיי במערה ואתן לגוף זמן להחלים".

זה כל כך טהור. לא לחשוב על הלפני. לא לחשוב על האחרי. כל כך להיות ברגע. מלוכלך וטהור ויפה.

(לינקים או המלצה על שמות בפרטי :))

שבת אכזרית (במידה)

ליק :)

Tohar Afel​(שולטת) - דייקת מאוד. גם לגבי תחושת החופש. תכתוב על זה עוד. יש הרגשה כאילו קלטת משהו והשארת אותו מצומצם. תפתח את זה. מה קורה לכאב של הנשלט? למה הוא משמש לדעתך? ואיך זה קשור לכך שרבים מהנשלטים הם שולטים ביום יום? יש קשר לדעתך בין זה לין יכולת לספור השפלה וכאב אינטנסיביים?
לפני שנה
Leaker​(נשלט) - המממ שאלות טובות ומורכבות, אנסה... :) דבר ראשון אני חושב שבתור אחד שלא חווה את זה על בשרו (תרתי משמע :)) אני יכול רק לשער ולנחש. אבל נראה לי שאלו שאלות למי שבאמת היה שם וצלח את נקודות השבירה הפיסיות והמנטליות והמשיך לספוג. וגם נראה לי שכל אחד בא למקום הזה ממקום מיוחד משלו, אבל אם עושים הכללות אז נראה לי שיש שני סוגים עיקריים- מזוכיסטים ופליזרים. לי די ברור לאיזה סוג אני שייך שכן הכאב לבדו לא מעורר אותי, להפך. אין לי שום עניין בו אם זאת שמולי לא מפיקה הנאה מלתת אותו.
אני חושב שיש משהו בכאב הקיצוני הזה שמעלים את שאר העולם. הגוף עובר למוד "השרדותי" ופירמידת הצרכים של מסלאו נכנסת לפעולה. ואז כשהגוף שלך עסוק בלספוג ולשרוד, להתמודד ולהשאר בהכרה, כל הצרות, הדאגות, האחריות והמשקעים נעלמים, מתאדים. ואז, אולי, אותם דומיננטים ביום-יום, שלא מעט קורה שהם בעלי תפקידים בכירים, עם המון על הכתפיים, מוצאים בכך את המקום לשחרר את המעמסות. וכגודל המעמסות- כך העוצמה.
לגבי המזוכיסטים- אני לא כל כך יודע להזדהות ולומר... אולי הם באים מאותו מקום ואולי זה שונה לחלוטין.
ושוב- הכל בתיאוריה... אין לי באמת שמץ :)
לפני שנה

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י