לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

מטפטף מילים

לפני 9 חודשים. 22 ביולי 2023 בשעה 16:09

לכבוד יום הולדתי שחל בחודש יולי קיבלתי ממנה תמונה במתנה-"קבל ודמיין שאני מסתכלת עליך ככה בדיוק".

 

וזה מה שכתבתי לה:

"ואני מתחיל לדמיין והמוח מתחיל להמציא סיפור על איך חזרת ממסיבה בזמן שאני נעול בכלוב שבחדר השינה שלך ואת נזרקת קצת שתויה על המיטה ומסתכלת עלי מסתכל על כמה את מהממת ואת מספרת לי על המסיבה ועל הגברים שרצו אותך אבל את החלטת שהיום הזה הוא הוא שלי ו..... ועצרתי. המוח שלי הולך בקלות לפנטזיה. הוא רגיל לזה כמעט כל חייו. לדמיין, לתסרט, לצלם ולביים מצבים שירגישו כמעט אמיתיים.


אבל זה לא הרגיש לי נכון. לא איתך. הסתכלתי שוב על התמונה. ובמקום להעלות בראשי פנטזיה היא העלתה בי זכרון. ואפשר לספור על יד אחת, עם כמה אצבעות מיותרות את הנשים שאיתן יש לי בכלל זכרונות. ואת, אישה מופלאה שכמותך, שמתעלה על כל חלום שאי פעם היה לי, נכון שפנטזתי עלייך בלי סוף ואף כתבתי על זה, אבל התמונה הזאת פשוט העירה לחיים זכרון מתוק.

אני חושב שזה היה המפגש השני שלנו. הגעתי לביתך, בחור צעיר אבל כבר לא בתול תודות לך... את שכבת ככה על המיטה בבגד רשת סקסי. אמרת לי שהחוק היום הוא רק על הקווים או משהו בסגנון. הייתי המום, לא האמנתי לכל היופי והטוב הזה שהיה מונח שם על המיטה מול עיניי. לא באמת שלטת בי ולא הייתי העבד שלך, אבל את כן קבעת את סדר הדברים, הקצב, הובלת את המפגש.

אבל שם, שם נתת לי חוק ואז שיחררת אותי לבצע את זממי. וכאילו שילד שכמותי שרק עכשיו טעם ממתק לראשונה בחייו ואומרים לו שהוא יכול להכנס לחנות הממתקים אבל לא להתקרב למדפים של השוקולד יוכל להחזיק את עצמו... צללתי אלייך ומהר מאד יצאתי מהקווים. נתת לי, אני חושב שזה גם הצחיק אותך. טרפתי אותך באותו הלילה כאחוז דיבוק. לא הצלחתי לשלוט בעצמי. אני לא חושב שהיה חור אחד ברשת הזאת ששפתיי ולשוני לא ביקרו בו. לא רציתי לפספס אף ס"מ מהעור הנעים והטעים שלך. ואת רק הכוונת ותיקנת ולימדת אותי איך לעשות לך נעים. אני חושב שהייתי תלמיד לא רע.


מנסה לחשוב מה היה אם הייתי באותה סיטואציה היום, והתשובה אני חושב- בדיוק אותו הדבר. לא חושב שהייתי מתרגש ולו טיפה פחות אל מול האישה שאת. הנשיות, הסקסיות, החכמה, הרגישות, הכריזמה שלך. איך אפשר שלא להתרגש ממך מכפות הרגליים ועד קצות השיערות?


את המתנה הכי טובה שקיבלתי בחיים. מילאת אותי בכ"כ הרבה. בזכותך למדתי לאהוב את עצמי כמו שלא אהבתי לפני מעולם.
תודה אלילה. כבר אמרתי בעבר, הייתי מאבד לך את בתוליי שוב ושוב ושוב אם רק הייתי יכול.
הלוואי ונבלה יחד את כל הגלגול הבא. כדי שיהיה לי גלגול שלם להתרגש ממך שוב ושוב ושוב ושוב. כי איך אפשר להתרגל לאישה שכמותך?"

 

בתמונה:

אלילה. 

במלוא מובן המילה.

כמו אז גם היום, עוצרת נשימה:

 

שבוע טוב,

ליק

 

 


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י