בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

מטפטף מילים

לפני 7 חודשים. 12 בספטמבר 2023 בשעה 6:01

סה"כ הגיוני שאם עשית קניות ובמהלכן ראית אסייתית מהממת במכנסון קצר כמה פעמים, גם ליד הירקות, גם ליד מוצרי הנקיון, גם ליד מוצרי החלב וכו' וכו',

אז בלילה תחלום שאתה ישוב ליד פינת שולחן, כמעט מסיים את הארוחה שלך ואז היא (אולי זאת לא הייתה בדיוק היא אלא אסייתית אחרת בחלום, גזען שכמותי...) תתיישב יחפה על הכסא שנמצא לידך, בפאה המאונכת אליך ותרים את רגליה בנונשלנטיות כך שיונחו גם הן על הכסא שלה.

והגיוני שהתגובה המיידית בחלום לנונשלנטיות המחוייכת שלה תהיה שתניח מיד אך לאט את המזלג על הצלחת, ליד מעט האוכל שנשאר בה, ותחוש פחד אמיתי, עמוק ומשתק, והגב שלך יתקמר לפנים וראשך יושמט מעט ככלב שנתפס מפרק איזו נעל בית.

והגיוני שאחרי שהפחד המעט משתק יירגע יצאו לך מהפה המילים "אני ממש חייב לנשק את כפות רגלייך. אפשר בבקשה לנשק אותן?" (אני חושב שאולי גם אמרתי במפורש שהיא מפחידה אותי אבל לא מצליח להזכר בזה)

והכי הגיוני שהתגובה שלה תהיה חיוך, שבעקבותיו היא תרים את ידה כקיסרית בקולוסיאום ותנענע אותה מצד לצד, ותעשה תנועות עם האגודל כאילו הוא מתכוון להתרומם שוב ושוב, רק כדי בסוף להניף אותו אל על, ואז להפוך אותו במהירות מטה ולהתגלגל מצחוק.

 

 

נכון שזה הגיוני וזה לא רק המוח שלי?

שלישי נעים,

ליק


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י