סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

מטפטף מילים

לפני 5 שנים. 4 בפברואר 2019 בשעה 18:21

באמת שאין לי. אני לא רואה תמונה של זוג רגליים ונטרף מזה. גם לא בוט פטיש, אעבור ליד חנות מגפיים סקסיות וזה לא ידבר אליי. אבל רגליים יפות כמו עיניים יפות, פנים יפות, ישבן, חזה, גב, מרפק, וואטאבר... רגליים נשיות יפות הן דבר המושך את העין. וכמו כל איבר אחר הדבר הכי מושך ברגליים הוא האישה אליה הרגליים מחוברות. הרגליים מתוך המכלול.

עם זאת, כנראה שלכל מי שנכנס לעולם הזה הרגליים מתקבעות כמשהו מאד ממקם. האינטימיות הזו של פנים מול רגליים. במקום בו אתה נגמר היא רק מתחילה. זה מאדיר, זה משייך, זה נכון וזה מעצים את היופי שלהן. כך שהעין התרגלה קצת קצת להמשך אוטומטית לאיזור חיבור הגוף עם הקרקע כשאשה אטרקטיבית פוגשת את העיניים.

 

4 שנים הייתי בצבא. ובכל השנים האלו ליוותה אותי פנטזיה. לסוע ברכבת לילה מאוחרת, אחרי מי יודע כמה זמן בצבא. עייף, רעב ו.... אתם יודעים. אני יושב בקרון מנומנם בו יש בקושי 4 אנשים.

לעתים אני מתיישב במושב המקביל אליה, לעתים היא זו שהתיישבה במושב המקביל אלי. לפעמים היא ברגליים חשופות, לפעמים בסנדלים.

אך בכל הפעמים היא הייתה אישה, מעל לגילי, שיושבת וקוראת ספר כשרגלייה פשוטות לפנים. רגל אחת משתעשעת במעגלים ותנועות שהיא עושה בלי משים בהיסח הדעת. ואני ללא שליטה בוהה בהופעה עד שהיא "תופסת" אותי ומבטינו נפגשים לחלקיק שנייה בו אני הופך אדום ומיד קובר את מבטי בקרקע ודרך הקרקע לחלון, כשהיד ממקמת את הנשק מעל לחלציי ע"מ להסתיר.

ומשם הפנטזיה התפתחה למאות כיוונים שונים.

אף אחד מהם לא קרה מעולם... אולי הייתי צריך להאריך את הקבע :)

 

 

Bianco-nero - גם אני לא הבנתי עד אתמול. אני מתחיל לפתח את הפטיש הזה אחרי שראיתי אתמול תמונה תמימה של רגליים סקסיות פה באתר.

אי אפשר לדעת מתי זה יתפוס אותך
לפני 5 שנים
Leaker​(נשלט) - אל תדאג, זה לא עובר.... :)
לפני 5 שנים
אשת לפידות n​(שולטת) - חחח בכמה פעמים נתקלתי בתמימים כמותך.

הרגע שאני מזהה הכי מדליק
לפני 4 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י