סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

מטפטף מילים

לפני 4 שנים. 13 באוקטובר 2019 בשעה 19:36

סוף סוף בשלו התנאים והוזמנתי אל ביתה. בשבוע שחלף מאז שדיברנו לא רק שלא הורשיתי לגמור, לא הורשיתי לגעת בעצמי כלל.את ההוראות היא נתנה מראש- לא יהיו דיבורים כלל. אני נכנס, מתפשט ומתיישב על הכסא. זה כל מה שידעתי. 

דפקתי בדלת ונכנסתי. היא מולי, לבושה בלבוש מינימלי כהרגלה. מחייכת. הלב פועם חזק ומהר בעודי נכנס כשאני מביט בה מהופנט כמו גוש קרח. הדלת נסגרת מאחוריי. בסלון פרוש שטיח גדול ובמרכזו מגבת גדולה ועליה כסא. מבט אחד מצפה ומאיץ בי ואני ממהר להתפשט ומתיישב עירום על הכסא.

היא מתקרבת אלי. ידיה מלטפות את הכתפיים והחזה שלי. ליטוף קל לפטמות. נשימתי נעצרת והיא מלטפת. מרגיעה. כיסוי העיניים מונח ראשון. אחריו נקשרות הידיים לידיות הכסא. אחרונות הרגליים לרגליות. היא מחבקת אותי מאחור. קצוות שיערה עושות לי צמרמורת כשהן מלטפות לי את העורף. הריח שלה נעים. כל החושים שלי מחודדים.

היא מתנקת ממני ובשלב הבא רצועה כלשהיא מתהדקת על בסיס האיבר והאשכים. האיבר שמיותר לציין שזקור לחלוטין נמתח מעבר לקצה יכולת ההמתחות וטיפה שקופה ראשונה כבר זולגת ממנו. 

שקט של דקה או 2 שמרגיש כמו נצח ואז זרם נדיב של שמן חמים ונים זולג מהכיפה דרך האשכים אל הירכיים. יד רכה ונעימה עוטפת את האיבר ברכות. נוגעת לא נוגעת. זזה במיומנות מעלה ומטה. מדי פעם מתנתקת ועוברת לליטוף של הפטמות. היד השנייה מצטרפת גם היא והן עובדות ביחד ובנפרד בתיאום מושלם. הקצב והעוצמה מוכתבים במיומנות אלוהית ונעות בין רפרוף איטי עד סחיטה חזקה של הכיפה. אני שומר על הכללים, לא מדבר. קצב הנשימות שלי וכיווצי השרירים מעידים על הקרבה שלי לשיא.

לפתע אני מרגיש שאני מתקרב. אני מתנשף, הפה כבר יבש. הידיים עוצרות-לא עוצרות. מפסיקות אך ממשיכות בנגיעות עדינות. ליטוף אחד יותר מדי ואני מרגיש שאיני יכול לעצור את עצמי וכך תו"כ מאבק מבליח לו חלקיק של אורגזמה הרוסה ומתסכלת עם זרזיף של נוזל לבן-שקוף. 

אחרי מנוחה של כמה שניות הידיים חוזרות לעבוד. ההרגשה מוזרה. העוררות והרצון לגמור עוד חזקים והתחושה של המגע מוזרה אך נעימה. אני לא יודע כמה זמן זה לקח. אבל אחרי ה"גמירה" הזו הגיעו עוד 2 כאלה. הייתי סחוט מצד אחד אבל עדיין מת לגמור מהצד השני.

הידיים עבדו עכשיו יותר במרץ. האיבר דרש גירוי קצת יותר אינטנסיבי הפעם והרגשתי איך להפתעתי נבנית לה עוד גמירה. כבר ציפיתי להרגיש שוב את היד מתרחקת עם העלייה בקצב נשימותיי אבל הפעם זה לא קרה. הן המשיכו ללטף ולסחוט. עוברות בין עבודה על האיבר כולו לרק על הקצה לסירוגין. לא שוכחות ללטף את הביצים. אני מרגיש חולשה אדירה משתלטת לי על הגוף ואז אורגזמה אדירה מרטיטה את כולי. חלק ניתז לי על הבטן והחזה וחלק נמהל יחד עם השמן והגמירות הקודמות כשהידיים עברו לליטוף נעים ואיטי.

ושם בקצה ההנאה מהגמירה האלוהית שחוויתי הרגע הרגשתי לפתע את ידיה זוחלות על כתפי וחובקות את חזי. השיער שלה מדגדג לי בעורף והריח של משתלט על הריח שאני עשיתי. הלב שלי נפל לתחתונים שלא לבשתי כשהיא לחשה לי "נכון שיש לו ידיים מפלאות?"

מוקדש לבריטני- https://thecage.co.il/blog/userblog.php?postid=922022&blog_id=80712

 

 

bondman​(נשלט){FLR} - קול.
:-)
לפני 4 שנים
Britney Bitch - מקסים. תודה 😘
לפני 4 שנים
שרף אורנים​(אחר) - מגרה בטירוף
לפני 4 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י