סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

מטפטף מילים

לפני 4 שנים. 5 בפברואר 2020 בשעה 19:21

*אזהרה- תמונות קשות לדמיון, פוסט מלוכלך ביחס לכותרת...

 

ייתכן שכתבתי על זה פעם, אינני זוכר, אבל אחת התכונות שמאפיינות אותי היא העובדה שאני מזדקר מאד בקלות בכל פעם שאני במוד שהוא אפילו טיפה "למטה".

בזמן שהייתי תחת שליטה של אישה, מספיק שהייתי מנהל איתה שיחה בראשי והייתי מרגיש תנועה בתחתונים. שלא לדבר על אם הייתי מקבל סמס, אפילו לפני שיודע בוודאות שהוא ממנה... ולא משנה אם אני בשיעור, בתחבורה ציבורית וכו'...

למה ההקדמה? כי תמיד חשבתי לעצמי שאין סיטאוציה בה אהיה מול אישה ששולטת בי מבלי שאהיה זקור ללא שליטה.

והנה צפיתי עכשיו בסרטון. (53 דקות אז אולי נחשב חצי סרט). שגרם לי לחשוב- הנה סיטואציה שבטח הייתי רך בה לחלוטין.

בסרטון- אישה מהממת עושה חוקן לבחור צעיר (הסאונד נוראי אבל הבנתי שזהו השתן שלה). לא, לא רואים שום דבר מגעיל, רק הכנסה ללא יציאות. לאחר מכן היא שמה לו חיתול מתחת לבגדים והם יוצאים לרחוב. קודם כל לבית קפה לשתות קפה טוב ואחריו סיגריה ברחוב. בין לבין קצת הפעלות (סמוך קום סטייל) ולחיצות חמודות על הבטן.  כשהם חוזרים הביתה הוא מקבל עוד חוקנים כולל חוקן קפה ואז מתיישב עירום על האסלה והיא משתעשעת עם ויברטור על האיבר שלו, צביטת פטמות ודגדוגים.

מהלך כל הסרטון הבחור נלחם בלכווץ אל מול הלחץ הנבנה בתוכו והיא נראית משועשעת מהמאבק שלו נגד עצמו בעקבות מה שהיא גורמת לו (מדי פעם הוא מפסיד ללחץ). זו בעצם מהות הסרטון.

מבחינת המהות זו לחלוטין מהות שאני מאד מתחבר אליה בעולם השליטה ולכן נהניתי מהסרטון. יש מנעד רחב של תחושות מבוכה שמאד מעורר ואירוטי לשחק בו. יש דוגמאות רבות ומקובלות יחסית בעולם השליטה. CFNM, השפלות מילוליות רבות דוגמת "עוד לא נגעתי בך ואתה כבר זקור ומטפטף", "לך למוכרת ותשאל אותה מה החוטיני הכי סקסי שיתאים למידה שלך" וכו'....

מצד שני אמרתי לעצמי שהנה סיטואציה בה כנראה לא הייתי מזדקר ללא שליטה. המבוכה פה היא שונה. כל מה שקשור למספר 2 עבורי זה משהו מעבר למנעד המבוכה האירוטית. זה מביך על אמת. מביך בקטע של עשיתי בטעות פיפי על המכנסיים בביצפר ויחשבו שברח לי בתחתונים (סיפור אמיתי). לא סתם הרבה זוגות מרגישים שנפיחות בנוכחות האחר היא עדות להגעה לרמת אינטימיות גבוהה.

קשה לי לדמיין עצמי פעור ישבן אל מול אישה כי אני לא חושב שארגיש סקסי במצב הזה. על אחת כמה וכמה בסיטואציה כמו שתיארטי בסרטון. נכון, לא מדובר על סקאט שעבורי זה ביג נו נו, אבל זה עדיין משחק קצת... מלוכלך. אני תוהה מה דעת הא/נשים פה בכלוב בעניין. האם הם רואים את הדברים כמוני? או שאולי מה שתיארתי בסרטון נשמע כמו משחק לגיטימי ומדליק לשני הצדדים?


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י