שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

מטפטף מילים

לפני 3 שנים. 26 באפריל 2020 בשעה 17:38

להרבה מאיתנו המילה ניוש גורמת לחשוב על גבר בגרביונים, שמלה ופיאה, מרוח באיפור +/- נעול בכלובון קטנטן שהופך את האיבר שלו לדגדגן גדול.

חשבתי לעצמי שאם כבר רוצים לעשות ניוש כמו שצריך, צריך לקחת את זה ללבל עמוק יותר. אז הנה כמה רעיונות להוספת אורחות חיים יותר "נשיים" לשגרת חייו של הנשלט המנוייש:

1- דרשי ממנו לפצוח במשטר טיפוח יותר אינטנסיבי. קרם פנים בלילה, קרם גוף אחרי מקלחת הבוקר (כן, שיתחיל להתקלח בבוקר) וקרם מרפקים בצהריים. (סורי לא יודע מה אתן שמות ומתי שהופך את העור שלכן לדבר כ"כ נעים שבא להבלע בתוכו).

2- כל מיני כדורים ותוספי תזונה שהרבה נשים לוקחות דרך קבע- למשל פרוביוטיקה נשית, פמינוז (בייחוד אחרי סשן סאונדינג- מעין סוכר לטיפול בדלקות בדרכי השתן למי שלא מכיר) וכמובן גלולות למניעת היריון, כי אתם ממש לא רוצים הריון לא מתוכנן אחרי שפירקת אותו עם הסטראפ, מומלץ עם תזכורת יומית בטלפון שלא ישכח (הכוונה כמובן לסוכריות טיקטק בחבילה של גלולות SSC וכו').

3- מחזור חודשי- אין שום סיבה שלא יחווה את חייו במחזוריות החודשית אותה אתן חוות. תחבושות היגיניות (אפשר להורות לו מדי פעם לעשות מעט פיפי לתחבושת בשביל תחושה רטובה), טמפון בטוסיק והכי חשוב מספר ימים בהם מניעת אורגזמה (הידועה כמפחיתת זמן ואיכות שינה בפני עצמה) בתוספת מטלות לצמצום שעות השינה יהפכו אותו בקלות לפקעת עצבים

4- שיסתובב תמיד עם תיק. התיק יכול להיות גברי כמובן אבל תמיד אפשר להכריח אותו להסתובב עם כמה חפצים "נשיים" כמו ליפסטיק וטמפונים בתוכו.

5- מילים, שיפרוק מילים. במיוחד אם הוא גבר טיפוסי שממעט בכך. שיכתוב בכל יום X מילים על איך עבר לו היום, תחושות, רגשות, ניתוח של סיטואציות וכו'. ה-X כמובן יכול לעלות מיום ליום.

6- הלבשה תחתונה- אחד העקרונות הבסיסיים בניוש יומיומי. תחתונים סקסיים ונעימים נעימים.

7- לאכזריות שביניכן- צ'יק פליקס. לפחות אחד בשבוע עם דו"ח מפורט. אפשר להוסיף אלמנט כואב שיכריח אותו לבכות בסצינה המרגשת בסוף.

 

(הדברים נכתבו במטרה לשעשע, אני יודע שיש פה דברים שנכתבו בצורה מאד מגדרית, קצת קשה לדבר על ניוש בלי נגיעות מגדריות אז קחו את הדברים ברוח הנכונה 😄 )

 

מוזמנות להוסיף רעיונות... :)

 

https://static.wixstatic.com/media/93b50c_7be0ac3fd9c848dcbcdac1a73a7543e0~mv2.gif

FlowerKitty​(אחרת) - אתה ממש המעריב לנוער של הכלוב :)
לפני 3 שנים
Leaker​(נשלט) - צריך קונטרא עיתונאית לפלייבוי שיש בכל מקום לא?
לפני 3 שנים
FlowerKitty​(אחרת) - היי, אני שמה תמונות רק כדי שיקראו את המאמרים 😛
לפני 3 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י