בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון
לפני 7 שנים. יום שלישי, 2 באפריל 2019 בשעה 8:07

לגן עדן לא אגיע
 כי הייתי כבר איתה
מצחקקת כשהכי כואב
לא מרוסנת  לא ניתנת לשליטה
עם החיה שבה.
היא היחידה מסוגה.

'נולדתם דפוקים ' אמרו עלינו כולם.
לא קדושים., לא מעונים .
נהנתנים של החיים.

ללא שולט או אלה .
ללא שליטה
וכשהסיחרור  מתחיל.
נעלמת התמימות
עם בוא החטא והטירוף .

ונגעת בנשמה עשית בה כוויה.
השדים שבי השתחררו.
לא לפגוע הם רצו.

ואת רצית לקחת שליטה
להראות איך את אלילה.

כשחפרתי את הקבר...
זוכר שהזהרתי.
אל תיכנסי לי  לתוך החשיכה !


לקרוא ולהוסיף תגובות, הרשמ/י או התחבר/י.

הרשמ/י התחבר/י