שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון
לפני 7 שנים. יום רביעי, 17 באפריל 2019 בשעה 5:01

הגיעו תשובות מעבדה
זיהויי מחלות מין.

כל התוצאות "not detactive"
נכון... אני "לא בלש" 

אני - מה זה אומר ?
רופא - זה אומר שלילי.
אני - למה שלילי ..? מה שלילי..?
רופא - זה לא.
אני - למה ככה ??  זה כן שלא
רופא - כן
אני - ומה הלא?
רופא - שלילי.
אני - לא מבין.

רופא - אוקיי... מה אתה רוצה לדעת ??
 אני - כמה זמן נשאר לי לחיות ?!

***עד העונג הבא ! ***


לקרוא ולהוסיף תגובות, הרשמ/י או התחבר/י.

הרשמ/י התחבר/י