בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון
לפני 7 שנים. יום ראשון, 12 במאי 2019 בשעה 14:45

שלחת לי לב שחור
כי הרגש קשה לך
והלב כבר תפוס.
הוא הפך לכחול וירוק.
ואני רוצה שהוא יצבע באדום.

ומרגיש לי שככה גם את רוצה
אחרת למה נשארת.
הלוואי ונתנפץ לאלפי רסיסים
כ"נשמת האדם הראשון". אנחנו נוכל
למלא רבבות  נשמות.

והתאווה הפכה לטירוף,
והתשוקה הפנימית התפוצצה.
ההתבטאות בכתיבה היתה עצומה .

בחרת ... בטוטאליות שלך נשארת.
אף שידעת שאיתי זה יהיה אחרת.

אילו רק נתת פתח קטן שמלגלג.
פגיעה כלשהיא שמצדיקה.
והייתי שלם עם הבחירה.

אפילוג :
דממה ,עלטה.
נפש 'ללא' רגשות.
רועמת ממחשבות.

 

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י