שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון
לפני 7 שנים. יום שישי, 17 במאי 2019 בשעה 5:41

פגשתי עכשיו חבר
אני - מה הענינים.?!
        למה אתה לא בא לאימונים ?
הוא- בסדר ... עם התינוקת החדשה, לא  יכול לזוז.
אני- מה תינוקת ? הרי התגרשת.
הוא- כן אבל... כוסאמו "חגגנו פורים"...  עוד היריון.

אמרתי לו שיזהר כי פורים יש כל שנה 

 

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י