בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

זה הכל שאריות של החיים

לפני 4 שנים. 24 בדצמבר 2019 בשעה 9:20

לאחרונה אני חווה את אחת התקופות הטובות בחיי.

התחלתי להבין את החיים קצת בצורה שונה.
למדתי להכיר את עצמי ולהבין בדיוק מה הן חולשותיי ומה הן חוזקותיי.
התחלתי לנתח את עצמי והחלטתי שאין דבר טוב יותר מלקבל את חולשותייך, להבין בדיוק איפה אתה טועה ולמה. לפשט ולקלף את זה לעומק ולהסיק מסקנות. בדיוק כמו בעבודה. זה גרם לי להכיר טוב יותר את עצמי. זה גרם לי לחזק את חוזקותיי ולהתומדד עם החולשות שלי על הצד הטוב ביותר.
תחום העיסוק שלי לא מוכר לרובכם, זה לא מקצוע מוכר ואפילו מסובך. לכן לא ניכנס לזה.. אבל מה הוא דורש ממני? על זה כן נדבר.
שליטה עצמית ברמה הגבוהה ביותר, שליטה על הרגשות שלך, על מצבי הרוח שלך, הבנה מדוייקת איפה טעית ואיך אתה לא טועה מחר שוב, אינטואיציות והקשבה עצמית. אם חסר לך אחד מהדברים האלו - אתה פשוט לא שורד. מקצוע אכזרי אבל מאתגר.
עברתי דרך ארוכה להבנה הזאת ואני בטוח שזו רק ההתחלה.
ואז זה התחיל להשפיע על החיים האישיים שלי.
לרוב אני מרגיש שאנשים לא מבינים את החיים כמוני. מה שלי נראה הדברים הכי בסיסיים שיש. לרצות להצליח בגדול, להיות גדול מהחיים, להעשיר את עצמך, ללמוד על עצמך - מה הם הדברים שעושים לך טוב? אם היית יכול להחזיר את הזמן לאחור, היית נוהג אותו הדבר? היית קם מוקדם יותר? היית עושה כושר במקום לשבת בספה? ומה עם הספר שקנית לפני חצי שנה ועוד לא פתחת אותו? מה עם הדברים שרצית לעשות ועוד לא עשית? כי בלה בלה בלה..
לנסות דברים חדשים, ללמוד, לפתח את כישורייך, להיות גרסה טוב יותר של עצמך, לאהוב.
לחלום בגדול.
איך זה יכול להיות שאנשים רוצים להיות כל כך פשוטים? זה לא הגיוני לי.
בדרך רמסתי אנשים, אני בטוח, זה היה ברור לי שיש סיבה לכך שהקרובים אלי רוצים לקבל החלטה חשובה בחיים, רוצים תשובה, הסבר למשהו עמוק יותר שדורש ניתוח עמוק הם יודעים שאני האדם הנכון לפנות אליו. אבל ביום יום הם קצת מפחדים ממני, הם קצת מפחדים שאגיד להם את האמת בפרצוף שכל כך קשה להם לשמוע, שאתן להם את הדרך הקשה שהם לא מעוניינים בה. ואז החלטתי לשלוט על עצמי כמו שאני יודע לשלוט על עצמי במסחר. לקחת את המקצוע שלי לחיים האישיים. ופתאום קיבלתי את החיים כמו שהם, את האנשים כמו שהם, ההבנה שכל אדם הוא שונה מהשני, שכל אחד קיבל חינוך אחר, חווה הצלחות אחרות, כישלונות אחרים, פגיעות, בגידות, ואין לנו לשנות אדם, אלא לקבל אותו כמו שהוא. בדיוק כמו במסחר, לקבל את המצב ולא לחפש סיבות.
הבנתי שאני יכול לצייר להם אותי כדמות טובה יותר, הבנתי שאני יכול לשלוט בסיטואציה, לגרום לאדם מולי לחשוב עלי בדיוק מה שאני רוצה שהוא יחשוב, לשלוט ברגושתיי ולסדר אותם לפי הדמות שאני רוצה להיות. לתת לסביבתי את חוזקותיי ולהשאיר במגירה את חולשותיי. וזה לא הסתרה ולא בריחה מהמציאות. זה הבנה טובה יותר של הסיטואציה, שגורמת לך להיות אדם טוב יותר גם בשבילך וגם לסובבים אותך כי הרי בסופו של יום הם אלו שגורמים לך אושר.


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י