שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

ביאליק ...... על ארבע!

שירה בדסמ"ית
לפני שנה. 6 באוגוסט 2022 בשעה 19:19

 

אז עברתי המון מלכות, שולטות מכל הסוגים, וכמו בכל דבר יש רצונות לשני הצדדים וכל מי שיאמר אחרת הוא שקרן.... שום דבר מהעבדות של עד לפני 150 שנה אינו כמו שהיום, העבד של היום קיים תחת המלכה בעיקר כי רצונו בכך ואחרי שולטות רבות אני חש כי הגעתי אל המנוחה והנחלה. כי הרצון העז שלי אל מלכתי הוא כנה ועמוק, וגם אם ישנם דברים החסרים לי, העוצמות שהיא מעניקה לי מחפים על כל דבר. בהתחלה הייתי מבולבל, הפגישה נדחתה שוב ושוב וחדלתי לרגע להאמין שתהיה , אבל הכול היה שווה לקראת הרגע שבו הייתי ברצפה למרגלות עיניה התכולות ומבטה המלגלג.
חוויתי הרבה בחיי, הרבה מכפי שאדם רגיל צריך לעבור, אני אדם שמראה ביטחון עצמי מופרז בחייו האישיים, אך זה רק מכסה על חוסר ביטחון עצום , חיים מלאי חרדות , תחושת לוזריות וייאוש עצמי. המלכה שלי ריינה, בעיקר גרמה לי למה שטרם חוויתי עם שולטות אחרות, לתחושת יציבות אמיתית, להרגשה של איכפתיות אמיתית משולבת בהשפלה והקטנה. לראשונה הרגשתי חפץ אבל עם בעלים שאיכפת לו מהחפץ שלו, אני יכול לשוחח איתה על כל דבר, לצחוק איתה, לשתף. היא תמיד קשובה אלי וממלאת את כל החוסרים שבי. יש בה שילוב מדהים של קשיחות ואנושית, מעריך שמרגע לרגע זה רק יגבר, ואולי אולי, נשמתי הפצועה יום אחד תתוקן לחלוטין. ההתמסרות הטוטאלית אליה גורמת לי לאושר וככל שאני מושפלת ונלעגת יותר תחתיה, מקומי הטבעי נעים ובטוח יותר. ושוב, מי שיגיד שאין לעבד רצונות אינו יודע מה הוא סח. לי יש רצון, רצון עז, להשתייך אליה לתמיד!

 

 

Shish​(שולטת) - לייק על הכל חוץ מעל נסיבות החיים ומה שעברת ולא פירטת. מקווה שלא צילק אותך מדי ונשמע שהיא מרימה אותך משם בתבונה ורגישות (מעורבת ברשעות נהדרת) ושצעד אחרי צעד אתם עושים כברת דרך ראויה לציון. יישר כוחכם.
לפני שנה
הכלבונת של reina​(נשלט) - מחממת את הלב התגובה, אכן היא בהחלט מרימה ומרפאת. במקום הפומבי הזה, לא בטוח שזה המקום לפרט😜
לפני שנה
Shish​(שולטת) - אין צורך ביותר פירוט משמרגיש *לכם* נכון. חיממתם אתם את הלב עם השיתוף :)
לפני שנה

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י