בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

סטודיו מוריקאי

חבלים, קשרים ומה שביניהם
לפני 5 שנים. 10 בדצמבר 2018 בשעה 18:08

אהלן,

ביום רביעי הקרוב, 12 בדצמבר, יתקיים בסטודיו מפגש בסיס ומתחילים.

 

- למי זה מיועד?

לכולם – מכאלה שמעולם לא קשרו או נקשרו אבל סקרנים ורוצים לנסות, עד לקושרים מיומנים (תמיד כדאי לתרגל יסודות, תמיד). יחד עם זאת כדאי להזכיר -- לא מדובר במפגש היכרויות או פליי פארטי. מגיעים כדי ללמוד את יסודות השיבארי.

 

- מה יש במפגש?

בהתחלה נדבר קצת על חבלים, על תקשורת ובטיחות בזמן קשירות, על סיכונים ופציעות אפשריות ואיך אפשר לנסות לצמצם אותם. משם נעבור ללמוד את שתי הקשירות הבסיסיות – Single Column ו- Double Column, ונראה איך אפשר ליישם אותן. החלק השני של המפגש, יהיה שיעור המתחילים, בו נעבוד הפעם על שתי קשירות קרקע – Agura ו- Ebi. ההתקדמות תהיה בהתאם לקצב הקבוצה.

 

- האם צריך להגיע בזוגות?

מומלץ, אם כי לא חובה. את החלק הראשון של קשירות הבסיס אפשר לתרגל על עצמך. יחד עם זאת, הרבה פעמים יש אנשים שמגיעים עצמאית ומוצאים פרטנר/ית לתרגול במקום.

 

- אין לי חבלים משלי. מה עושים?

אין בעיה. בסטודיו יש חבלים לשימוש חופשי במהלך השיעור, ואם רוצים לתרגל אחר כך בבית – ניתן לקנות במקום חבלים מעובדים (ג'וט, 6 מ"מ, של אוגאווה) במחיר מצוין.

 

- באיזה שעה זה? איפה הסטודיו ממוקם? כמה זה עולה?

שיעור המתחילים יתחיל בשעה 21:00.

לאלו שבשבילם זוהי הפעם הראשונה, אנחנו מבקשים שיגיעו להדרכת הבסיס, שתהיה בין 20:00-21:00 (הסטודיו יפתח ב- 19:45). אנא הקפידו להגיע בזמן.

העלות היא 40 ש"ח.
את כל שאר הפרטים ניתן למצוא ב- Event בפייסבוק.

 

- איך נרשמים?
אנחנו מבקשים מכל מי שמגיע לקרוא את דברי ההסבר כאן, ולמלא את הטופס האלקטרוני כאן. הפרטיות שלכם חשובה לנו. אין חובה להזדהות בשם מלא או אמיתי. כינוי וכתובת מייל מספיקים בהחלט. אחרי ההרשמה תקבלו את הכתובת המדוייקת של הסטודיו.

 

- יש לי עוד שאלה. איך יוצרים איתכם קשר?

אפשר לשלוח הודעה כאן, בכלוב, בפייסבוק, בפטלייף או באינסטגרם.

 

 נשמח לארח אתכם אצלנו 😃

 


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י