סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

סטודיו מוריקאי

חבלים, קשרים ומה שביניהם
לפני 4 שנים. 8 באפריל 2019 בשעה 17:25

ביום רביעי הקרוב יתקיים מפגש יסודות ייחודי, שהדגש בו הוא צורות ביטוי עם חבל. כן, זה אולי נשמע קצת מתיימר להגיד "ביטוי עם חבל", אבל זה בדיוק מה שזה. שיבארי זה לא רק פרקטיקה וטכניקה, צריך להביא איתכם משהו למשוואה. הקושר לא צריך לראות רק את התבנית והנקשר לא צריך לשבת כרהיט בסבלנות עד שהקושר יסיים. 


יש פה הזדמנות מדהימה ליצור קשר (סטגדיש) בין שני אנשים, וזה לא משנה אם הם מכירים הרבה או מעט, מה שבטוח זה שתקשורת נכונה במהלך משחק בחבל פותח מסע של השניים ביחד. אנחנו תמיד אומרים שיש שלושה חלקים בקשירה שצריך לתעדף - מנח, מתחים ואז התבנית. מה שאנחנו לא אומרים מספיק זה שהדבר הראשון הוא ליצור קשר אנושי והוא צריך להגיע לפני כל אלה. 


השיעור השבוע ביום רביעי אמנם לא ילמד אתכם רתמה מסויימת אבל הוא חשוב יותר מכל דבר אחר וזה לא משנה כמה מנוסים או מתחילים אתם. תדברו קצת דרך החבלים שלכם כשאתם קושרים ונקשרים, אתם תופתעו כמה תגלו.

 

כאמור, הערב הזה מיועד לכל הרמות - קושרים ונקשרים מתחילים ומנוסים כאחד, ומומלץ מאוד מאוד.

 

אנחנו ממליצים בחום להגיע למפגש הזה עם בן/בת זוג. אם אין לכם, אפשר לחפש כאן בתגובות או בקבוצת ההיכרות שלנו בפייסבוק. 

המפגש יהיה ביום רביעי הקרוב, 10/04 ב- 21:00. נא לא לאחר!

 

למי שזוהי הפעם הראשונה שלהם בסטודיו, אנחנו מבקשים שיגיעו גם למפגש ההיכרות שלנו, שם נדבר בעיקר על חבלים, תקשורת ובטיחות, ונלמד כמה קשרי יסוד. אדם שלא השתתף לפחות במפגש היכרות אחד לא יוכל להשתתף במפגשים אחרים בסטודיו.

מפגש ההיכרות מתחיל ב- 20:00 בדיוק. אפשר להגיע החל מ- 19:30. בבקשה בבקשה לא לאחר.

 

כל הפרטים על ימי רביעי במוריקאי, כולל פרטי הרשמה, עלויות, ושאר מנהלות -- בפוסט הזה

 

 

 


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י