לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

Hasta que salga el sol

מחשבות שהעזתי לחשוב בקול
לפני 3 שנים. 3 ביוני 2020 בשעה 9:31

2020 מתקרבת לסיום החצי הראשון שלה, והיא בהחלט הצליחה להפתיע אותי. זאת לא הקורונה שהפתיעה או אפילו הסרטן של אבא שלי - ברוך (ככה קראנו לו, בשם ברוך - ברוך השם).

אלא השינוים המשמעותיים שהתרחשו בתוכי במהלך אותו חציון, היו הגורם המפתיע בכל התקופה הזו. 

הבנות שהבנתי במשברים קודמים שלי, סוף סוף קיבלו את האומץ להישמע בפני אוזניהם של הקרובים אליי. קידום מקצועי בהמון המון דרכים שלא דמיינתי שאהיה בצד הנכון של המטבע. חלום שחשבתי שהוא ממש אגדה בלתי אפשרית להשגה, מכה שורשים בקרקע ומוכן לעמוד איתן כחלק בלתי נפרד מחיי.

והכל בקצת פחות מחצי שנה, כן?

כל מקום שאני עוברת אליו, מספק לי הבנות, חוויות ותחושות שונות. ואיך ספק שאזור השפלה הצליח בדרכו להאיר לי פנים. טוב ככה זה כשחוזרים הביתה ;)

קצת אחרי שהשתחררתי מהצבא, פגשתי את מי שהכיר בפני את הBDSM. לאט לאט הורדנו מחסומים והזדיינו כמו ילד בן 16 עם חור במזרן (כשאני בתפקיד המזרן😉)

מהר מאוד הבנתי שמבחינה מינית אני במקום מושלם, אבל הוא לא יהיה האדון שלי ואולי כדאי לי לחפש אחד אחר שיתאים גם מבחינה רומנטית.

פתחתי משתמש פה בכלוב (אלוהים זוכר תחת איזה כינוי), קראתי ספרים וכתבות בנושא, דיברתי עם אנשים. השתדלתי לעשות הכל כדי להבין מה אני באמת מחפשת. והבנתי שהוא לא קיים.... או שהוא ממש רחוק ממני. 

אז עזבתי את ניסיונות ההתמסרות ופגשתי בונילי שמשך אותי שנתיים. מה שכן גיליתי זה שחתולה רכושנית - נשארת רכושנית גם בזוגיות פתוחה🤷🏻‍♀️ אופסייי.... Ho well..

באותו בוקר הוא היה כאן בצ'אט. עם הסמל שמשך לי את העין והכינוי שעד היום לא ירד משפתיי. הפרופיל - Mehh... הבלוג - טוב, יש ראש על הכתפיים. לא יודעת איזה, אבל לא יזיק לבדוק.

הוא לא ענה לי מיד. להפך, כמעט ויתרתי וסגרתי את החלון הכללי - אבל הוא ענה. 

שאלה לבחורות פה באתר: מכירות את זה כשאתן מתכתבות עם מישהו/י והם אומרים בדיוק את מה שרציתם לשמוע? לא בקטע של שאלה ספציפית, בחירת מילים שלהם להשמיע את עצמם בתחילת הקשר כשהיא מדויקת לאותן המילים שרציתן לשמוע.

מ ד ו י ק ת.

והמגע שלו, אוי אלוהים איזה מגעע! אני נמסה רק מהמחשבה שהיד לו תלטף אותי. אני רוטטת מההתמכרות לריח המפשעה שלו. אני מתרגשת מכל הודעה שלו.

והוא מנסה, והוא שולט והוא איתי. הוא שלי. הדום שלי. 

רגע טושי את מתבלבלת.... את שלו. אני שלו 😻

התחושה הזו שלהיות שייכת למישהו, הידיעה הזו שתמיד יש שם מישהו לצידי שרוצה רק בטובתי ולטובתי. היכולת להיות זונה מלוכלכת או שרמוטה מושתנת או הילדה הקטנה של דומי, זו היכולת הכי טובה בעולם.

תודה לך דום שהזכרת לי מה אני צריכה בחיים. תודה לך שאתה מוכן לתת לי את זה. תודה לך שאתה הדום שלי. איתך אני מוכנה לכבוש אלפי פסגות.

 

 

 

יום קסום אנשים, תאהבו את עצמם, ויאהבו אותכם ❤️💋


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י