בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

Hasta que salga el sol

מחשבות שהעזתי לחשוב בקול
לפני 3 שנים. 15 ביוני 2020 בשעה 16:17

הדום שלי...

אני מנסה כבר כמה פעמים להעלות את הרשומה הזו, ובכל פעם נתקעת או שחוט המחשבה שלי נעלם. אולי הפעם זה יצליח לי 😋

 

הדום שלי הוא אחד מהם הגברים הכי גבריים שהכרתי. כזה עם חוג חברים גברים אקסקלוסיבי, עם טעם באלכוהול של גבר אולד פאשן וסגנון אחיזה של גבר אולד פאשן. גבר גברי כזה - לא המתגונן המודרני שחושש מכל צעד שמא מישהו יתלונן. 

אתמול הדום שלי לקח אותי לחתונה של חבר שלו, שם יצא לי להכיר מהחבר'ה האקסקלוסיביים ואפילו קצת להשוות ביניהם (כי מי לא משווה בין הבחור שלה לחברים שלו?)

כמעט כולם היו בחליפות כבדות (אולי חוץ מאחד או שניים) וכולם שתו וויסקי איכותי שאני לא מצליחה להבין מה הם אוהבים בו 🤷🏻‍♀️

והדום שלי.. הדום שלי היה הכי חתיך מכולם (וכולם דאגו להגיד לו את זה כמה וכמה פעמים), הדום שלי היה הכי גברי מכולם - לא משנה כמה האחרים עמדו בעמידות שונות ומשונות - דומי היה הכי גברי מכולם בעמידתו והבעותיו.

העובדה הזו, שהוא כ"כ גברי לעומת מרבית הגברים שיצאתי איתם או נפגשתי איתם, מכניסה בי ביטחון. העובדה הזו נותנת לי את האפשרות להיות כל מה שאני רוצה להיות - כי אם יש לי כזה גבר לצידי; גבר אולד פאשן ששמור ומגן, מחבר ונותן, מעריך ו.. סלחו לי אבל סקסי ברמות אחרות. אז בהחלט אצליח בכל מה שארצה לצידו. 

 

אני כבר לא זוכרת את החיים בלעדיו. אני לא זוכרת את הבדידות הנוראית בלילות, אני לא זוכרת את תחושות התסכול מכל אחד שניסיתי איתו. אני אפילו לא זוכרת למה יש לי גבולות בחיים - אני פשוט לא צריכה אותן איתו.

 

כשרק התחלנו להכיר הוא שאל אותי שאלה מתקילה. תמיד שיקרתי כשעניתי עליה אחרי חווית עבר לא מוצלחת ומשום מה, החלטתי להיות כנה איתו ולהתמודד עם התוצאות. מקסימום הוא לא יהיה האחד. התשובה שלו, ועד היום, ההתייחסות שלו לנושא הזה. מ ד ה י מ ה  אותי.

הוא שאל שאלה פשוטה: "מה השאיפות שלך בחיים?" את התשובה לשאלה הזו ידעה רק חברה אחת שלי, היחידה שקיבלה את זה לפניו. 

תשובתי אגב? אני רוצה להיות אמא. אני רוצה שלושה ילדים יפים ולהיות שם תמיד תמיד תמיד בשבילם - כמו שההורים שלי בשבילי. 

ודום? לא רק שהוא קיבל את זה, זה הוסיף. 

 

דומי שלי, בכל יום שעובר אני רק מגלה כמה החיבור בנינו הוא משהו אחר. בכל רגע שעובר לצידך או תחתיך האהבה שלי אליך רק מתעצמת!! אני רק מחכה לשלב שנוכל להיות יחד 24/7, שהשליטה שלך בי תהיה 24/7 ומעבר למסך המרגיז. אני מבטיחה להמשיך להכניס אפור לגבולות השחור והלבן, אני מבטיחה להמשיך להגיד לך את אשר על ליבי כי אני יודעת שלא תלך ממני כ"כ מהר. אני מבטיחה להמשיך לרצות אותך בהתנהגות שלי בפומבי ובזנותיות שלי במיטה😏

אני מבטיחה להמשיך להיות שלך דום. כי אתה הגשמת לי חלום עצום ולתחושתי, אתה רק תמשיך להגשים לי חלומות☺️😇

והכי חשוב דום, תודה. תודה על הגבר שאתה, תודה על האישיות שלך, ותודה על כל רגע שאני איתך❤️

Master Trainer​(שולט) - יפה שלי, רציתי לקפוץ ולהגיד
איזה יופי של פוסט

לי ולך יש אחריות רבה עכשיו, אנו חולמים בשביל שניים :)
לפני 3 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י