לפני 5 שנים. יום ראשון, 12 בספטמבר 2021 בשעה 16:03
רק התחיל השבוע ואני כ"כ עייפה, רעבה וחרמנית. ממש כמו חייל שרק חזר לבסיס מסופש עמוס, רק ששלי היה עמוס בשעות שינה.
אז מה עושים כשעייפים ורעבים? מה עושים כשחרמנים אבל אין כוח? מה עושים עד הבוקר שאחרי
בינתיים.. עד העונג הבא 😌

