בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

TushiB​(קינקית)חשבון מאומת

Hasta que salga el sol

מחשבות שהעזתי לחשוב בקול

*פוסטים מנוסחים בלשון מסוימת מטעמי נוחות, אך להערכתי תקפים לכל מין ומגדר בעולם
לפני 5 שנים. יום ראשון, 12 בספטמבר 2021 בשעה 16:03

רק התחיל השבוע ואני כ"כ עייפה, רעבה וחרמנית. ממש כמו חייל שרק חזר לבסיס מסופש עמוס, רק ששלי היה עמוס בשעות שינה.

 

אז מה עושים כשעייפים ורעבים? מה עושים כשחרמנים אבל אין כוח? מה עושים עד הבוקר שאחרי

 

בינתיים.. עד העונג הבא 😌

 

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י