שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

Hasta que salga el sol

מחשבות שהעזתי לחשוב בקול
לפני 7 חודשים. 2 באוקטובר 2023 בשעה 21:05

סוגים שונים של שולטים היו לי

הזכורים ביותר היו הראשון והאחרון, הם גם היו הקשרים הכי ארוכים שלי כשהראשון היה טיפה ארוך יותר אבל פחות אינטנסיבי ורומנטי ואילו האחרון, קצר יותר אך מאוד מאוד אינטנסיבי...

את הראשון הכרתי דרך אפליקציות מסרים אנונימית שהייתה באותה תקופה, סיקרט או משהו כזה.. מישהו פרסם על נושא שאני אפילו לא זוכרת והתגלגלנו מהתגובות לפרטי ולממש פרטי - וואטסאפ

כבר באפליקציה הצבתי את הגבולות הברורים לאותה תקופה - בלי אלימות, בלי השפלות, בלי סטירות ובלי אנאלי. ונילי אז פאק. הוא הסכים, הציע רק לשבת ולעשן והעניינים דיי מהר התגלגלו ואחרי כמה מפגשים מצאתי את עצמי משפריצה לו על הזין תוכדי שאני צורחת כמה זונה טובה שלו אני נהנת להיות - המעבר היה מאוד מהיר ומעצים.

היה אכפת לו. לא הטקסים והמנהגים אלא התחושה של שנינו במהלך הסשן. הוא גם ביקש ממני שאשלוט עליו מה שהפך את העסק למשעשע מאוד ואחכ גם עשינו שלישיות קסומות. 

הוא זיהה פוטנציאל בכזאת קלות שעד היום אני נפעמת מרמת הדיוק שלו ומתיחת הגבולות. 

הסיפור בנינו הסתיים אחרי כמה חודשים כשהוא רצה יותר ואני לא ראיתי את עצמי חולקת איתו חיים שלמים ומאז חלמתי למצוא את אותו דיוק מיני שהיה לי איתו - יחד עם דיוק אינטלקטואלי. 

 

אחרי שנפתחתי איתו לעולם השליטה, התחלתי לקרוא סיפורת בנושא - סיפורים זימה קצרים, ספרים מתורגמים, הגדרות, קינקס, פורנו בנושא להבין תרגול והמון המון ניסיונות למצוא את המדויק. יזיז מהעבר התחיל גם להתפתח לעולם וניסינו שוב כל אחד לחקות את הפנטזיות שלו אבל זה לא עבד לאורך זמן שכן לא הסכמנו להיפתח מנטלית אחד לשני..

מערכת היחסים הרצינית האחרונה שלי עם שולט הייתה לפני זמן מה - עוד אפשר למצוא כמה כתבים על זה בבלוג שלי. 

יש כמה דברים נהדרים שקרו במהלך מערכת היחסים הזו - הבנתי שאני מאוד אוהבת ברנדינג. כזה שנשאר כמה ימים ומכאיב לאותו אזור. כזה שממוקם במקום סמוי שרק אנחנו יודעים עליו. הבנתי גם שאני מוכנה להתגמש המון עבור הפרטנר שלי וההנאה שלו, לפעמים קצת יותר מידי... 

הבנתי גם מה זו מניפולציה. מהי זוגיות רעילה ואיך בני זוג אלימים עובדים. 

אחד המקרים שהכי הכי זכורים לי היה באיזה בוקר אחד, אולי צוהריים קצת אחרי שהתעוררנו, הוא הסתכל עליי עמוק לתוך העיניים ואמר בשיא הרצינות: "את יודעת, בלילה, חדרתי אלייך וזיינתי אותך. אפילו לא התעוררת! תראי באיזה קלות הייתי יכול להכניס אותך להיריון"

צחקקתי לי במבוכה בתגובה ותהיתי לעצמי איך זה הגיוני שלא הרגשתי אותו מזיין אותי? שלא תבינו לא נכון, תיאורטית אין לי בעיה שבן הזוג שלי מזיין אותי מתוך שינה.. אבל הסיכוי שלא ארגיש את זה? וגם.. מה? למה שתרצה להכניס אותי להריון בצורת בייבי טראפ? מה..? למה המניפולציה שאתה יכול לעשות לי מה שתרצה כשאני ישנה ואיך אני אמורה להרגיש בטוחה ככה?

את כל התחושות האלו הרגשתי באותו רגע אבל לא ידעתי לשים מילים.. עיבדתי את האירוע כשבועיים או שלושה אח"כ אחרי שכבר נפרדנו כי הוא חצה קו אדום אצלי.

היו לו עוד כל מיני ביטויים מניפולטיבים כאלו.. בשם ההיררכיה והשליטה.. מה אני צריכה להפסיק לעשות כדי לרצות אותו ולייצר לנו זוגיות מוצלחת.

 

איך הרבה פואנטה לפוסט.. בעיקר חווית השולטים שלי בראייה כללית.. אחרי כמעט עשור שידעתי בדיוק מה אני רוצה בחיי הזוגיות שלי.. אני כבר תקופה לא קטנה לא ממש יודעת.. קצת מזה וקצת מזה, הרבה מזה והמון המונים מזה..

 

מה עוד טושי? את תהיי בסדר.. עכשיו כשאת מבינה יותר את הסימפטומים את יכולה להבין את עצמי יותר ולבטא את עצמך טוב יותר. אל תוותרי. עוד לא לפחות.. 

דיוניסוס היווני​(שולט) - מעולה וחשוב.
לפני 7 חודשים
דולפין 4 - טקסט מרשים מאוד
לפני 6 חודשים
דולפין 4 - חוזר לקרוא את הטקסט הזה מדי פעם, משהו בו מדבר אלי?
זוכרת אותי?
לפני 6 חודשים
Luna Sol​(נשלטת){Loki the t} - "מה אני צריכה להפסיק לעשות כדי לרצות אותו ולייצר לנו זוגיות מוצלחת."
מזכיר לי את האקס המתעלל שלי
שמחה שאת לא שם כבר וכל הכבוד שהצלחת לקום וללכת.
לפני 6 חודשים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י