לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

TushiB​(קינקית)חשבון מאומת

Hasta que salga el sol

מחשבות שהעזתי לחשוב בקול

*פוסטים מנוסחים בלשון מסוימת מטעמי נוחות, אך להערכתי תקפים לכל מין ומגדר בעולם
לפני שלושה שבועות. יום שישי, 29 במאי 2026 בשעה 9:16

אני מגיבה באמוציונאליות. לא משנה לאיזה כיוון - זה תמיד אמוציונאלי הרבה יותר מרציונאלי.

 

ז"א כל עוד זה לא משהו לוגיסטי - אני מגיבה עם רגש.

 

הלוואי שיכולתי להגיב ביובש, בשנינות, בחוצפה חדה ואינטליגנטית - אבל אני לא. 

 

אני מבינה למה אני לא מצליחה, אין לי את הדבר הזה במוח להצליח לוסת את הרגשות שלי ולהגיב באופן שהוא חכם יותר מבחינתי. עדיין... בכל פעם שאני מגיבה באמוציונאליות, אני תוהה לעצמי איזו מטרה זה משרת.

 

זה לא משרת שום מטרה טושיייייייי - זה המוח שלך לא מצליח לוסת את הרגש!! תביני כבררררררררררר

 

אם למישהו יש דרך מוצלחת לוסת רגשות בראש ADHD, אשמח לשמוע.
חשוב לציין, לספור עד עשר לא ממש עובד לי - אני שוכחת לעשות את זה או פשוט אחרי 10 שניות יוצא הרגש.

 

מאוד עובד לי ללכת פשט ולפרוק לעצמי, לא תמיד אני יכולה לעשות את זה...

 

 

סופש אחרון של חודש מאי, שרק ימשיך לזוז 🙏🏻

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י