אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

TushiB​(קינקית)חשבון מאומת

Hasta que salga el sol

מחשבות שהעזתי לחשוב בקול

*פוסטים מנוסחים בלשון מסוימת מטעמי נוחות, אך להערכתי תקפים לכל מין ומגדר בעולם
לפני 12 יום. יום רביעי, 10 ביוני 2026 בשעה 18:14

אז אחרי כמה ימים קשים מאוד עם עצמי אני חושבת שהגענו לאיזה breakthrough.

הבנה של טריגרים, שילוב של אירועים בלי המון קשר אחד לשני שהתפרשו במוח מקוש"ר בצורה לא מדויקת עורר איתו כדור שלג שלרגע שכחתי שהיה קיים... 

אני לא מרגישה צורך לפרט על הנושא יותר מידי, אני כן מרגישה רצון עז לתעד את התהליך שאת עוברת. כי החומות עלו, האינסטינקט שלך היה להיבלע, להתעלם, לא להתאמת ולהתעמת עם התחושות האלו, הסיבה ולמה זה קורה ואיך לנתב את עצמך למקום חיובי יותר.

והפעם, אמרת את אותם הדברים, נשמעת שוב כמו תקליט שבור ו.. הגעת למבוי סתום. כזה שאיך תתקדמי ממנו? הרי אם את באמת מאמינה למה שכתבת או אמרת לעצמך, למה לחזור לארץ? 

יופי, אחרי שהבנו שאת לא באמת חושבת ככה, ניסית למצוא תשובות. ניסית להבין מה קורה במוח שלך שמגביר את כל השיט שאו הזה ל2000. ואת יודעת.. הדבר היחיד שלא חשבתי באמת לקשר לסיפור היה הדבר שבתאכלס הוא הסיבה. 

 

המציאות כרגע, שלא תוכלי לשנות את הסיבה. וזה בסדר, זאת ההחלטה שלך ואת הכי הכי שלמה איתה בעולם. ידעת בדרך שיהיו רגעים כאלו, ובלעדיהם לא היית מתקדמת ומנסה ללמוד איך לנהל את זה נכון יותר הלאה.

 

כוסעמק הא? 😂

 

נוט טו סלף: 

העובדה שאת מרגישה פער בין מה שאת רוצה לבין מה שיש כרגע, אלו רגשות אנושיים לגמרי. ADHD לא יוצר אותם, הוא פשוט יכול לקחת אותם מ30% עוצמה ל90%.

והרגש אמיתי. המסקנה לא בהכרח אמינה. 

לפני שלושה שבועות. יום שישי, 29 במאי 2026 בשעה 9:16

אני מגיבה באמוציונאליות. לא משנה לאיזה כיוון - זה תמיד אמוציונאלי הרבה יותר מרציונאלי.

 

ז"א כל עוד זה לא משהו לוגיסטי - אני מגיבה עם רגש.

 

הלוואי שיכולתי להגיב ביובש, בשנינות, בחוצפה חדה ואינטליגנטית - אבל אני לא. 

 

אני מבינה למה אני לא מצליחה, אין לי את הדבר הזה במוח להצליח לוסת את הרגשות שלי ולהגיב באופן שהוא חכם יותר מבחינתי. עדיין... בכל פעם שאני מגיבה באמוציונאליות, אני תוהה לעצמי איזו מטרה זה משרת.

 

זה לא משרת שום מטרה טושיייייייי - זה המוח שלך לא מצליח לוסת את הרגש!! תביני כבררררררררררר

 

אם למישהו יש דרך מוצלחת לוסת רגשות בראש ADHD, אשמח לשמוע.
חשוב לציין, לספור עד עשר לא ממש עובד לי - אני שוכחת לעשות את זה או פשוט אחרי 10 שניות יוצא הרגש.

 

מאוד עובד לי ללכת פשט ולפרוק לעצמי, לא תמיד אני יכולה לעשות את זה...

 

 

סופש אחרון של חודש מאי, שרק ימשיך לזוז 🙏🏻

לפני חודש. יום רביעי, 29 באפריל 2026 בשעה 12:56

למה אני קינקית בתפקיד כאן?

 

כי אין את האופציה של סוטה מלוכלכת 💁🏻‍♀️🤷🏻‍♀️

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

משעמם לי אז עוד פוסט 😏😋
אולי יהיו עוד....

לפני חמישה חודשים. יום רביעי, 14 בינואר 2026 בשעה 8:46

היציאה מהייפר-פוקוס זאת הסאטלה הטובה ביותר בעולם.