לפני 6 שנים. יום רביעי, 14 באוקטובר 2020 בשעה 20:51
היום התכתבתי עם מישהו מכאן והוא שאל אותי אם רזית אז נעלמו לך הציצים?
הושמדה.
ברמת העיקרון הם בהחלט קטנו, אבל לא נעלמו.
אם הייתם שואלים אותי אם אני בחורה של ציצי או תחת היה לי קשה לבחור.
זה כמו שישאלו אותך לאפה עם שווארמה או המבורגר בויטרינה?
בכל מקרה, חודש אוקטובר הוא חודש המודעות לסרטן השד ויש פרויקט מקסים שנקרא "גם אני רצה" . צריך לרוץ, להצטלם בורוד לכתוב כמה רצת ולתייג את גמאני רצה.
מחקרים מראים שריצה תורמת (בכל כך הרבה מובנים) בריאותית לנשים שחלו בסרטן השד הן בזמן המלחמה במחלה והן בתהליכי ההחלמה.
אל תשכחו להיבדק ולשמור על עצמכן. 💓💗💞

