אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

הפינה שלי

העונש שלכם.
לפני 5 שנים. יום שלישי, 8 ביוני 2021 בשעה 17:48

וכל המחלקה על הראש שלי.

נו שוין, לפחות יש לי שקט ממנה.

לא קל להיות עם מישהו לידך במשרד במיוחד לא שלו כל הזמן חם, הוא ממורמר ורק מקרטר.

אם לבוס החדש שלי לא היו מצלמות הייתי מפליצה גם לו על הכיסא.

כזוט אני-עקבית.

💨🦘

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י