אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

הפינה שלי

העונש שלכם.
לפני 4 שנים. יום חמישי, 9 ביוני 2022 בשעה 3:12

כשאתה מרגיש טוב. 

צריכה קצת שקט... 🤭

גם עוד היה קורה שהייתי מגיעה למשרד יום אחרי, מישהו היה "נדבק" והיו מאשימים אותי.

מה אני צריכה את זה...?

 

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י