סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

The Magic

לפני 5 שנים. 1 באפריל 2019 בשעה 15:20

כבוד ואמון הם בעיני בסיס לכל קשר באשר הוא, הם אבני היסוד שלנו  כבני אדם. כשאנחנו פוגשים נפש חדשה מכירים, מדברים,  מקשיבים לקול, לדרך שבה הצד השני מתבטא אפשר להרגיש ולדעת כבר בהתחלה אם זה מרגיש נכון או לא.
אני נותנת אמון מלא בבני אדם באשר הם מאז ומעולם. אולי אני תמימה אבל עד שאני יודעת בוודאות שהצד השני לא ראוי לאמון אותו קיבל אני נותנת את כולי עם אמון מלא שהצד השני יכבד אותי ולא יפגע בי בשום דרך ומצפה לקבל את אותו היחס בחזרה.
רק שהחיים לימודו אותי אחרת, כדי שאני אקבל את האמון של הצד השני בי אני צריכה להוכיח שאני ראויה לו.
עכשיו אני בבעיה אני צריכה להיות בניגוד לטבע שלי ולא לתת לצד השני את האמון שהוא מבקש עד שיבנה אמון בי ולאט לאט לתת עוד ועוד . או ששוב אני אתן את כולי כולל אמון מלא בצד השני ללא קשר באם אני אקבל את האמון שכל כך חשוב לי לקבל ושוב אהיה במצב פגיע ומתגונן .
בחרתי להכנס לעולם חדש של חוויות כדי לחוות כאב ועונג בדרך שונה ממה שחוויתי עד לפני כמה חודשים. על אף גילי וניסיון חיי בזמן האחרון אני מרגישה ממש פעוטה שלומדת את צעדיה הראשונים בחיים. 
נחשפתי במלוא מובן המילה בגוף, בנפש ואפילו בלב נתתי את כולי על מגש של כסף והייתי מוכנה להיפגע.
 אני יודעת שאמשיך לתת אמון מלא בצד השני כי זו מי שאני ואין טעם לנסות לשנות משהו טוב שטבוע בך. אני מוכנה לנסות פעם אחר פעם עד שאקבל את האמון שכל כך חשוב לי בדיוק כמו שחשוב לי לתת אותו. הפעם עם עיניים פתוחות בתקווה שבקרוב אוכל לעצום אותן ולהרפות כי ארגיש ראויה, אמינה, בטוחה, רגועה ושלמה.

 

 

אמון מלא - תפוס , סורי.
לפני 5 שנים
Talulya​(נשלטת) - התגובה נמחקה על ידי הכותב/ת.
לפני 5 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י