לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

סיפור.

לפני 4 שנים. 4 בפברואר 2020 בשעה 23:01

אני בזוגיות שמתחילה להתבסס מאוד, הייתי רוצה לספר לבן זוג שלי הכל עליי. גם דברים שקצת פחות יהיה לו נעים לשמוע. במיוחד כי הוא מעולם לא היה חובב סטוצים. 

אני רוצה לספר לו שאני כאן, אני רוצה לספר לו שפעם נפגשתי עם מישהו שהכרתי כאן, שהיה מבוגר בהרבה ממני (וזה עד עכשיו בין הדברים שאני הכי מצטערת שעשיתי אותם), אני רוצה לספר לו שהיו לי תקופות ארוכות של לבד שהובילו אותי למקומות הרבה פחות נעימים, מקומות שהוא מעולם לא היה בהם כי הוא היה רק במערכות יחסים. אני רוצה לספר לו גם על המקומות אליהם הגעתי. אני רוצה לספר לו על שטויות שעשיתי בגיל 16, על מסיבה שבה התנשקתי עם כמה גברים, אני רוצה לספר לו על כל דבר שעשיתי ואני מתביישת בו. 

ואז מגיע הפחד. אני לא מפחדת שהוא יעזוב אותי, אני מפחדת שהוא יראה אותי בצורה שונה, שהוא לא יצליח להסתכל עליי בלי לדמיין את כל הדברים שסיפרתי לו, שבסופו של דבר אתחרט שלא שמרתי את כל זה בבטן.

אני רוצה להדגיש שאני לא חושבת שזה בנה אותי, לא חושבת שזה תרם לי, ואם יכולתי פשוט לשכוח כל מה שקרה או להעלים את זה מהחיים שלי, כנראה שהייתי מעדיפה. אני רוצה לספר לו כדי להרגיש שאין סודות ביננו, שהוא יודע הכל עליי והוא חלק ממני. 

הוא יקר לליבי מאוד, אני לא רוצה לאבד אותו, ולא רוצה לאבד את הערכה שלו אליי, אני צופה שאקבל תגובות כמו ״אם הוא באמת אוהב אותך זה לא יגרום לו ללכת״ ועוד מאותו סגנון, אבל כפי שכבר אמרתי, זה לא מה שמפחיד אותי.

 

מה אתם הייתם עושים? 

Asha - אני חושבת שהדבר הבסיסי למערכת יחיסים בריאה זה כנות. לא חייבים לספר הכל אבל כן צריך להרגיש בנוח לשתף מה שרוצים, ונראה שאת רוצה. אני יודעת שזה לא פשוט, אבל הדברים שעברת בנו אותך לאדם שאת היום. מה שחשוב זה ההתאמה שלכם כיום ולא מה עשית בעברך. אני מקווה שתמצאי כוחות לדבר איתו על הכל ושהוא הבן אדם הנכון כדי להכיל את כולך. ככה מגלים, בהצלחה❤️
לפני 4 שנים
fire and ice​(שולטת) - נשמע שאת עדיין לא מרגישה בטוחה בקשר. מציעה שקודם תראי לאן זה הולך לפני שאת "מפילה" את הבדסמ עליו. אם הוא יאהב אותך, הוא יקבל גם את זה.
לפני 4 שנים
Asha - התגובה נמחקה על ידי הכותב/ת.
לפני 4 שנים
א-דום​(שולט) - השאלה היא מה תרצי שיקרה כתגובה לזה שתספרי.תגששי עד שתביני מה תהיה תגובתו. איך מגששים? רואים איתו סרט כמו המזכירה... מדברים על זה... אם תביני שהוא יגיב בניגוד לתקוותך, ותרי על זה.
לפני 4 שנים
Yoo0s - קודם כל אדגיש כי אני דוגל בכנות מלאה רדיקלית בין בני זוג.
שנית, מהניסיון האישי שלי במקרה דומה מאוד שהאקסית(כן כן) פתחה את נושא העבר המיני שלה ודברים שהיא לטענתה הייתה שלמה איתם.
התווסף מטען פסיכולוגי אדיר שהיא לא הייתה מודעת אליו, כמובן שלא הייתה הלימה בין הדברים וכמובן שנפתחו עוד נושאים כי אנחנו מטבענו סקרנים ולא כי אני נגד סטוצים אלא כי אני נגד הסתרות וכו'.
את צריכה להבין טוב טוב עם עצמך אם את שלמה עם העבר שלך באופן מלא ולא מתחרטת או לא מתחרטת אלא שלמה איתו, שהוא חלק ממי שאת והוא עיצב אותך למי שאת היום בצורה כזו או אחרת.
רק לאחר מכן את תוכלי באמת לפתוח את הנושא בלב שלם. (זו דעתי)

אני נכוותי מהסיפורים הללו בתוך מערכת יחסים ולא אבל לא בגללי אלא בגלל שהיא לא שלמה עם עצמה.
לפני 4 שנים
ציף - התפיסה שחייבים לספר הכל מוטעית, ונעשית על מנת לחסל את הקשר. קשר הוא עניין תהליכי, וכל אחד חושף אט אט את צפונות ליבו, מעטים הגברים שיכולים להכיל את העבר של בנות הזוג שלהם. האמור לא קשור לכנות טוטאלית, כי הכנות הורסת קשרים. נראה לי שאת מאד פתוחה ולפיכך הייתי ממתין ונותן לבן הזוג שלך להיפתח וכך תוכלי להבין ולראות את המידה בה את יכולה להיחשף זוגיות הינה ריקודו זוגי ולא הצגה של אדם אחד.
סליחה שאני שובר איזו פתוס העוסק בכנות טוטאלית, אך יש להתקדם לאט לאט בתהליך הנפלא הזה של זוגיות.
לפני 4 שנים
Skyfall​(שולט) - לא באמת חשוב מה היינו עושים, אלא מה נכון לך לעשות.
תאמיני או לא, שה שונה מאוד אם מדובר בקשר ונילי או קשר בדס״מי. בהנחה שהוא לא מכאן , אני שזה קשר ונילי.
האפשרות המועדפת זה לספר לו בהמשך, ברגע שתרגישי שיש ביטחון בקשר, כשתרגישי שיקבל אותך כמו שאת. כולם עושים שטויות וחווים חוויות שונות. את מגיעה לקשר עם מטען וזה חלק ממי שאת. את תצטערי אם תסתירי ממנו, אז פשוט תשלחי באיפה ובמתי.
לפני 4 שנים
baby peach​(נשלטת) - תודה רבה רבה לכולכם!!
לפני 4 שנים
מהדק אותי​(נשלטת) - היי מאי, אין קשר בין העבר שלך לבין ההווה, אם יש דברים שעשית והצטערת עליהם (כמו הרוב) אז אין צורך להעלות אותם. לא הכל צריך לדעת. את מקסימה כמו שאת עם הכנות של עצמך.
לפני 4 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י