שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

Dear Diary

"אל תחשוב-זה מגיע אחר כך.עליך לכתוב את הטיוטה הראשונה שלך עם הלב.אתה משכתב עם הראש.המפתח העיקרי לכתיבה הוא לכתוב,לא לחשוב"! (Mike.R)
לפני 5 שנים. 25 באפריל 2019 בשעה 18:28


אז בעקבות משמרת בוקר ראשונה(שבאופן מפתיע הולידה לא מעט תובנות חדשות)

החלטתי לכתוב את "לא המשולש הנכון-גרסת הבוקר"

1.בשעה הראשונה מהפתיחה קיבלתי כסף על כלום(נטו על היותי במקום).

2.ככל שהשעות מוקדמות יותר ככה התוספות "רגילות" יותר.

3.בשעות יותר מוקדמות כשאין לחץ אפשר להיות יותר נחמד ואישי עם לקוחות(בתנאי שאתם מתייחסים טוב לעובדים ולא גורמים לי לרצות לדפוק לכם מגש של פיצה בראש.)

4.לקוחות שחושבים שבאיזה אורח פלא הפיצה תיהיה מוכנה שנייה אחרי שהזמינו..אז לא, הפיצה לא תיהיה מוכנה וכן,אני חושב שגם אתם לא אפויים אם אתם חושבים שהיא תיהיה מוכנה(לעלובים מבינכם שאוהבים משחקי מילים.)

5.לקוחות שהייתי מכנה בבונים אם זו לא הייתה העלבה לעולם החי ככלל ולעולם הקופים בפרט שחושבים שזה בסדר להשאיר זוהמה על השולחן(לא,אין מלצרים ואני גם לא חושב שאם היה אז השולחן היה צריך להישאר ככה..כבוד מינימלי.)

6.גבירתי הלקוחה..אם היית מבינה טיפה יותר באנטומיה או לפחות היה לך היגיון בסיסי היית מבינה שזה לא הגיוני להתלונן על שערה בלונדינית על הפיצה כשכל עובדי המשמרת עם שיער שחור(מה לעשות לצערי אני לא נורדי פלוס אני מניח שאם היית מבינה קצת יותר באנטומיה היית משווקת את עצמך בתור פלא רפואי שהוא בת אדם מתפקדת ללא מוח.)

  7.העמדה הכי טובה בעבודה..המטבח.

עובד כמו רובוט וללא לקוחות(אני לא מיזנתרופ אני אוהב אנשים אני פשוט לא אוהב לקוחות.)

 

8.תסגרו על מה שאתם רוצים להזמין לפני שאתם באים לבזבז לי את הזמן 

וגם אחרי שהחלטתם לא מעניין אותי משחקי הכבוד שלכם של מי משלם על מי. 

9.קצת לפני ההפסקה שלי אירגנתי את המקום וילד(!!!) אמר לי "תדע לך שאתם צריכים לעשות פה ספונג'ה"..בכל יום אחר הייתי חושב שהילד אלוף אבל באותו יום מה שיצא לי זה צחוק ו- "אל תדאג חמוד, יעבור הלאה" כשבראש חשבתי "אם אמא שלך הייתה עושה ספונג'ה במקום לשכב עם אבא שלך הייתי יכול להמשיך בכיף להפסקה שלי."

10. גברת זה שאת יודעת את השם שלי ותצעקי אותו בפיצרייה כדי לברר מה קורה עם ההזמנה שלך(תוך כדי שאני עסוק במשהו אחר) לא יעזור לך.

המקרה היחיד שזה יעזור לך זה אם תצעקי אותו שאני מזיין אותך במיטה ואז בשני המקרים תקבלי את אותו הדבר..זין.

11. יצא לכם לעמוד מול בחירה גורלית בחיים שלכם?האם להחליף מקום עבודה?מקצוע?עוד ילד? אני בטוח שאף אחת מהבחירות הגורליות הללו לא היו האם לקנות משולש פיצה בעשרה שקלים או לא כוסאמק!

 

נכתב ברגע יותר מהנה בחיים.


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י