שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

החיים על סף תהום

סערת הרגשות הפרטית שלי
לפני שנה. 22 באוקטובר 2022 בשעה 18:13

אני מרגישה זוועה, אתמול החלטנו לעשות מסיבה עם המון סקס ודברים מגניבים שרציתי לעשות הכל התחיל מצוין, השפלות, כאב אנאלי מגניב עם הפלאג החדש וזיון ברוטאלי בשירותים שהראש שלו באסלה.

אח"כ כבר הייתי ממש מגורה ובגלל הקושי שלי לאחרונה לגמור התעמקתי ועפתי על הכל הדברים המושלמים שהוא עשה ואז האורגזמה באה בעוצמה מטורפת כזאת שגורמת לגוף לרעוד ועוד כמה רגעים אחרי השיא.

ואז הלכנו לסלון להפסקת התאוששות קלה שהתארכה והתארכה ואלבום אחד נגמר והשני והשלישי אני לא ממש זוכרת כמה שמענו אבל ככה הערב המשיך, דיברנו והעמקנו לתוך המוזיקה והמשך הסקס התאדה.

אח"כ דיברנו על זה והדמעות התחילו לצאת, היו מילים קשות וכואבות. בנוסף לתחושות העמוקות שנותרו מהטיפול המיני, זוגי האחרון הכל היה בליל של הצפה מטורפת.

שאני חושבת על המקרה הזה ועוד מקרים דומים, אני מרגישה כמו אישה או גבר מכה, הנשלט הכי מדהים בחר בי והחליט להתמסר אליי ואני לא אספתי אותו אליי לאחר מכן והרמתי אותו בחזרה למקום טוב.

אני לא מבינה למה אני לא מצליחה לקחת אחריות עד הסוף בסקס ואם החלטתי שנכנסים אז לדאוג שיוצאים ומעל לכל שיש המשכיות.

אני מאד אוהבת לנהל ולקחת אחריות דברים ומשום מה במערכת היחסים הכי חשובה שלי אני לא לעשות אז זה ונותנת לדברים לזרום מעצמם או מעבירה את האחריות לדן ולא בצורה אקטיבית אלה פשוט מחליטה שלא להחליט ואז דברים זזים. זה גרוע כל כך.

אני חושבת שבבית בו גדלתי הרבה פעמים לא היה עניין של לקיחת אחריות על דברים בסיסים ופשוט היו מנחים שמישהו יעשה את זה או שימצא פתרון בסוף ומצד שני היו התעקשות על דברים אחרים ויכול להיות שהיו פחות מהותיים.

אני רוצה לשבור את המעגל הזה.

נשלט יאמי - בתור נשלט למרות כל מה שכתבת אני מקנא בו
אז נראה לי שהכל טוב ❤️
לפני שנה
WitchFuneral​(שולט) - בסך הכול נראה שהוא ממש אוהב אותך. לך יש רצון טוב ומודעות למצב הרגשי של שניכם. עם עבודה נכונה אני לא מוצא סיבה ללמה לא תוכלו להמשיך ללכת בדרך שלכם, למרות שהיא באמת אף פעם לא צפויה.
לפני שנה
שרף אורנים​(אחר) - אתם זוג מדהים. יש לכם אהבה כזאת גדולה והיא תנצח את הכל
לפני שנה
ענתית - באחת הפגישות עם המטפלת היא נתנה לכם תרגיל לעשות מפגש נעים כזה כל פעם אחת מכן מקבלת והשניה נותנת, אז למה לא להחיל את זה על סשן שליטה, אולי אם יש זמן שמוקדש רק לשליטה ומובנה כך, עם תכנון שלך ובתכנון להכניס התחלה אמצע וסיום, זה יכול למנוע מיסמוס של הסשן.

גם אני חושבת שאתם זוג נהדר 💖
לפני שנה
תהום - התרגיל הוא ללא מין ולא עושים סקס אחרי רק אולי כמה שעות אחרי.
לפני שנה
אושה{אוש} - אז תשבי תכתבי ותתכנני.
התחלה אמצע וסוף.
תחשבי היטב על הסוף ואל סתם "תזרמי".
שוב ושוב ושוב עד שזה יהפוך לטבע שני
לפני שנה

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י