אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

החיים על סף תהום

סערת הרגשות הפרטית שלי
לפני שבועיים. 28 באפריל 2024 בשעה 14:29

בסרט Dark Water הגיבורה מבינה שאין ברירה והילדה המפלצתית לא תפסיק לפגוע בה ובמשפחה שלה עד שהיא לא תקבל את האמא שלה היא זקוקה ואז היא עוזבת את המשפחה שלה ומצטרפת אל הילדה וכך אני צריכה לעשות לצד האפל, המרושע והסוער כדי שאוכל לאסוף אותו ולייצור איזון.


אז מהו הצד האפל שלי

מהן הפנטזיות הכמוסות שקשה לי לבטא אותן כי אני לא יודעת איך הן יתקבלו בצד השני

אלו מילים שמאד קשה לי לכתוב אותן כי זה לחשוף משהו מאד עמוק שאני לא שלמה איתו אבל הוא שם וקיים כל הזמן וזה הרגע שכדי שאוכל לטפל בעצמי ובקשר שלי עם ונוס כמו שצריך הוא חייב לצאת החוצה.


אז כדי להבין נלך לבייסיק שהוא הסקס אידאלי זה לשכב עם מישהו חדש לעשות את כל מה שהוא בחיים לא חלם, שיהיה סקס אדיר ואחרי זה איעלם.


אתה תבער מהשתוקקות כדי להיות איתי שוב ואני אחרפן אותך מזה, המון חוסר וודאות האם אני רוצה להיות איתך או לא, תמיד אשאיר פירור קטן שממנו תוכל להמשיך לפנטז עליי.

אני אהיה איתך רק אחרי שזיינתי את כל העולם ואתה תדע מזה ואז אחליט שניפגש כדי לראות מה יש לך לחדש לי אם בכלל, אבוא כמו סערה ורוב הסיכויים שאראה לך שאני לא מרשמת.


אני אגמור מזה שלך יהיה כואב, משפיל ואפילו מרסק ולא תגמור. גם כאשר תהיה בתוכי תדע שאני לא שלך ולא אהיה שלך אף פעם.

ההנאה שלך תהיה מזה שהסכמתי להיות איתך שוב ואז שוב אעלם ותישאר עם המום עם לב שבור.

לא יהיו מחמאות מצידי אולי תהיה מדורג אצלי גבוה ברשימה אבל אתה לא תדע מכך.

וכך חוזר חלילה עד הפעם הבאה, אם תהיה.


אני זאת שאבוא אליך ואלך מתי שארצה ושלא בטעות תיכנס אליי הביתה כי אז אולי תיכנס ללב.


זה מדהים שאני רואה את הדפוס הזה בכל כך הרבה קשרים רומנטיים מיניים שהיו לי שמצד אחד יש אותי הסדיסטית הרעה שאני צריכה לעשות לונוס את מה שההורים שלי עשו לי כולל מה שאני לא יודעת.

ליצור משברי אמון.

לייצור אי ביטחון.

לא לתת הרגשה של יציבות שהכל יהיה מבולגן ולא ברור.

להרעיב.

להבטיח ולא לקיים, לתת לו לחכות בחלון.

למנוע צרכים בסיסיים.

שלא יוכל לסמוך עליי.

לגרום לו לקנא לי בטירוף עד כדי שיעלה באש מקנאה אליי.

להכאיב לנעוץ את השיניים והציפורניים בבשר החשוף.

ומצד שני יש את הילדה האבודה שרוצה חיבוק והכלה לאוהב בכל העוצמות כמספר הכוכבים בשמיים ושהיא עושה את הדברים האפלים האלה היא מבינה שפגעה ומצטערת על כך בייסורים וכל הזמן מפצה על כך.

Blue eyesavi - בדיוק מה שקרה לי לפני כמה שנים עם אחת כמוך.
אבל עם הזמן התגברתי עליה וברגע שהיא הבינה את זה שהתקדמתי הלאה היה לה קשה והיא רצתה לחזור לדרך ללא מוצא.
אז אולי יש מאהבים טובים ששוה לתת להם קצת יותר יחס וכבוד ולכי תדעי אולי גם אהבה גדולה תצא מזה.
לפני שבועיים
תהום - בגדול אני מאד לא שלמה עם המקום הזה אבל הוא חי וקיים שם כל הזמן ואני חייבת להודות להכיר בו ולתת לו את המקום הנכון כדי שהאהבה הענקית שיש לי בחיים תצליח להגיע למקומות טובים יותר.
לפני שבועיים
Blue eyesavi - אני מאמין שתצליחי❤️🙏❤️
לפני שבועיים
פרלין​(נשלטת){ש} - זה וואחד אומץ לראות את זה.
לפני שבועיים
תהום - תודה פרלין ❤️
לפני שבועיים
Mommy Dom​(שולטת) - ואוו איזה שיתוף חשוף ועוצמתי. זה מדהים בעיניי
לפני שבועיים
תהום - תודה רבה מאמי דום ❤️
לפני שבועיים
deepThinker - האמת שאני מבין לגמרי את הפנטזיה הזו
לפני שבועיים
deepThinker - אני בטוח שאפשר למצוא את המימוש בצורה בריאה יותר
לפני שבועיים
deepThinker - חושב*
לפני שבועיים
תהום - הלוואי אני משתוקקת למצוא את הדרך הנכונה למימוש בצורה בריאה.
לפני שבועיים
deepThinker - אני מאמין בכם
לפני שבועיים
אליפסה​(שולטת) - את מדהימה שאת יכולה להסתכל אל תוך עצמך ולהראות את עצמך. ואני מאמינה שמי שיכולה לראות כך, גם יכולה להשתחרר מדפוסים ולנווט את עצמה. באמת מדהימה.
לפני שבועיים
תהום - זה לא פשוט להסתכל ככה בקרביים של הנפש ולראות משהו שלא פשוט להתמודד איתו, אני ממש מקווה שאוכל לקבל את הדפוסים האלו ולנווט אותם באהבה למקום יותר נכון.
לפני שבועיים
יולי Yuli​(לא בעסק){טדי} - האם ייתכן קיום של צד שלישי, שבו ניתן להרגיש בעלת עוצמה מבלי להזדקק להשפלה של מישהו אחר בשביל זה?
לפני שבועיים
תהום - אני לא בטוחה אבל יכול להבין שקיים צד נוסף שאחרי כל הכאב וההשפלה יכול לקחת את הפרטנר להרים , לענג אותו ולהעריך אותו מאד על מה נתן.
לפני שבועיים
יולי Yuli​(לא בעסק){טדי} - לי אין ספק שצד כזה קיים, גם אם הוא קבור אי שם בפנים. השאלה היא אם רוצים להגיע אליו ובאיזו דרך.

כשאת מתארת את הרצון להשפיל ולהכאיב כניגוד לילדה האבודה - זה נראה לי כשתי פנים של אותה חוויה: תחושת חוסר האונים והחולשה וחוסר הביטחון, היא שמייצרת את הצורך להתעלל במישהו בשביל להחזיר לעצמי את תחושת השליטה והעוצמה. כי הדרך להרגיש חזקה היא לדרוך על מישהו אחר. וזה דווקא אפקטיבי יותר כשמכאיבים למישהו אהוב ומוערך, כי הרי להשפיל סמרטוט זה הכי קל.
אז השאלה שעולה בי היא - האם יש עוד דרכים להשיג תחושת אייג'נסי.
קיימות בעולם כל מיני דרכים להשיג תחושת עוצמה פנימית וכל אחד בוחר במה שנגיש לו - אחד הולך על השפלה, אחד הולך על עזרה לנזקקים, אחד הולך על צבירת הישגים מקצועיים או רכוש... כל אחד לפי מה שהוא מרגיש שהוא מסוגל או לפי הדרכים שיצא לו לחוות והכלים שהזדמן לו לרכוש.
אז כשאני מתבוננת פנימה נהיה לי מעין תרשים זרימה: בחנתי את המעשים שלי. ואז - זיהיתי התנהגות מסויימת. זיהיתי דפוס. ואז - מה זה נותן לי? איזו תחושה אני מנסה להשיג? ואז - האם ניתן להשיג את אותה תחושה בעוד אמצעים? (לא רק על דברים שרוצה לשנות. לפעמים גם כתרגיל מחשבתי. נגיד - אני רוצה להיות בכושר. נהגתי להרים משקולות ולפתע הן נשברו. מה אפשר לעשות במקום? אפשר גם לרקוד. אפשר גם לרוץ. וכיו"ב).

*אני מקווה שמובן שאני לא מתיימרת לדעת מה טוב בשבילך אלא רק משתפת איתך את המחשבות והתחושות שהפוסט מעורר בי ומקווה שזה בסדר 🙏❤️
לפני שבועיים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י