שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

החיים על סף תהום

סערת הרגשות הפרטית שלי
לפני 17 שנים. 25 בספטמבר 2006 בשעה 21:08

לפעמים בגלל שאני לא מרבה לכתוב אני מרגישה שאני צריכה לעשות "ריפרש" על מה שקרה עד היום הרבה עידכונים הרבה פרטים שפשוט לא תמיד יוצא לי לכתוב בזמן.
והרי העידכונים....

אז כמו שכבר קראתם בשבוע שעבר עשינו סשן משולש עם דומית מדהימה, הייה מדליק ומחרמן הרגשתי מאד משוחררת. הרגשתי מאד נכון וטוב עם זה שזה הייה רעיון שלי ויוזמה שלי ובכלל בא ממני בהשאווה לפעם הקודמת שעשינו סשן משלוש עם עוד מלכה שאז הרגשתי סוג של פיספוס מסויים של החוויה כי אצלי בפנטזיות היא הייתה אחרת רציתי שזה יהיה יותר קרוב לפנטזיה שלי וכך הייה. אני מתנצלת מראש על חוסר הפירוט של הסשן אבל את זה כבר קראתם בבלוג השני... והשלישי...

ביום שלישי הקודם הרגשתי רצון עז לעשות סשן בדנג' כי כבר איזה זמן שלא עשינו סשן פומבי אז אירגנתי הכל דאגתי לנוח אחרי העבודה ובאמת שהכל הייה מוכן לקראת הסשן.
אבל במהלך הסשן לא דאגתי לכמה דברים וזה הרגיש מבחינתי כמו מלכה בתשלום "באה מצליפה והולכת" קצת פיספס לי את הדום ספייס המיוחל. ובהתחשב בעובדה שכמה שעות קודם לכן עברתי סשן מנטלי ממש קשה ע"י הבוס שלי שיצר אצלי לא מעט אגרסיות כבושות.
אבל למוחרת הכל שב לקנו במהלך היום דיברתי עם נושי והוא אמר שהוא מצפה לי שאני אחזור מהעבודה. קניתי לו בושם חדש והוא התלהב מכך שיש לו עוד בושם מנצח- ככה זה לגברים מנצחים. נושי קנה לי אוברול רשת מדליק הצחיק אותי שהוא רק הגיע לדנה ואמר להם שהוא מחפש אוברול בשבילי ואתי המלכה ידעה בדיוק ממה התלהבתי בפעם האחרונה. וגם שוט חדש ואיידי בננה.
אחחחח ואיזה סשן הייה הרגשתי כאלה עוצמות יוצאות ממני. ביקשתי ממנו שידריך אותי יותר על צורת ההצלפה והוא הניח את המראה בצורה כזאת שאני אוכל לראות את עצמי מצליפה וגם הוא כמובן.
למוחרת נורא התחשק לי על סשן אנאלי חזק. ובגלל דברים שקרו לא יצא, לפעמים אני מרגישה פיצוצים בתוכי על עצירות כאלו, אבל באמת שלא התאים.

ביום שישי חזרתי מיום עמוס של סידורים, קניות וניסיון נואש לתקן את האסלה הכחולה והמתסכלת לאחרונה. הטלפון של האקסית של נושי עשה לי תחושה רעה, קינאה. ממש ניכנסתי לסרטים אפילו בכיתי הרגשתי מוזר מזה. הרגשתי שהכל עוד נישאר לי בפנים וזה הייה מלוכלך.
ביום שבת החלטנו ללכת למסיבה הייה נורא כייף לראות את כולם, קצת התבעסתי שהבר הייה ממש מתסכל כי הברמנים בקושי הצליחו לעמוד בלחץ והיעילות לקבלת דרינק הייתה נוראית.
ופתאום על רחבת הריקודים אני פוגשת פנים מוכרות מידי ולא מהכלוב מתעמקת עוד כמה דקות ואני לא מאמינה "בעלי... לשעבר" ידיד ממש טוב שהכרתי עוד מימיי האקס הראשון שלי. אנחנו מכירים קרוב לחמש שנים וכל ההתנהלות שלנו ביחס אחד לשני היא הזוייה לגמרי לפני שנה מצאתי אותו כאן בכלוב והייה נורא הזוי. ממש הכל בנינו הזוי לגמרי.
ואז נושי בא אליי ואומר לי שבא לו שנעשה סשן משלוש עם מיצי שהוא מצליף בנו ואחר כך אנחנו בו הייה ממש מדליק למידתי קצת את מיצי איך להצליף ואז הפסיקו אותו ממש בלי שום סיבה מוצדקת.
חזרנו הביתה הייתי חרמנית לגמרי ובמצב של מיילדום. כל כך רציתי שנושי שיקרע לי את הצורה, ירביץ לי חזק ממש. זה הרבה קורה לי שאני שיכורה.
השעה הייתה מאוחרת אבל נושי אף פעם לא מאכזב ונושי קצת סישן אותי.
אחרי שתי אורגזמות חזקות הרגשתי אבודה ולא ידעתי איך אני מסוגלת לצאת מזה, נושי ניסה לדרבן אותי לדבר אבל יצא מזה רק ריב ואז עוד ריב לא הייתי מפוקסת בשיט.
הלכנו לישון ובבוקר שקמתי אירגנתי לעצמי את הדברים בראש בצורה כנה ואמיתית ודיברתי.
עדיין הייתי תחת השפעת המיילדום של הלילה ונושי סשן אותי חזק אבל ממש חזק יש עדיות מצולמות!
יש לי בעיה עדיין עם סקס אנאלי אני נוראה רגישה בהתחלה אבל ברגע שאני מצליחה לעבור את המחסום הראשוני אני גומרת, אבל אני לא ממש נותנת למחסום הראשוני להישבר מה שגורם לי לתיסכול כי אני לא מצליחה להזדיין בתחת.
לקראת הלילה בא אלינו זוג חברים ודיברנו והשתעשנו והייה כייף
ואז עלו כל מיני משברים של הזוג וכמו שכבר נאמר סוג של טיפול זוגי בדסמי זה נורא העציב אותי כי הבנתי הרבה דברים על עצמי שיהיה לי נורא קשה לחיות שוב בקשר שהוא לא בדסמי וזה באמת פיתרון של שיחרור לחצים. והתבטאות של כנות. גאד בלס דה בדס"מ.

היום דיברתי עם אישתי והיא עדיין מתייחסת לסטיות שלי כמשהו חולף והיא מאמינה שזה יעבור לי בשלב מסויים, אבל איך אפשר להירפא ממשהו שתמיד הייתי חולה בו?!

Venus in Furs - חיים עשירים יש לך....חולה אחת }}}{{{
לפני 17 שנים
scarlettempress{L} - תסבירי ל"אישתך" שהוניליות זאת מחלה. אנחנו המיעוט הבריא :)
לפני 17 שנים
fantasy_koks - "מה יהיה מה יהיה...." (החברים של נטשה-רדיו בלה בלה).

אך.... להתמוגג
לפני 17 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י